Oprindeligt indsendt af koki66
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalsemifinale FCM-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægTror bestemt også vi stiller i stærkeste opstilling. Om man så vurderer at det er med Drachmann eller JJT på midten, det er bestemt ikke noget nemt valg for tiden. Jeg kan godt forestille mig at de kommer til at dele spilletiden imellem sig her de 2 kommende kampe, men hvem af dem der starter hvilken kamp tør jeg ikke sige.
Ryan er altid svær, men det er altså en pokalfinale vi spiller om imod superligaens bedste hjemmehold, så det skal være helt skidt, hvis ikke han skal starte den kamp. Vi har brug for alle mand, hvis vi skal have de midtjyske bonderøve ned med nakken!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg tror på denne hvis Ryan er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Kløve
Lund - Ramon - Tver - Ludwig - Ryan
Grytebust
Hvis Ryan ikke er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Eskesen
Kløve - Ramon - Tver - Ludwig - Lund
Grytebust
Ryan er altid svær, men det er altså en pokalfinale vi spiller om imod superligaens bedste hjemmehold, så det skal være helt skidt, hvis ikke han skal starte den kamp. Vi har brug for alle mand, hvis vi skal have de midtjyske bonderøve ned med nakken!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg tror på denne hvis Ryan er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Kløve
Grytebust
Hvis Ryan ikke er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Eskesen
Grytebust
Leave a comment:
-
Jeg er med på, at lægesektoren har gjort et fremragende job med at bygge Ryan op, men når man læser artiklen i tipsbladet siger han jo også, at det er noget, der er overstået og han kan presse den mere og mere (fed artikel, og frit fra hukommelsen), så jeg kan ikke se, hvorfor Ryan ikke skulle kunne spille den kamp. Seneste kamp var i fredags og næste er søndag. Det bør han efterhånden kunne.
Lund på venstre, Ryan højre - og så bare afsted.
Leave a comment:
-
Jeg tror på denne hvis Ryan er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Kløve
Grytebust
Hvis Ryan ikke er klar:
Bashkim - AK
CN - Drachmann - Eskesen
Grytebust
Leave a comment:
-
Mon ikke vi kører med noget a la:
Bashkim - AK
CN - Drach/JJ - Eskesen
Kløve - Ramon - Tver - Lund - Ryan
Grytebust
Leave a comment:
-
Hey, jeg må godt have morfar-humor - onde rygter påstår jeg snart har alderen til det anyways ...
Leave a comment:
-
Kan ikke huske hvornår vi sidst sendte to busser afsted på en hverdag
Leave a comment:
Leave a comment: