Det er ved at udvikle sig til en farce jo. Godt der kommer VAR inden så længe. Den i dag er jo på så amatøragtig et plan at linjevogterne jo groft sagt er ligegyldige.
Det er ved at udvikle sig til en farce jo. Godt der kommer VAR inden så længe. Den i dag er jo på så amatøragtig et plan at linjevogterne jo groft sagt er ligegyldige.
Når nu det gik ud over Horsens og skrige Bo så er det til at leve med.
Meget modigt må jeg sige. Fair nok at tro på ham, og jeg medgiver at han har gjort det godt, men "stor sandsynlighed" virker godt nok bombastisk.
Knægten har endnu ikke spillet 5 kampe som højre back på seniorniveau, og de kampe han har spillet, har ikke været imod hold der var i top 6 i sidste sæson, så jeg vil godt have lov at se ham mod lidt højere niveau, hvor han vil blive testet langt mere på det defensive, før jeg tør kalde ham en stjerne i svøb som back. Og ser vi på konkurrencesituationen på landsholdet bare for hans årgang (1997), så har du altså både Joakim Mæhle og Rasmus Nissen der er placeret i store europæiske klubber, hvor Bah først er igang med at lære at spille back på et midterhold i Superligaen. Han skal tage nogle kæmpe skridt, hvis han skal blive en konkurrent til bare de to, og så er det jo nok også sandsynligt, at der dukker dygtige højre backs op, som ikke er født i 1997.
Esbjerg som OB møder næste weekend har fået en elendig start på sæsonen efter 0-2 mod fcn. Ser ud til de betaler prisen for Europa League kval.
Retfærdigvis var Esbjerg selv skyld i nederlaget med de chancer de brænder.
Silkeborg er ubetinget det ringeste oprykkerhold jeg har set i min tid. De er helt fra snøvsen i begge ender af banen, og deres keeper kan ikke gribe en bold der bliver slået indover.
Silkeborg er ubetinget det ringeste oprykkerhold jeg har set i min tid. De er helt fra snøvsen i begge ender af banen, og deres keeper kan ikke gribe en bold der bliver slået indover.
De har da allerede haft 3 ( tre ) skud inden for rammen i sæsonens snart 3 kampe
Ja man savner godt nok ikke Kent. Han er en yderst ringe træner. Han er LÆST. Så simpelt er det i virkeligheden. At SIF har et yderst ringe hold, er så hvad det er.
Ja man savner godt nok ikke Kent. Han er en yderst ringe træner. Han er LÆST. Så simpelt er det i virkeligheden. At SIF har et yderst ringe hold, er så hvad det er.
præcist det samme jeg tænkte tidligere: hans playbook er simpelthen læst og han har ikke fornyet sig overhovedet, alle ved hvordan Kent vil spille. Kent lever højt på at Andreasen gik ind og styrede tøjlerne i AaB, så de blev mestre, forinden var han jo ved at rykke ned med dem. Kent er en ringe træner, totalt overvurderet, jeg tror SIF bliver hans sidste job på topniveau, han ender i divisionerne.
Comment