Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Brøndby opruster kraftigt på målmands posten. Det er niveau hvor OB slet ikke kan være med.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ending/7658341
    Nok lige en tand over vores formåen i øjeblikket. Men vi må jo glæde os over at vores defensiv viser underholdende tendenser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det egentlige spørgsmål er vel:

      Må man som OB fan fryde sig over andre klubbers nedtur/fiasko? Dette inkludere også spillere i et sportsligt perspektiv..
      Er dette tilladt i denne krænkelsestid?
      At en anden klub misser en stor transfer pga sportslig fiasko, en gammel OB spiller flopper i en ny klub osv

      Jeg kan ikke se problemet
      Jeg fryder mig altid over andre klubbers fiasko :) Jeg hader den der med at "det er godt for dansk fodbold når det går de andre klubber godt". Men jeg er så også sådan et dumt svin som sagtens kan fryde mig over en skade til en spiller jeg ikke bryder mig om. (må man skrive det?)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ra-fcm-til-fcn

        Den havde jeg ikke lige set komme. Godt hentet af FCN!
        Det må man sige, han kan godt gå hen og blive bedre/vigtigere for FCN end Victor var. Håber ikke det betyder at FCM kaster sin kærlighed over Tværskov. Men han er vel næppe en klassisk FCM forsvarsspiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ra-fcm-til-fcn

          Den havde jeg ikke lige set komme. Godt hentet af FCN!
          Ja, det er pænt overraskende ... der må være noget i privatlivet der ligger til grund for det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Burde vi ikke bakke Gf’erne op her?
            https://www.bt.dk/fodbold/agf-fans-i...-til-at-handle
            Det synes jeg helt sikkert at vi burde selvom vi ikke længere er lige så hårdt ramt med mandags kampene som GF. Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg synes det skulle gøres - den der med stemningsboykot i første halvleg synes jeg ikke rigtigt batter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Ja, det er pænt overraskende ... der må være noget i privatlivet der ligger til grund for det.
              Familien bor i København, så det spiller nok en del ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Familien bor i København, så det spiller nok en del ind.
                There you go :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg

                  Nok lige en tand over vores formåen i øjeblikket. Men vi må jo glæde os over at vores defensiv viser underholdende tendenser.
                  Er ikke helt sikker på, hvad du mener. Vi har jo haft ham i stalden, og han er da noget ringere end vores 2 førstevalg, OC og Mandé.
                  Selv HC Bernat er vel minimum på højde, rent niveaumæssigt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                    Er ikke helt sikker på, hvad du mener. Vi har jo haft ham i stalden, og han er da noget ringere end vores 2 førstevalg, OC og Mandé.
                    Selv HC Bernat er vel minimum på højde, rent niveaumæssigt.
                    Jeg tror, at det er ironisk ment. Ellers taber jeg både kæbe og mund

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nderpraesteret

                      Det er godt nok skidt mandskabsbehandling i mine øjne.
                      Han sviner spilleren i pressen og forstår tilsyneladende ikke at det falder tilbage på ham.
                      Sviner og sviner - tror alle havde større forhåbninger til Kusk, så det finder jeg ikke noget odiøst i som sådan. Hvem
                      pilen så peger mest på, det har jeg slet ikke fulgt Bolscherne godt nok, til at vurdere

                      Nogen mennesker reagerer på ros etc., men andre skal udfordres og stilles krav til. Sådan er man så forskellig, og jeg håber da at en træner har den indsigt.

                      Comment


                        Jeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Jeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?
                          Ja, det tror jeg man har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Jeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?
                            Der gik jo rygter om at Poul Hansen var i besiddelse af et skyggehold. Ellers er man i OB meget afhængig, af den aktuelle træners netværk.

                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                              Er ikke helt sikker på, hvad du mener. Vi har jo haft ham i stalden, og han er da noget ringere end vores 2 førstevalg, OC og Mandé.
                              Selv HC Bernat er vel minimum på højde, rent niveaumæssigt.
                              Det var ironisk hele vejen

                              Comment


                                AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X