Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dommerfejl
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg kan faktisk slet ikke huske vi har fået et denne sæson... ikke at det dermed er forkert, kom bare til at tænke på det...
Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebaneLast edited by Onkel Riffel; 19-04-2014, 11:10."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er skam ikke mig der påstår det, men fodboldloven :).
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHverken vi, AGF eller FCM har fået nogle straffespark i denne sæson. Det er 33 kampe siden vi sidst fik et straffespark, hvilket er den længste serie pt. AGF er på 32.
Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebane
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHverken vi, AGF eller FCM har fået nogle straffespark i denne sæson. Det er 33 kampe siden vi sidst fik et straffespark, hvilket er den længste serie pt. AGF er på 32.
Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebane
Den positive vinkel kunne være at vores spillere bare er mere fair og ikke som en anden ronaldo eller neymar smider sig for et godt ord.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægFodboldloven siger at dommeren SKAL give rødt, hvis en spiller rammer en anden i hovedet/halsen med en støvle, uanset hvordan dommeren bedømmer situationen i forhold til forsætlighed? Det vil jeg sgu egentlig gerne se på tryk... ,o)
Mvh
MaxHH
Dokumentationen er fremlagt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet interessante er jo at man altid er mere opmærksom på det der går imod en :).
Ruud burde have været smidt ud tidligere i kampen, eksempelvis....
Hvis man ikke tager begge sider med, så vil det komme til at se meget "uretfærdigt" ud.Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er skam ikke mig der påstår det, men fodboldloven :).Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsom jeg husker det står der også noget lign. som at der aldrig forsætligt må lægges hånd på modspilleres ansigt og hals og at det straffes med udvisning. Hvis det er korrekt så må Stokholm også ud ved samme episode....correct me if i am wrong :)
Fra side 27 og frem, samt s. 56 og frem. Jeg ville mene, at Ruuds tackling falder inden for "hensynsløst" spil, og burde have givet gult:
http://www.dbu.dk/~/media/Files/DBU_...n_2013_web.pdf"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDen havde jeg nok også valgt, hvis jeg var kommet ud på SÅ tynd is... ,o)
Mvh
MaxHHTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægYou are wrong
Fra side 27 og frem, samt s. 56 og frem. Jeg ville mene, at Ruuds tackling falder inden for "hensynsløst" spil, og burde have givet gult:
http://www.dbu.dk/~/media/Files/DBU_...n_2013_web.pdfLast edited by manner; 20-04-2014, 06:28.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmåske har jeg udtrykt mig dårligt, men det er faktisk Stokholms pegefinger i ansigtet/hagen på AMC i tumulten efter tacklingen jeg mener er til mere end gult kort. Jeg er helt enig i at Ruuds spil er hensynsløst.
Noget andet er så at det godt kan irritere mig, at dommerne efterhånden står frem på striber og siger "Ja det var en fejl - beklager" - på et tidspunkt må det vel få konsekvenser....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægJeg ved godt hvad du hentyder til - og giver dig ret... Havde AMC været usportslig og "kastet sig" til jorden - så er jeg slet ikke i tvivl om at Stokholm havde fået rødt på den... Mht. Ruuds - så er der med i vurderingen selvfølgelig forsætligheden i frisparket - og da dommeren har vurderet "uforsætligt" - så skal han give gult fuldstændig som han gjorde.
Noget andet er så at det godt kan irritere mig, at dommerne efterhånden står frem på striber og siger "Ja det var en fejl - beklager" - på et tidspunkt må det vel få konsekvenser....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægOg han kunne have gjort det samme mod Duncan i hjemmekampen mod FCM, er jo fedt at se, men samtidig er man jo lidt ærgerlig over at de (læs, især Duncan) ikke bliver straffet. Men respekt til AMC for det.
Mvh
MaxHH
Comment
Comment