Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet egentlige spørgsmål er vel:
Må man som OB fan fryde sig over andre klubbers nedtur/fiasko? Dette inkludere også spillere i et sportsligt perspektiv..
Er dette tilladt i denne krænkelsestid?
At en anden klub misser en stor transfer pga sportslig fiasko, en gammel OB spiller flopper i en ny klub osv
Jeg kan ikke se problemet
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ra-fcm-til-fcn
Den havde jeg ikke lige set komme. Godt hentet af FCN!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ra-fcm-til-fcn
Den havde jeg ikke lige set komme. Godt hentet af FCN!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Familien bor i København, så det spiller nok en del ind.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
Nok lige en tand over vores formåen i øjeblikket. Men vi må jo glæde os over at vores defensiv viser underholdende tendenser.
Selv HC Bernat er vel minimum på højde, rent niveaumæssigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Er ikke helt sikker på, hvad du mener. Vi har jo haft ham i stalden, og han er da noget ringere end vores 2 førstevalg, OC og Mandé.
Selv HC Bernat er vel minimum på højde, rent niveaumæssigt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nderpraesteret
Det er godt nok skidt mandskabsbehandling i mine øjne.
Han sviner spilleren i pressen og forstår tilsyneladende ikke at det falder tilbage på ham.
pilen så peger mest på, det har jeg slet ikke fulgt Bolscherne godt nok, til at vurdere
Nogen mennesker reagerer på ros etc., men andre skal udfordres og stilles krav til. Sådan er man så forskellig, og jeg håber da at en træner har den indsigt.
Comment
-
Jeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægJeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægJeg erkender at jeg misunder den måde FCK arbejder på. Mener det var Solbakken, der har sagt, at man har et "skyggehold" af spillere, der potentielt kan erstatte et salg. Så til hver position, har man en liste af spillere man vil gå efter, i prioriteret rækkefølge, hvis man mister en spiller i truppen. Mon vi har det samme i OB?
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
AGF taber godt nok 2-1 til FCK, men de spiller godt nok meget mere med bolden end sidste år, de spillede noget mere med end OB formåede, vil jeg sige.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment