Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dommerfejl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Tja OB er vel den klub der får
    Mindst straffe Per sæson.
    Fair at en dommer laver en fejl med en offside kendelse. Men når det sker 2-3 gange inden for få kampe og der tydeligt ikke er offside eller som mod Sønderjyske tydeligt er offside er det bare ikke i orden. Men hva skal der egentlig til før vi kan få flere straffespark Per sæson skal en af vores spillere virkelig flæskes helt vildt ?
    Jeg kan faktisk slet ikke huske vi har fået et denne sæson... ikke at det dermed er forkert, kom bare til at tænke på det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg kan faktisk slet ikke huske vi har fået et denne sæson... ikke at det dermed er forkert, kom bare til at tænke på det...
      Hverken vi, AGF eller FCM har fået nogle straffespark i denne sæson. Det er 33 kampe siden vi sidst fik et straffespark, hvilket er den længste serie pt. AGF er på 32.

      Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebane
      Last edited by Onkel Riffel; 19-04-2014, 11:10.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er skam ikke mig der påstår det, men fodboldloven :).
        Fodboldloven siger at dommeren SKAL give rødt, hvis en spiller rammer en anden i hovedet/halsen med en støvle, uanset hvordan dommeren bedømmer situationen i forhold til forsætlighed? Det vil jeg sgu egentlig gerne se på tryk... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hverken vi, AGF eller FCM har fået nogle straffespark i denne sæson. Det er 33 kampe siden vi sidst fik et straffespark, hvilket er den længste serie pt. AGF er på 32.

          Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebane
          Jaja, man skal da ikke komme og påstå vi får det hele foræret af dommerstanden... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Hverken vi, AGF eller FCM har fået nogle straffespark i denne sæson. Det er 33 kampe siden vi sidst fik et straffespark, hvilket er den længste serie pt. AGF er på 32.

            Edit: Det er 40 kampe siden vi sidst fik et straffespark på udebane
            den kunne jo også vendes mod os selv - kunne jo ses som at vores spillere ikke ofte nok kommer ind i feltet og bliver farlige....kan sagtens huske situationer hvor jeg føler vi er blevet snydt ( syntes ofte det er mod bif sjovt nok ;) ) men man skal jo da ihvertfald give dommeren mulighed for at dømme et straffe - og det kræver jo vi kommer i feltet.

            Den positive vinkel kunne være at vores spillere bare er mere fair og ikke som en anden ronaldo eller neymar smider sig for et godt ord.....

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Fodboldloven siger at dommeren SKAL give rødt, hvis en spiller rammer en anden i hovedet/halsen med en støvle, uanset hvordan dommeren bedømmer situationen i forhold til forsætlighed? Det vil jeg sgu egentlig gerne se på tryk... ,o)

              Mvh

              MaxHH
              Jeg går ikke ind i polemik :).
              Dokumentationen er fremlagt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det interessante er jo at man altid er mere opmærksom på det der går imod en :).
                Ruud burde have været smidt ud tidligere i kampen, eksempelvis....
                Hvis man ikke tager begge sider med, så vil det komme til at se meget "uretfærdigt" ud.
                En spiller der burde være smidt ud kontra en frataget scoring.. Det kan altså bare ikke sammenlignes. Samtidig kan man jo diskutere om man mener at AMC havde samlet sammen til et helt rødt kort.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er skam ikke mig der påstår det, men fodboldloven :).
                  som jeg husker det står der også noget lign. som at der aldrig forsætligt må lægges hånd på modspilleres ansigt og hals og at det straffes med udvisning. Hvis det er korrekt så må Stokholm også ud ved samme episode....correct me if i am wrong :)
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg går ikke ind i polemik :).
                    Dokumentationen er fremlagt.
                    Den havde jeg nok også valgt, hvis jeg var kommet ud på SÅ tynd is... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      som jeg husker det står der også noget lign. som at der aldrig forsætligt må lægges hånd på modspilleres ansigt og hals og at det straffes med udvisning. Hvis det er korrekt så må Stokholm også ud ved samme episode....correct me if i am wrong :)
                      You are wrong

                      Fra side 27 og frem, samt s. 56 og frem. Jeg ville mene, at Ruuds tackling falder inden for "hensynsløst" spil, og burde have givet gult:
                      http://www.dbu.dk/~/media/Files/DBU_...n_2013_web.pdf
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Den havde jeg nok også valgt, hvis jeg var kommet ud på SÅ tynd is... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH
                        Hahaha :D
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          You are wrong

                          Fra side 27 og frem, samt s. 56 og frem. Jeg ville mene, at Ruuds tackling falder inden for "hensynsløst" spil, og burde have givet gult:
                          http://www.dbu.dk/~/media/Files/DBU_...n_2013_web.pdf
                          måske har jeg udtrykt mig dårligt, men det er faktisk Stokholms pegefinger i ansigtet/hagen på AMC i tumulten efter tacklingen jeg mener er til mere end gult kort. Jeg er helt enig i at Ruuds spil er hensynsløst.
                          Last edited by manner; 20-04-2014, 06:28.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            måske har jeg udtrykt mig dårligt, men det er faktisk Stokholms pegefinger i ansigtet/hagen på AMC i tumulten efter tacklingen jeg mener er til mere end gult kort. Jeg er helt enig i at Ruuds spil er hensynsløst.
                            Jeg ved godt hvad du hentyder til - og giver dig ret... Havde AMC været usportslig og "kastet sig" til jorden - så er jeg slet ikke i tvivl om at Stokholm havde fået rødt på den... Mht. Ruuds - så er der med i vurderingen selvfølgelig forsætligheden i frisparket - og da dommeren har vurderet "uforsætligt" - så skal han give gult fuldstændig som han gjorde.

                            Noget andet er så at det godt kan irritere mig, at dommerne efterhånden står frem på striber og siger "Ja det var en fejl - beklager" - på et tidspunkt må det vel få konsekvenser....

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                              Jeg ved godt hvad du hentyder til - og giver dig ret... Havde AMC været usportslig og "kastet sig" til jorden - så er jeg slet ikke i tvivl om at Stokholm havde fået rødt på den... Mht. Ruuds - så er der med i vurderingen selvfølgelig forsætligheden i frisparket - og da dommeren har vurderet "uforsætligt" - så skal han give gult fuldstændig som han gjorde.

                              Noget andet er så at det godt kan irritere mig, at dommerne efterhånden står frem på striber og siger "Ja det var en fejl - beklager" - på et tidspunkt må det vel få konsekvenser....
                              Og han kunne have gjort det samme mod Duncan i hjemmekampen mod FCM, er jo fedt at se, men samtidig er man jo lidt ærgerlig over at de (læs, især Duncan) ikke bliver straffet. Men respekt til AMC for det.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Og han kunne have gjort det samme mod Duncan i hjemmekampen mod FCM, er jo fedt at se, men samtidig er man jo lidt ærgerlig over at de (læs, især Duncan) ikke bliver straffet. Men respekt til AMC for det.
                                Enig. Jeg vil hellere undvære røde kort til modstanderne, end at se på en stribet spiller der går efter en Oscar.

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X