Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optak: OB-BIF 25. maj kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lækkert. Tror dog ikke på stadionrekorden
    Er det i øvrigt ikke en forkert reference til stadionrekorden? Er det ikke fra Høghens testi? Eller er det kun i betydende kampe?

    Comment


      #92
      Tager turen over Storebælt med en BIF kammerat for at se kampen. Glæder mig helt vildt meget.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ser at andlox er nået op på fulde orange streger nu. Var det så ikke planen han skulle erstatte JH?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

          Ser at andlox er nået op på fulde orange streger nu. Var det så ikke planen han skulle erstatte JH?
          Jeg har hørt at JH overrækker nøglerne til kontoret i pausen af dagens kamp
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Over 14.000 solgte billetter. Så skal vi bare lige have solen frem, så vi kan få tændt de røde lamper

            Comment


              #96
              Ludwig kom 40 min for sent til afslutende træning

              https://www.fyens.dk/ob/Ludwig-tog-s...rtikel/3352612

              Meeen han var nok ikke startet inde idag alligevel

              Comment


                #97
                Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så nervøs for en kamp.. Hader lidt at den her sæson jo stille og roligt har rykket mig fra at forvente nederlag til at håbe og tilnærmelsesvis tro på sejr, for helvede jeg er spændt..

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg har hørt at JH overrækker nøglerne til kontoret i pausen af dagens kamp
                  Ringer allerede til van Dijk for at skrive 5årig kontrakt med ham. Og Bayern kan glemme det med Leroy Sane. Han bliver stribet. (Men: pssst, skal blive en overraskelse.)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...misser-ob-brag


                    Comment


                      Klar fordel med Muhktar. Han var den eneste der havde klassen engang imellem til at spille brændby ud af vores pres i kampen i brøndby. I seneste kamp i hos os var han heller ikke med, og der havde de i sandhed problemer. Det er en stor fordel!!

                      Comment


                        Spændende hvem vi stiller op med i start11.
                        Da vi spillede i Brøndby sidst viste AK sin vel bedste sæsonpræstation og spillede deres forsvar svimmel en efter anden gang. Så måske en mulighed.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Tøffe funderer om en EL plads virkelig er det bedste for bla OB i en sæson hvor der skal findes 3stk nedrykkere

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...vanvid/7646663

                          Kan godt følge ham

                          Den tror jeg sgu at jeg vil bruge oppe i min skal for at justificere en evt misset plads senere idag. Så er vi mere fokuseret på Superligaen næste år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Spændende hvem vi stiller op med i start11.
                            Da vi spillede i Brøndby sidst viste AK sin vel bedste sæsonpræstation og spillede deres forsvar svimmel en efter anden gang. Så måske en mulighed.
                            Tænker det at det igen kun bliver med Kadrii på toppen

                            Comment


                              Jakob Poulsen siger, at FCM vil give alt i dagens kamp...eller næsten, sådan da

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...b-maskineriet/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                                Jakob Poulsen siger, at FCM vil give alt i dagens kamp...eller næsten, sådan da

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...b-maskineriet/
                                Ja præcis. Vi vil gerne vinde. Men helst ikke slå os her inden ferien. Og så er der nogen der kan tjene lidt bonus også.....

                                Stensikker EfB sejr idag

                                Comment

                                Working...
                                X