Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Men tænker de alle er blevet klogere end den du lige sendt, den er fra d. 28-06.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
De tænker vel på første kamp.
Ob skal jo møde dem begge hvis vi skal møde AGF i playoff om EL plads.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...-playoff-plads
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
Det var også min opfattelse. Sjovt så mange der misforstår - Selv på Eurosport står de og debatterer om hvem af Horsens og Randers OB helst burde møde.
Ob skal jo møde dem begge hvis vi skal møde AGF i playoff om EL plads.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Det er forkert. OB møder nr 2 fra den anden pulje over to kampe. Nr 1 fra den anden pulje, som skulle have mødt SønderjyskE, sidder over i første runde, og skal så møde vinderen af OB-Nr 2 i “finalen”
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Som er "semifinalen" i forhold til at få knald eller fald kampen mod nr. 3 (Sandsynligvis AGF)
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Det er forkert. OB møder nr 2 fra den anden pulje over to kampe. Nr 1 fra den anden pulje, som skulle have mødt SønderjyskE, sidder over i første runde, og skal så møde vinderen af OB-Nr 2 i “finalen”
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlægHvordan foregår Europa knockout herfra?
Har netop snakket med en, der mener at OB lige nu er i finalen og skal møde nummer 1 fra den anden pulje, som er enten Randers eller Horsens.
Men jeg var af den overbevisning at OB skal møde nummer 2 fra den anden pulje, og nummer 1 i den anden pulje så sidder over, og møder vinderen i finalen.
Læste denne her fra DR i dag.
Her står der “ istedet får Randers eller Horsens en frirunde, herefter kæmper de mod OB om at møde nummer 3 i mesterskabsspillet, om billetten til Europa”.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ner-tirrer-det
Her lufter det af de mener at OB allerede er i finalen, eller hvordan hænger det hele sammen?
Leave a comment:
-
Hvordan foregår Europa knockout herfra?
Har netop snakket med en, der mener at OB lige nu er i finalen og skal møde nummer 1 fra den anden pulje, som er enten Randers eller Horsens.
Men jeg var af den overbevisning at OB skal møde nummer 2 fra den anden pulje, og nummer 1 i den anden pulje så sidder over, og møder vinderen i finalen.
Læste denne her fra DR i dag.
Her står der “ istedet får Randers eller Horsens en frirunde, herefter kæmper de mod OB om at møde nummer 3 i mesterskabsspillet, om billetten til Europa”.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ner-tirrer-det
Her lufter det af de mener at OB allerede er i finalen, eller hvordan hænger det hele sammen?
Leave a comment:
-
Jeg håber da virkelig heller ikke en professionel fodbold-spiller tænker sådan.
Jeg vil da også helst have at vi vinder, jeg siger bare at jeg faktisk er ret ligeglad om vi gør eller ej.
Det er en kamp der er TOTALT ligegyldig for os.
Vi kan ikke miste vores første plads, vi kan max få endnu flere skader ud af denne kamp, og med vores succes på det punkt er jeg ret nervøs.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Jeg er personligt aldrig ligeglad med, om vi taber eller ej. Det er altid vigtigt at vinde fodboldkampe; og især for de unge. Og så synes jeg vi skal have vasket 0-6 blamagen væk. Det vigtigste er at undgå skader og yderligere karantæner; men det bør altid være en prioritet at vinde hver en kamp, man stiller op i. Alt andet ville være en taberholdning.
Det er så ikke det samme som, at verden går under, hvis vi ikke vinder.
MvH ChrisOB
Jeg vil da også helst have at vi vinder, jeg siger bare at jeg faktisk er ret ligeglad om vi gør eller ej.
Det er en kamp der er TOTALT ligegyldig for os.
Vi kan ikke miste vores første plads, vi kan max få endnu flere skader ud af denne kamp, og med vores succes på det punkt er jeg ret nervøs.
Leave a comment:
-
Deres sæson slutter i morgen.
De slutter på 10. pladsen, om de vil det eller ej. ;-)
MvH ChrisOB
ligesom det også er tåbeligt at bronzevinderen skal sætte sin Europa billet på spil mod den bedste i taberslutspillet
- Likes 4
Leave a comment:
-
Fedt nok, den del nåede jeg ikke at høre efter pokalfinalen.
Det er jo rart nok, så kan vi da ikke møde dem.
Så skal vi bare igennem kampen imorgen og så se fremad.
Er virkelig ligeglad med om vi vinder eller taber med 20 i morgen.
Vi vinder ikke de sidste 6 i træk, så vil hellere have en dårlig kamp imorgen end i de efterfølgende.
Det er så ikke det samme som, at verden går under, hvis vi ikke vinder.
MvH ChrisOB
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Præcis, og som de nævnte til pokalfinalen, så var det, isoleret set, en dårlig forretning at vinde pokalfinalen, idet den giver 500.000 kroner i præmiepenge, mens SE mister potentielt en million i TV-penge ved at blive nummer 10, frem for evt. nummer 7.
Jeg er klar over, at et Europa-eventyr selvfølgelig er lukrativt, men det er jo ikke ligefrem givet, at de ender i gruppespillet
Det er jo rart nok, så kan vi da ikke møde dem.
Så skal vi bare igennem kampen imorgen og så se fremad.
Er virkelig ligeglad med om vi vinder eller taber med 20 i morgen.
Vi vinder ikke de sidste 6 i træk, så vil hellere have en dårlig kamp imorgen end i de efterfølgende.
Leave a comment:
-
Deres sæson slutter i morgen.
De slutter på 10. pladsen, om de vil det eller ej. ;-)
MvH ChrisOB
Jeg er klar over, at et Europa-eventyr selvfølgelig er lukrativt, men det er jo ikke ligefrem givet, at de ender i gruppespillet
Leave a comment:
Leave a comment: