Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Jeg ser helst fcm tabe, fordi det simpelthen er en klub vi burde være mindst på lige fod med og gerne over. FCK har qua deres geografi og forretningsomfang så gode muligheder for at distancere sig, at det ikke er nemt at konkurrere med. Fcm burde vi være på linje med, men omvendt må man også have dyb respekt for deres klasse i dels at rekruttere spillere og sælge dem videre igen. De formår jo angiveligt at udklasere fck i kampen om mesterskabet for det halve spillerbudget. Det vidner jo om høj klasse og at de måleparametre de benytter virker til UG. Det er dælme få skæverter de slår, hvorimod fck ødsler rigtig mange millioner væk på jævne superligaspillere.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Der bare så sjovt med se FCK fans. Se trækker Europa kortet hele tiden og skader. Og bruger det som undskyldning for de. ikke vinder mesterskabet.

Når man spiller mange kampe, har man self en bred trup, så man kan gardere sig mod skader. Når FCK har en spiller skadet. Kan de jo sætte en ny ind fra bænken der vel koster 10-20 mill.

Så ja FCKa fans vil bare ikke indrømme at FCM har været bedst
    Men min hadeklub nummer 1 er nu BIF. Også FCK lige efter

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Der bare så sjovt med se FCK fans. Se trækker Europa kortet hele tiden og skader. Og bruger det som undskyldning for de. ikke vinder mesterskabet.

Når man spiller mange kampe, har man self en bred trup, så man kan gardere sig mod skader. Når FCK har en spiller skadet. Kan de jo sætte en ny ind fra bænken der vel koster 10-20 mill.

Så ja FCKa fans vil bare ikke indrømme at FCM har været bedst

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    FCM er og bliver en bonderøvsklub der konstant prøver at kompensere for deres gigantiske mindreværdskomplekser med deres smart-i-en-fart attitude og store armbevægelser. Det kan virkelig ikke hidse mig op. Selvfølgelig gør det ondt at se en lille snotklub fra Herning, som vi plejede at konkurrere med, være lysår foran OB, men man må også bare sige at de er gode til det de gør.

FCK er for mig Danmarks største ludderklub. De bygger konstant deres hold op af andre suppeklubbers tidligere profiler, mens de fortæller resten af verden hvor gode de er. Den arrogance er uudholdelig, især når de ikke er gode til særligt meget, men udelukkende lever på deres økonomiske muskler. Jeg hepper konsekvent på hvem end der spiller mod FCK og jeg synes det er fryd at de misser endnu et mesterskab.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg kan meget lettere holde ud at FCK vinder fremfor Herning/Ikast .
    Jeg er også i den helt anden fløj, selvom Steinlein kan være ulidelig at høre på, så synes jeg stadig FCM er en langt mere sympatisk klub end FCK, og elsker at se FCK tabe - bedste følelse i verden!

Leave a comment:

• anglicantian
    replied

Der har jeg det lige omvendt. Jeg bor i området og deres fans er ganske ulidelige når det går godt, umanerlig hånende og tåbelige at høre på.
    De er lige som ham den Mega belastende unge i skolen man så absolut ikke kunne holde ud at være samnen med, som nassede helt vildt og aldrig selv bragte noget og hvis han endelig havde en pose slik så åd han det hele selv og smaskede og holdt slikket provokerende foran næsen på dig.. altså ham man af og til pryglede i frikvarteret for ligesom at “ nulstille” ham og få ro derfra et par dage.
    Så ligesom alt for mange FCK-fans, altså.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

FCK er for mig den største 'hadeklub' så jeg er kun uendeligt glad for at de ikke vandt guld i år. Mage til arrogance og bedrevidende skal man dælme lede længe efter..
    Tak FCM
    Der har jeg det lige omvendt. Jeg bor i området og deres fans er ganske ulidelige når det går godt, umanerlig hånende og tåbelige at høre på.
    De er lige som ham den Mega belastende unge i skolen man så absolut ikke kunne holde ud at være samnen med, som nassede helt vildt og aldrig selv bragte noget og hvis han endelig havde en pose slik så åd han det hele selv og smaskede og holdt slikket provokerende foran næsen på dig.. altså ham man af og til pryglede i frikvarteret for ligesom at “ nulstille” ham og få ro derfra et par dage.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Vidunderligt at se FCK blive pryglet. Stor fan.
    Eeeeelsker når Ståle taber og er tudefjæs. FCM gør det bare godt, men de kan intet europæisk, så der er grænser for hvor meget de kan distancere sig

Leave a comment:

• Richard
    replied

FCK er for mig den største 'hadeklub' så jeg er kun uendeligt glad for at de ikke vandt guld i år. Mage til arrogance og bedrevidende skal man dælme lede længe efter..
    Tak FCM

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Vidunderligt at se FCK blive pryglet. Stor fan.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Amen brother

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Fcm fortjent mester men det var jo pest eller kolera.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Fcm fortjent mester men det var jo pest eller kolera.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så bliver Randers vores modstander i Europa-League-playoff.
    Det øger vores chance

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    4 point i 6 kampe mod hold fra Superligaens nedre halvdel. Endnu en succes i rygsækken til supertræneren Troels Bech.

Leave a comment:

Working...
X