Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråb BIF-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægDet er jo derfor, at han får sin store løn! Men den her AK er en forfriskende forandring fra den AK, vi ellers har måttet udholde længe. Det er en start, selvom det gerne må krydres med nogle mål nu. Selvom jeg godt kan lide Helenius, så er AK og Bashkim den bedste duo pt. og har været det i foråret, og de gør hinanden bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægDet er jo derfor, at han får sin store løn! Men den her AK er en forfriskende forandring fra den AK, vi ellers har måttet udholde længe. Det er en start, selvom det gerne må krydres med nogle mål nu. Selvom jeg godt kan lide Helenius, så er AK og Bashkim den bedste duo pt. og har været det i foråret, og de gør hinanden bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan er vigtig for holdet. JM får det bedste ud af spillerne.
Martin Jørgensen sagde faktisk at Casper har X Factor
Leave a comment:
-
For øvrigt respekt til JM for ikke gide at snakke om dommer efter kampen og lige give en stikpille til viasat med al det dommer fokus.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen AK skal stadig score på sine store chancer ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://www.superliga.dk/kamp/2018-20.../brondby-if-ob
Mange skud i feltet indenfor rammen som vi ikke scorer på ...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægLeeuwin bedste mand, enig med jer andre. Stensikker defensivt og var også med offensivt i dag. AK var også en fornøjelse at se på. Kløve gjorde det også godt. Ja, jeg kunne blive ved, men de skilte sig særligt positivt ud.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægTjo, dobbelt så mange skud inden for rammen, et straffespark der ikke bliver dømt, flere gule kort som Brøndby slipper for. Vil umiddelbart tro at expected goals taler for OB sejr. OB var det bedste hold i dag.
Mange skud i feltet indenfor rammen som vi ikke scorer på ...
Leave a comment:
Leave a comment: