Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalsemifinale FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Sten er klar til kampen!
    Det bliver
    Gryte
    Leeuwin Tvegeskov Ludwig
    Ryan C.Nielsen JJT Kløve O.Lund
    Bashkim AK

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-debut-mod-fcm

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...midtjylland-ob

    Tipsbladet er optimister på vores vegne. Med skaden til Barrett, Gryte måske ude og bare generelt med tanke på vores track record på Heden, så er det måske lige at stramme optimismen lidt. FCM må naturligvis være favoritter, bl.a. også fordi de har en langt bredere trup end os, og det begynder at betyde noget her sent i sæsonen. Håber på overraskelsen og tror vi i hvert fald kan give dem en kamp.
    Syntes også skaderne ødelægger optimismen lidt.

    At vinde kampen vil være superflot men det bliver desværre nok svært.

    Håber som dig at vi under alle omstændigheder for afsat nogle positive aftryk på kampen, og ja heldigvis er alt muligt, og at hvis vi slår FCM vil det være overraskende, men større overraskelser er da heldigvis set før i fodbold.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...midtjylland-ob

    Tipsbladet er optimister på vores vegne. Med skaden til Barrett, Gryte måske ude og bare generelt med tanke på vores track record på Heden, så er det måske lige at stramme optimismen lidt. FCM må naturligvis være favoritter, bl.a. også fordi de har en langt bredere trup end os, og det begynder at betyde noget her sent i sæsonen. Håber på overraskelsen og tror vi i hvert fald kan give dem en kamp.
    Det er vel følelsen af, at vi er rigtig godt kørende for tiden mens FCM er noget mere ujævnt spillende, der skal give os håb. Når det er sagt, tænker jeg også helt klart FCM som store favoritter.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...midtjylland-ob

    Tipsbladet er optimister på vores vegne. Med skaden til Barrett, Gryte måske ude og bare generelt med tanke på vores track record på Heden, så er det måske lige at stramme optimismen lidt. FCM må naturligvis være favoritter, bl.a. også fordi de har en langt bredere trup end os, og det begynder at betyde noget her sent i sæsonen. Håber på overraskelsen og tror vi i hvert fald kan give dem en kamp.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Nogen der ved om grytebust er klar?
    Håber jeg virkelig han er. Det er nogle ordentlige brød Oliver C. ellers skal ud og slås i feltet med.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Nogen der ved om grytebust er klar?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Tre grunde til at vi vinder.
    De undervurdere os, når de har hjemmebane.
    De spiller ikke godt dammen i øjeblikket selv stabile Jacob Poulsen er dårligt kørende.
    Vi har selvtillid og momentum.

    Alligevel tror jeg der kun er 1/3 chance for at vi kommer i finalen. Men det er ikke umuligt.
    Tvivler på der er nogen i superligaen, der undervurderer os, som vi spiller for tiden, men ellers er jeg enig. Det hænger ikke sammen for fcm, som de er bedst og de skal spille bedre, hvis de skal gøre sig forhåbninger om mesterskabet. Det kan dog sagtens være nok til at slå os, da de jo stadig vinder mange kampe uden at imponere.
    Der hvor jeg lidt håber midtjylland, måske mister lidt er at de står presset i en guldkamp og at den her kamp kommer som et bump på vejen imod målet. I de seneste pokalsejre vi fik har vi selvfølgelig fortjent vores sejre, men vi har også mødt fck i kampe, hvor de øvrige kampe for dem var langt vigtigere end de øvrige kampe for os. Det samme er gældende her og det håber jeg lidt kan gøre at vi måske er lidt mere sultne i dagens kamp end de er.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Jeppe Tverskov er ikke skræmt på forhånd før aftenens kamp i Herning.

    http://obstruktion.dk/tverskov-tager...e-til-herning/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Tre grunde til at vi vinder.
    De undervurdere os, når de har hjemmebane.
    De spiller ikke godt dammen i øjeblikket selv stabile Jacob Poulsen er dårligt kørende.
    Vi har selvtillid og momentum.

    Alligevel tror jeg der kun er 1/3 chance for at vi kommer i finalen. Men det er ikke umuligt.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Har lige smidt hele opsparingen til FCM på 1,70 gange igen. Så nu ryger vi først ud i forlænget..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Bøjer mig i støvet. Der er åbenbart folk i truppen der skal væk til sommer.
    Yao og Fester skal. Harboe må åbenbart være et stykke væk fra holdet men spiller også en plads hvor der er mange muligheder.
    Resten er skadet eller udtaget

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bøjer mig i støvet. Der er åbenbart folk i truppen der skal væk til sommer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Men Yao er der 100% sikkert færdig i OB når han ikke engang kan komme i morgendagens 20 mandstrup..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spændende at se om man tager Grubbe eller Obbekjær med på onsdag som backup
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ahhh min dog.
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nok ikke. Men vi mangler defensive spillere så det ville ikke være umuligt at Obbekjær var med som gardering i nødstilfælde.. Vi må se
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Tænker der er så mange muligheder for at kløve/Drachmann kan vikariere at man ikke behøver bruge så unge folk.

    Leave a comment:

Working...
X