Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg vil bestemt heller ikke afvise at fck gerne ville, men i så fald ville de det mere imens de var på 0-0 end efter de kom foran, for før scoringen dominetede de klart AGF.
    Vi kan dog sagtens blive enige om at AGF spiller en god kamp i parken, også langt bedre end OB har gjort derovre de seneste mange år. Jeg tror bare mest på det er fck, som ikke er helt hvor de skal være endnu
    ​​​​​​og ikke AGF, som over en kort sommerpause pludselig har udviklet fantastisk pasningsspil.
    Gjorde de, det nåede jeg ikke at bemærke, så vist fra kort før målet.

    FCK har ikke set gode ud, så det spiller helt sikkert ind, men jeg synes nu det er en bemærkelsesværdig præstation af AGF ude, en uge senere end OB og ikke på hjemmebane.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Min pointe er at i sidste sæson stillede AGF sig meget ned også mod OB, men i den her sæson ser det ud til at de vil spille meget mere med og det gjorde de i hvert fald mod FCK.
      OB blev presset mere ned end de ønskede, det gjorde AGF overordnet set ikke.
      Jeg mener ikke at OB spillede en dårlig kamp mod FCK, meget få hold i norden er tæt på at kunne matche de spillere de har, men AGF var tættere på at kunne det i den kamp, spillemæssigt.

      Det er en observation af en ændring i den nye sæson, sat i perspektiv i forhold til den foregående :).
      Vi er også enige om at FCK var i kontrol efter 12 minutter hvor de kom foran, hvor de i mod os, skulle jagte et resultat?

      Comment


        Arajuuri i karantæne mod os i næste runde
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Arajuuri i karantæne mod os i næste runde
          Øv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Øv
            Så får du højst sandsynlig Jung i midterforsvaret eller en ung uprøvet spiller. Der foretrækker du stadig Arajuuri?
            I øvrigt skønt med alle de uafgjorte kampe :-)

            Comment


              5 kampe i dag med elendige tilskuertal. Sætter sidste weekends tilskuertal i Odense i relief. Ved godt det var mod FCK men alligevel. Randers mødte Brøndby og træk næsten kun det halve.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                5 kampe i dag med elendige tilskuertal. Sætter sidste weekends tilskuertal i Odense i relief. Ved godt det var mod FCK men alligevel. Randers mødte Brøndby og træk næsten kun det halve.
                Jeg tror også det bliver et pinligt tilskuertal i morgen. Regn og midt i industriferien... Det bliver nok en 3-4 tusinde på stadion, alt over 6 er i hvert fald overraskende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                  Jeg tror også det bliver et pinligt tilskuertal i morgen. Regn og midt i industriferien... Det bliver nok en 3-4 tusinde på stadion, alt over 6 er i hvert fald overraskende.
                  Nu er det så også 5 søndag kampe jeg taler om. Det er jo det folk efterspørger, men som de åbenbart ikke honorerer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Jeg tror også det bliver et pinligt tilskuertal i morgen. Regn og midt i industriferien... Det bliver nok en 3-4 tusinde på stadion, alt over 6 er i hvert fald overraskende.
                    6339 tilskuere i regn og rusk.

                    Comment


                      Jeg elsker JM. Han har allerede skabt mere glæde og tro på OB end Kent nogensinde gjorde for mig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        6339 tilskuere i regn og rusk.
                        Flot
                        Altså flere end der var i Aalborg, Esbjerg, Herning og Randers i går i tørvejr
                        Last edited by Jeppetoje; 22-07-2019, 20:49.
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Flot
                          Altså flere end der var i Aalborg, Esbjerg, Herning og Randers i går i tørvejr
                          Hvad skulle vi også i Aalborg; Esbjerg, Hefning eller Randers hvis OB ikke spiller der, ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Hvad skulle vi også i Aalborg; Esbjerg, Hefning eller Randers hvis OB ikke spiller der, ;-)
                            siden 1887

                            Comment


                              Ja absolut godkendt tilskuertal i går, det var faktisk ret godt. Selvom 6.000 ikke er imponerende, så er det stadig mere end godkendt en mandag aften i regn og rusk ( i industriferien)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Ja absolut godkendt tilskuertal i går, det var faktisk ret godt. Selvom 6.000 ikke er imponerende, så er det stadig mere end godkendt en mandag aften i regn og rusk ( i industriferien)
                                Og vi skabte også god stemning på RMN. Det var en rigtig god aften på stadion. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X