Jeg forholder mig til at priserne er gået helt amok. Det er ødelæggende for fodbolden, og jeg har ikke den samme glæde ved at følge ligaerne i Europa. Alt handler kun om penge og korruption.
Jeg forholder mig til at priserne er gået helt amok. Det er ødelæggende for fodbolden, og jeg har ikke den samme glæde ved at følge ligaerne i Europa. Alt handler kun om penge og korruption.
Tænker også at Thorsteinsson kan sælges for en pæn million sum. Jeg sagde allerede dengang at vi købte den forkerte af de 2
Syntes de har flere profiler. De er nok bare ikke så salgsbare
Tænker også at Thorsteinsson kan sælges for en pæn million sum. Jeg sagde allerede dengang at vi købte den forkerte af de 2
Men det er også en kunst at snuppe det bedste på hylden over dem der har et godt superliga niveau.
Bundu er dyr og C. Højer har gjort det godt længe.
Ellers ser jeg ikke de vilde salg.
Men de gør det jo desværre godt, i hvert fald bedre end os
Ja det går stærkt i denne verden. Men syntes altså de har mange profiler og skal nok sælge for en del millioner i sommer og stadig være med fremme næste sæson
Bundu er dyr og C. Højer har gjort det godt længe.
Ellers ser jeg ikke de vilde salg.
Men de gør det jo desværre godt, i hvert fald bedre end os
Går vi tilbage til oktober, så lød snakken anderledes.
AGF kan ikke finde ud af at købe ind, og de ville endda have Helenius. Mener vi lå nr 3 på daværende tidspunkt.
Det er de samme spillere, nu er de profiler?
De er pt. et bedre hold, og det gør rigtig meget rigtigt både på og udenfor banen. Men synes ikke de er fyldt med profiler.
De har et stærkt forsvar. De andre år har Backman været meget skadet. Han er en af de 3 bedste cf'er i ligaen. Det har trukket Tingsted med op. Tingsted som GF købte for næsen af os. De har ligaens bedste højre back, og gode reserver til forsvaret, feks Juelsgaard. Mortensen er en god anfører der vil vinde og han laver mål. Bundu er endda skadet/ i dårlig form. Blume, poulsen, Ankersen gør det godt. Helenius har samme rolle hos dem som hos os.
Leave a comment: