Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt træningsanlæg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
De bevare de gamle bygninger, og bygger et superligahus ved siden af. Så ingen nedrivning eller ombygning :)
Men okay, så burde de være tæt på at kunne ramme målsætningen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Var forbi dernede i dag, og det skrider fremad - materialeskuret er væk og nu bakser de med gamle fundamenter (Gætter jeg på) og så skal de jo have fjernet den gamle belægning, som man parkerede på, inden de kan komme i jorden for alvor.
Der går længe inden det begynder at ligne noget, men jeg vil tro man går efter at få lavet nyt fundament og trukket alt i jorden, sætte bærende konstruktion og støbe gulv, inden vi nærmer os vinteren, og sansynligvis også gerne få lukket bygningen af, inden vinteren sætter ind, så man kan lave resten, det indendørs, i ro og mag henover vinteren
- Likes 2
Comment
-
Se billeder fra byggeriet som skrider planmæssigt fremad
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-bil...-planmaessigt/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHmmm, ligner ikke der er trukket et eneste rør endnu
Nu har badefaciliteterne alligevel de senere år været under al kritik, så det gør vel ikke den store forskel (samt flere og flere bader hjemme i dette her kropsforskrækkede samfund)... så lang tid de andre ting spiller
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nu har badefaciliteterne alligevel de senere år været under al kritik, så det gør vel ikke den store forskel (samt flere og flere bader hjemme i dette her kropsforskrækkede samfund)... så lang tid de andre ting spillerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Du tog min joke! Jeg ville dog have skrevet der skal bades i åen Så kan Jesper Hansen også spare lidt på det varme vand.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment