Oprindeligt indsendt af bettet
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom fcm-ob
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmåske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen
mener helt klart Azer efterhånden må stå først for!!!Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægsyntes nu ikke at DH så særlig sikker ud generelt... Jeg er i tvivl her..
jeg ser aller helst at vi får en ny CM næste sæson. JH må finde et scoop et sted..
MOM: Azer
Comment
-
Jeg stemmer på Diarra. Et par fejl, ja. Men stadig en super sikker indsats.
Høegh spiller sin første rigtig gode kamp i lang tid. Dejligt. AMC og Ruud holdt også et fint niveau.
Skula var håbløs. Azer skal ind centralt, Diarra skal på backen, og Skula skal på bænken. Sådan er billedet lige nu.
Spelmann spillede en rodet kamp. Ham og Skula fungerer ikke specielt godt sammen centralt.
Mos kæmpede godt, Falk var lidt svingende, men fantastisk mål.
Emil var igen usynlig. Pinlig indsats."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægPPS. Spelmann gør det godt ift. hans begrænsede talent, men han er ikke Superligaspiller.
Ville gerne se ham og Azer sammen resten af foråret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægAzer. Han udstråler sikkerhed i alle aktioner. Måske er jeg fuld men jeg mener han er det bedste der er sket for OB siden B93 sendte Danmarks største talent til FynBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægPS Skulason har i flere kampe i træk spillet sig af holdet. Ham og COB må gerne sælges til Kansas City Chiefs eller lign.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment