Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB 24.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi ligger stadig NUMMER TRE! Vi ligger stadig NUMMER TRE! Vi ligger stadig NUMMER TRE!
    Lad os fokusere på det!

    Fuck hvordan det præcist sker. Der er nosser i holdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Lad os fokusere på det!

      Fuck hvordan det præcist sker. Der er nosser i holdet.
      Ja, ved god at det er meget tæt i ligaen. Men i hvert fald føles det såååå godt. 😊
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Fed kamp at være vidne til fra tilskuer pladserne, dog var det lidt for nervepirrende til sidst. Så forstår jeg ikke hvorfor Kløve starter inde, han var godt nok elendig.
        Kløve er for JM hvad Jønnson var for KN. Det er sygeligt, og hvad er der blevet af strategien med at spille med egne talenter krydret med profiler udefra?
        Har ingen forståelse for hvordan JM kan have Kløve foran både Eske og JJT og egentlig heller ikke for hvad CN laver i start 11’eren. Det gør så helvedes ondt i min stribede sjæl at se Kløve, CN og Helenius på banen samtidig.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja, ved god at det er meget tæt i ligaen. Men i hvert fald føles det såååå godt. 
          Det føles helvedes fedt og nu skal Randers bare udligne og holde den hjem så er denne runde totalt fuldendt.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kløve er for JM hvad Jønnson var for KN. Det er sygeligt, og hvad er der blevet af strategien med at spille med egne talenter krydret med profiler udefra?
            Har ingen forståelse for hvordan JM kan have Kløve foran både Eske og JJT og egentlig heller ikke for hvad CN laver i start 11’eren. Det gør så helvedes ondt i min stribede sjæl at se Kløve, CN og Helenius på banen samtidig.
            Det er ret tydeligt, at det er Michelsens gameplan at have flere løbestærke, erobrings og duelstærke spillere på midtbanen. Eske og JJT er bestemt bedre boldspillere, men det er tydeligt (også set ved statistik på Superliga.dk) at CN og Kløve er bedre til det førstnævnte.

            Comment


              tidligt på dagen vandt Hobro mod Esbjerg 2-0, med 40% boldbesiddelse mod 60%. Er det ufortjent? Mål afgør fodboldkampe, så medmindre der har været graverende kampafgørende dommerfejl, så synes jeg ikke det er ufortjent, men det er der så delte meninger om forståes..

              AGF mod FC Midtjylland var en farce af en kamp med dommeren i fokus igen, igen. Ser lige Brøndby mod Randers. Igen en klar fejldommerkendelse betyrder at Brøndby øger til 2-0. De har været bedst spillende, og med klart flest chancer. Men stadigvæk ufortjent at de pt. fører med 2-0. Derimod ville det ikke være ufortjent, hvis de havde scoret til 2-0 eller 3-0 for den sags skyld på nogen af deres tilspillede chancer. Der var et saksespark lige i panden på Arajuuri i første halvleg, så megaklart gult kort så, sammenlignet hvad der blev givet af kort i vores kamp? Nej, intet kort overhovedet.. Dommerstanden er bare ufattelig dårlig i suppen, og halvdelen af de jævnbyrdige kampe(mellem 7 hold med 30-33 point) afgøres af stærkt diskutable dommerkendelser..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det føles helvedes fedt og nu skal Randers bare udligne og holde den hjem så er denne runde totalt fuldendt.
                Helt fint med en BIF sejr. Så er Randers længere væk og vi kan jo selv afgører det indbyrdes med BIF.
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  Randers reducerer, hvilket betyder at fejlkendelsen ved Brøndbys straffespark blev kampafgørende...

