Oprindeligt indsendt af Morre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalsemifinale FCM-OB
Collapse
X
-
Hvem er der vi har klar i forsvaret til Onsdag??
Ryan-----------Leuwin------------Tverskov----------Ludwig------------O.Lund
Heraf er det måske tvivlsomt om Ryan kan klare 90 min
Back-Up
Yao
Kløve rykkes ned
Skader
M.Lund
Barrett
Leave a comment:
-
FCM er ikke godt kørende. Hvis vi er skarpe og sætter sig på dem, så er der muligheder. Selv Jacob Poulsen er svag på dødbolde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægPokalen har sit eget liv... mindre gode hold har slået hold med større styrke end dem selv ... må ikke tænke på kampen på samme måde som i ligaen .. en helt anden. måde at spille frit på og FCM må tage en overordentlig favoritværdighed på sig ..
men mon ikke at de fleste OB spillere sidder og ser FCM - FCN lige nu for at se hvordan smse skal/ikke skal spilles ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægFCN får et meget heldigt point med fra Herning. Ærgerligt for os i superligaen, men det viser da, at det kan lade sig gøre
Leave a comment:
-
JM må være fortrøstningsfuld mht til pokalkampen på onsdag. Vi skal møde det højst rangerende på udebane, men det er stadig nr 2 mod nr 3.
OB er på ingen måde chanceløse.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægFCN får et meget heldigt point med fra Herning. Ærgerligt for os i superligaen, men det viser da, at det kan lade sig gøre
Leave a comment:
-
Vel reelt set en kamp hvor ingen hold for alvor imponerede. Onuachu fik næsten fuld tid efter landshold, evander blev desværre pillet ud undervejs, men så absolut ikke skræmmende. Andreas Skov havde også et par muligheder for at komme afsted eller 1 mod 1, men kiksede lige det afgørende, forhåbentlig kan Bashkim gøre det bedre.
Leave a comment:
-
FCN får et meget heldigt point med fra Herning. Ærgerligt for os i superligaen, men det viser da, at det kan lade sig gøre
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFcm - fcn er ingen åbenbaring. Det vil være dumt at have overdreven respekt for Fcm på onsdag. Tror det er et godt tidspunkt at møde dem på. De virker rådvilde mod en ordinær modstander.
Leave a comment:
-
Fcm - fcn er ingen åbenbaring. Det vil være dumt at have overdreven respekt for Fcm på onsdag. Tror det er et godt tidspunkt at møde dem på. De virker rådvilde mod en ordinær modstander.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægHelt enig. FCM er niveauer over i bredden og på de bedste pladser. Det ligner ikke en realistisk mulighed at gå videre.
Vi har nogle våben, der vil være gode mod dem og et par spillere, der kan gøre virkelig ondt, men de har vel de bedste spillere på mindst 7-8 pladser?
men mon ikke at de fleste OB spillere sidder og ser FCM - FCN lige nu for at se hvordan smse skal/ikke skal spilles ..
Leave a comment:
-
Helt enig. FCM er niveauer over i bredden og på de bedste pladser. Det ligner ikke en realistisk mulighed at gå videre.
Vi har nogle våben, der vil være gode mod dem og et par spillere, der kan gøre virkelig ondt, men de har vel de bedste spillere på mindst 7-8 pladser?
Leave a comment:
-
Ikke for at være en lyseslukker, men jeg har ingen oprigtige forhåbninger om en sejr. Dertil tror jeg, at vores trup er lidt for tynd (pga skader), og vi skiftede ikke mange ud i går. Vores nøglespillere spillede alle 90 minutter i går, og med FCMs bredde in mente, er jeg ret forvisset om, at den ubesejrede stime slutter her, selv hvis kampen skulle gå i forlænget, hvilket jeg tvivler stærkt på. Vi er sultne efter pokalen, men det er de også, og tilmed i Herning, hvor vi ikke har vundet i 5 år (og vi har heller slået FCM siden maj 2015 heller). Jeg tror på mirakler, og vores hold har ikke set så solidt ud i mange år, og hvis noget OB-hold siden 2012 har størst sandsynlighed for at slå af de stærkeste FCM-hold nogensinde i deres hule, så er det det her hold.
Leave a comment:
Leave a comment: