Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.
    Ja de må være stolte der oppe. 78 min samlet til egne talenter i sådan en kamp. Resten til lejesvende som Magge ville sige. Spillere som nok aldrig ville sætte en fod igen på Fredensvangen den dag lønchecken forsvandt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.
      Nogle gange får man på fornemmelsen at du kun er herinde for at provokere. Mener du seriøst ikke at OB spillede pænt med mod FCK?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.
        Ja det var da tæt på at de producerede en hel chance udover den de får scoret på. Jeg medgiver de var en del på bolden i forhold til hvad man er vant til at se i parken. AGF er dog offer for det samme som vi var. Der er ikke kvalitet nok i de situationer, hvor kampene afgøres.
        Desuden havde en Robert skov sidste år lavet 2 mål i dag og så havde det været tæt på en udklassering.
        AGF's stilskifte er spændende og de skal nok få spillet et par kampe i løbet af sæsonen, hvor de spiller god fodbold. I sidste ende tror jeg bare at deres tyndbenede offensiv kommer til at koste, i kombination med deres målmandsproblemer, hvis deres nye svensker ikke viser sig bedre end Walley.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Nogle gange får man på fornemmelsen at du kun er herinde for at provokere. Mener du seriøst ikke at OB spillede pænt med mod FCK?
          Som jeg læser det, siger Mads blot at GF var endnu bedre end OB. Han siger ikke, at OB var ringe.

          Comment


            .
            Last edited by Paven152; 20-07-2019, 04:25.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

              Nogle gange får man på fornemmelsen at du kun er herinde for at provokere. Mener du seriøst ikke at OB spillede pænt med mod FCK?
              Min pointe er at i sidste sæson stillede AGF sig meget ned også mod OB, men i den her sæson ser det ud til at de vil spille meget mere med og det gjorde de i hvert fald mod FCK.
              OB blev presset mere ned end de ønskede, det gjorde AGF overordnet set ikke.
              Jeg mener ikke at OB spillede en dårlig kamp mod FCK, meget få hold i norden er tæt på at kunne matche de spillere de har, men AGF var tættere på at kunne det i den kamp, spillemæssigt.

              Det er en observation af en ændring i den nye sæson, sat i perspektiv i forhold til den foregående :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.
                Sidste år var de heller ikke gode på bolden, så der skal ikke meget til at være bedre end det. Og jeg synes at FCK er langt mere overlegen i denne kamp end i søndags.
                Virker mere som et provokationsindlæg. Hvis det ikke er det, så må du meget gerne uddybe hvad du bygge det på.
                Du har jo udnævnt dig selv som den objektive ikke-fan uden troll-intentioner :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Min pointe er at i sidste sæson stillede AGF sig meget ned også mod OB, men i den her sæson ser det ud til at de vil spille meget mere med og det gjorde de i hvert fald mod FCK.
                  OB blev presset mere ned end de ønskede, det gjorde AGF overordnet set ikke.
                  Jeg mener ikke at OB spillede en dårlig kamp mod FCK, meget få hold i norden er tæt på at kunne matche de spillere de har, men AGF var tættere på at kunne det i den kamp, spillemæssigt.

                  Det er en observation af en ændring i den nye sæson, sat i perspektiv i forhold til den foregående :).
                  Det kan du på sin vis have ret i, men udgangspunktet bliver også markant anderledes når fck bruger det meste af kampen imod os på at jagte et resultat og imod agf at forsvare et. Vi så jo også OB overtage spillet igen, da fck kom på 3-2.
                  Desuden mangler vi også at se AGF forsvare et resultat. Det plejer at være her de går fuldstændig i defensiven. Jeg er enig I at der er tendenser til et mere anderledes og underholdende AGF, men en af deres store svagheder som jeg ser det, er at de lader sig blive presset tilbage af ikke blot fck og fcm, men af de fleste hold i suppen, når de kommer foran. Det vil jeg se de er lykkedes med at ændre, før at jeg vil erklære dem som værende i en bedre forfatning end i sidste sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det kan du på sin vis have ret i, men udgangspunktet bliver også markant anderledes når fck bruger det meste af kampen imod os på at jagte et resultat og imod agf at forsvare et. Vi så jo også OB overtage spillet igen, da fck kom på 3-2.
                    Desuden mangler vi også at se AGF forsvare et resultat. Det plejer at være her de går fuldstændig i defensiven. Jeg er enig I at der er tendenser til et mere anderledes og underholdende AGF, men en af deres store svagheder som jeg ser det, er at de lader sig blive presset tilbage af ikke blot fck og fcm, men af de fleste hold i suppen, når de kommer foran. Det vil jeg se de er lykkedes med at ændre, før at jeg vil erklære dem som værende i en bedre forfatning end i sidste sæson.
                    Jeg skal helt sikkert også se mere fra dem, før jeg er overbevist ... hørte efter første kamp at de havde øvet sig i spillet med bolden og det kunne i hvert fald ses mod FCK, sammenlignet med sidste sæson.
                    Men ja, det bliver interessant at se fremadrettet, sidste år virkede David Nielsen ganske destruktiv/meget defensiv i sit udgangspunkt.

                    ... og ja det er sandt at mange hold kan tendere til at trække sig lidt når de kommer foran, min observation var at FCK gerne ville, men ikke kunne få fat i bolden ... i lange perioder mod AGF, det var ikke sket sidste år, i samme grad.
                    Last edited by Entusiastens; 20-07-2019, 12:01.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Sidste år var de heller ikke gode på bolden, så der skal ikke meget til at være bedre end det. Og jeg synes at FCK er langt mere overlegen i denne kamp end i søndags.
                      Virker mere som et provokationsindlæg. Hvis det ikke er det, så må du meget gerne uddybe hvad du bygge det på.
                      Du har jo udnævnt dig selv som den objektive ikke-fan uden troll-intentioner :-)
                      Sådan ser man jo tingene så forskelligt :).
                      Det skal der ikke nej, men det var ret markant som jeg så det ... altså ændringen i AGF`s spil.
                      Tjek eventuelt mit svar til Driflin.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Sådan ser man jo tingene så forskelligt :).
                        Det skal der ikke nej, men det var ret markant som jeg så det ... altså ændringen i AGF`s spil.
                        Tjek eventuelt mit svar til Driflin.
                        Man ser tingene meget forskelligt. FCK “overlod” kontrolleret kampen til AGF, mens FCK var langt mere presset mod OB.
                        Kan ikke se hvad AGFs indstilling mod OB i sidste sæson har med din vurdering at gøre.
                        Det er derfor dit indlæg har nuancer af provokation i stedet for en objektiv vurdering. AGF havde bolden, men de er vel kun rigtig farlig et par gange. Her var OB farligere langt flere gange i søndags.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          Man ser tingene meget forskelligt. FCK “overlod” kontrolleret kampen til AGF, mens FCK var langt mere presset mod OB.
                          Kan ikke se hvad AGFs indstilling mod OB i sidste sæson har med din vurdering at gøre.
                          Det er derfor dit indlæg har nuancer af provokation i stedet for en objektiv vurdering. AGF havde bolden, men de er vel kun rigtig farlig et par gange. Her var OB farligere langt flere gange i søndags.
                          Vi ser det forskelligt, spørgsmålet er jo hvordan vi tolker det vi ser :).
                          Mit indlægs pointe er AGF`s ændring af spillestil og der bruger jeg sidste sæson som reference og OB´s kamp mod FCK.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Vi ser det forskelligt, spørgsmålet er jo hvordan vi tolker det vi ser :).
                            Mit indlægs pointe er AGF`s ændring af spillestil og der bruger jeg sidste sæson som reference og OB´s kamp mod FCK.
                            Ændret spillestil, tjek og enige. Mere bold.
                            Det du skriver er, at AGF spiller mere med i kampen end OB var I søndags. Og det synes jeg er noget sludder, og jeg kan ikke se hvordan fu kan komme frem til det? Mener de 50% af boldbesiddelsen, men de er jo ikke farlige? Hvordan er de mere med end OB? OB havde “styr” på FCK indtil Ludwig lukker dem ind.

                            Comment


                              Mål ændre kampe og med drømmestarten er det ærgerligt/svagt at vi ikke får point.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Jeg skal helt sikkert også se mere fra dem, før jeg er overbevist ... hørte efter første kamp at de havde øvet sig i spillet med bolden og det kunne i hvert fald ses mod FCK, sammenlignet med sidste sæson.
                                Men ja, det bliver interessant at se fremadrettet, sidste år virkede David Nielsen ganske destruktiv/meget defensiv i sit udgangspunkt.

                                ... og ja det er sandt at mange hold kan tendere til at trække sig lidt når de kommer foran, min observation var at FCK gerne ville, men ikke kunne få fat i bolden ... i lange perioder mod AGF, det var ikke sket sidste år, i samme grad.
                                Jeg vil bestemt heller ikke afvise at fck gerne ville, men i så fald ville de det mere imens de var på 0-0 end efter de kom foran, for før scoringen dominetede de klart AGF.
                                Vi kan dog sagtens blive enige om at AGF spiller en god kamp i parken, også langt bedre end OB har gjort derovre de seneste mange år. Jeg tror bare mest på det er fck, som ikke er helt hvor de skal være endnu
                                ​​​​​​og ikke AGF, som over en kort sommerpause pludselig har udviklet fantastisk pasningsspil.

                                Comment

                                Working...
                                X