                  Comment


                    Mukthar har karantæne på søndag.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Randers reducerer, hvilket betyder at fejlkendelsen ved Brøndbys straffespark blev kampafgørende...
                      Forfærdelig dommerstandard vi har i dk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Så ligger vi nummer fire efter kampdagen. Men det er virkeligt tæt med kun tre point ned til nummer ti. Så der er intet afgjort men med en sejr mod Brøndby kan vi vel klare top 6!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          ja ikke Magge. Jeg vedkender 100% at Brøndby var det bedst spillende mandskab. De havde et hav af muligheder for øge føringen i ‘reelt’ spil. Men de kendte ikke deres besøgelsestid ved de situationer. Straffesparksscoringen er derimod indiskutabelt ufortjent, for det er ikke noget de har tilspillet sig, men en ren gave fra dommeren. Nu er det så hypotetisk snak hvordan kampen havde udviklet såfremt Brøndby kun førte med en enkelt pind, men tilbage står at den burde stå 1-0 og at Randers’s mål således ville have være en udligning fremfor en reducering. Derved endnu en kamp til en i forvejen bugnende bunke af kampe gennem en SL-sæson, som reelt set afgøres ved fejlskøn af dommeren.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Flot sat op af Michelsen. Jeg glæder mig til han får endnu mere at arbejde med. Så bliver det sjovt i OB
                            Spørgsmålet er jo så om han gør det. Vores defensive organisation kan jo blive smadret til sommer ved afgange af Gryte og Tverskov som jo bare gang på gang er MOM. Ingen i den bagkæde er i nærheden af hans niveau. Og Ryan og JBL har også kun 1 år tilbage uden dog at de er uerstattelige. Men kan vi købe noget i samme niveau?

                            Jeg tror desuden at man kører videre med de 3 angribere vi har samt forfremmer unge Frøkjær til angrebet som 4. Valg og udviklingsspiller.
                            Jeg er ikke i tvivl om at der nok skal blive handlet til sommer, men om vi samlet set kommer til at stå stærkere end nu/før salget af MJ tvivler jeg stærkt på

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              ja ikke Magge. Jeg vedkender 100% at Brøndby var det bedst spillende mandskab. De havde et hav af muligheder for øge føringen i ‘reelt’ spil. Men de kendte ikke deres besøgelsestid ved de situationer. Straffesparksscoringen er derimod indiskutabelt ufortjent, for det er ikke noget de har tilspillet sig, men en ren gave fra dommeren. Nu er det så hypotetisk snak hvordan kampen havde udviklet såfremt Brøndby kun førte med en enkelt pind, men tilbage står at den burde stå 1-0 og at Randers’s mål således ville have være en udligning fremfor en reducering. Derved endnu en kamp til en i forvejen bugnende bunke af kampe gennem en SL-sæson, som reelt set afgøres ved fejlskøn af dommeren.
                              Sjovt. Radio kommentatorerne mente, at Randers var bedst indtil udvisningen og bif havde spillet jammerligt ringe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                tidligt på dagen vandt Hobro mod Esbjerg 2-0, med 40% boldbesiddelse mod 60%. Er det ufortjent? Mål afgør fodboldkampe, så medmindre der har været graverende kampafgørende dommerfejl, så synes jeg ikke det er ufortjent, men det er der så delte meninger om forståes..

                                AGF mod FC Midtjylland var en farce af en kamp med dommeren i fokus igen, igen. Ser lige Brøndby mod Randers. Igen en klar fejldommerkendelse betyrder at Brøndby øger til 2-0. De har været bedst spillende, og med klart flest chancer. Men stadigvæk ufortjent at de pt. fører med 2-0. Derimod ville det ikke være ufortjent, hvis de havde scoret til 2-0 eller 3-0 for den sags skyld på nogen af deres tilspillede chancer. Der var et saksespark lige i panden på Arajuuri i første halvleg, så megaklart gult kort så, sammenlignet hvad der blev givet af kort i vores kamp? Nej, intet kort overhovedet.. Dommerstanden er bare ufattelig dårlig i suppen, og halvdelen af de jævnbyrdige kampe(mellem 7 hold med 30-33 point) afgøres af stærkt diskutable dommerkendelser..
                                Er du overhovedet OB fan forresten?. Har stort set ikke set dig herinde siden vi solgte Joan og når du så gør comeback er det i fuld forsvar på en anden færing fra et andet hold.. Bare et spørgsmål

                                Comment

                                Working...
                                X