Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Uenig. Lyder som de 3 år han havde i Odense.
    Jeg spiller altid suppen og mit bet der var Hobro og begge hold scorer ... det gik fint.
    En spiller fra Hobro udtalte at kampen var en pose lort og at Silkeborg var bedst ... jeg så det meste og problemet er ganske enkelt at de ikke har et forsvar.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jeg spiller altid suppen og mit bet der var Hobro og begge hold scorer ... det gik fint.
      En spiller fra Hobro udtalte at kampen var en pose lort og at Silkeborg var bedst ... jeg så det meste og problemet er ganske enkelt at de ikke har et forsvar.
      Kan de ikke få Ludwig?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Kan de ikke få Ludwig?
        Spørgsmålet er om det ville forbedre forsvaret, i nogen særlig grad :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Spørgsmålet er om det ville forbedre forsvaret, i nogen særlig grad :D.
          Tror heller ikke at OB ville forære Ludwig. Han kostede stadig 1 mill sidste sommer

          Comment


            Silkeborg spillede langt bedre end Hobro, men forsvaret er skidt, bestemt, der har de købt lidt fra Holland vist, de burde sikkert købe en til. Ludwig er da et bud.

            Det skriger dog til himlen med en målmand. Flø fra Vendsyssel kunne hjælpe dem enormt.

            Comment


              Randers - fcm 3 - 1 til Poul Hansens store fortrydelse.
              Mon vi ser det rette niveau fcn er på nu?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Randers - fcm 3 - 1 til Poul Hansens store fortrydelse.
                Mon vi ser det rette niveau fcn er på nu?
                FCN var helt væk på Randers dødbolde.. Og de stod ikke lavt. Værsgo JM

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Randers - fcm 3 - 1 til Poul Hansens store fortrydelse.
                  Mon vi ser det rette niveau fcn er på nu?
                  Du håber i hvert fald :D.
                  Du er virkelig ikke glad for hold der spiller langs jorden hva ...

                  Der var ikke meget nyt i kampen, FCN er sårbare på dødbolde og meget farlige offensivt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Du håber i hvert fald :D.
                    Du er virkelig ikke glad for hold der spiller langs jorden hva ...

                    Der var ikke meget nyt i kampen, FCN er sårbare på dødbolde og meget farlige offensivt.
                    Skift farlige ud med ineffektive/harmløse. Læg dertil et elendigt forsvar

                    Comment


                      Horsens er den ondelynemig et spøjst hold. Taber 3-0 hjemme til fcn og vinder 2-1 ude over Brøndby.
                      Fedt som mange tuder over de målspark som Horsens tog. Vreden skulle vel rettes mod uefa/fifa?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Horsens er den ondelynemig et spøjst hold. Taber 3-0 hjemme til fcn og vinder 2-1 ude over Brøndby.
                        Fedt som mange tuder over de målspark som Horsens tog. Vreden skulle vel rettes mod uefa/fifa?
                        Brøndby er hårdt presset af Europa og FCN er selvfølgelig bedre end du tror ... du ville måske undre dig mindre, hvis du ikke lod hadet til specifikke hold/trænere, spille ind i dine vurderinger af de holds styrke :).

                        ... og så var Horsens faktisk velspillende mod Brøndby, meget ved jorden og meget lidt med lange indkast (hvad fanden gør du så :D ).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Brøndby er hårdt presset af Europa og FCN er selvfølgelig bedre end du tror ... du ville måske undre dig mindre, hvis du ikke lod hadet til specifikke hold/trænere, spille ind i dine vurderinger af de holds styrke :).

                          ... og så var Horsens faktisk velspillende mod Brøndby, meget ved jorden og meget lidt med lange indkast (hvad fanden gør du så :D ).
                          Ja du har ret. Jeg er desværre fascineret af Horsens og hader alt ved Brøndby. Stærkt af Bo Henriksen at blive ved med at skabe resultater. Den mand kan bære noget med mandskabspleje.
                          Fcn er selvfølgelig ikke bedre end jeg tror.

                          Comment


                            David Nielsen må efterhånden være til overvejelse i AGF. Manden skal have ros for, at han er lykkes med at bilde både medier og fans ind, at han rent faktisk har udrettet noget med AGF, som de forrige trænere ikke har, men virkeligheden er jo, at det har han ikke. Og AGF har den bedste trup de har haft i de sidste 10 år minimum, hvis man spørger mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              David Nielsen må efterhånden være til overvejelse i AGF. Manden skal have ros for, at han er lykkes med at bilde både medier og fans ind, at han rent faktisk har udrettet noget med AGF, som de forrige trænere ikke har, men virkeligheden er jo, at det har han ikke. Og AGF har den bedste trup de har haft i de sidste 10 år minimum, hvis man spørger mig.
                              Præcis, et stort blændværk de har gang i. Hvor bliver man dog glad for JM når man ser hvor taktisk svag DN er. Han har prøvet at overfører sin Lyngby taktik til GF, det duer bare ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                David Nielsen må efterhånden være til overvejelse i AGF. Manden skal have ros for, at han er lykkes med at bilde både medier og fans ind, at han rent faktisk har udrettet noget med AGF, som de forrige trænere ikke har, men virkeligheden er jo, at det har han ikke. Og AGF har den bedste trup de har haft i de sidste 10 år minimum, hvis man spørger mig.
                                Kejserens nye klær
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X