Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB 24.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Tja, 65% er bestemt ikke prangende, men er nogenlunde på niveau med spillere som Jens Stage, Jakob Ankersen og Mikkel Kallesøe. Er det også en gave til modstanderne, når disse spillere spiller? Eller er det andet der tæller end pasningsprocenten? William Kvist har 94,3% i den statistik på 212 afleveringer - men mit bud er også at CN forsøger flere fremadrettede afleveringer end Kvist...

    EDIT: CN er blandt de midtbanespillere i Suppen med størst procentdel fremadrettede afleveringer (41,7%). Kvist har 16%...
    De ligger dog alle 3 pænt over de 65%.
    Ankersen kan andre ting, er langt mere målfarlig og vinder faktisk også på de fleste defensive parametre (det har jeg ikke bidt så meget mærke i bortset fra at Casper Nielsen relativt ofte virker fejlplaceret defensivt/halter efter).
    Stage vinder også klart på de defensive parametre, men han er så bestemt heller ikke en gave til fodbolden, rent offensivt.

    Kallesøe er vel også middelmådig og er den eneste Casper Nielsen slår defensivt.

    Ja, det er han helt sikkert og der fejler han så helt utroligt ofte ... men altså, det er jo ikke min beslutning og da jeg ikke er fan har jeg intet imod det, han er bare ikke smart at have på banen, p.g.a. den ekstremt høje spilddprocent, både offensivt og defensivt.
    Som jeg ser det ... skal lige tilføjes :D.
    Last edited by Entusiastens; 25-02-2019, 15:21.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Spørgsmålet er vel snarere, om alternativerne til CN er bedre end CN selv? Kan andre gøre det lige så godt, og måske endda endnu bedre? Det er jo et spørgsmål, vi må lade hr. Michelsen besvare - pt. kører det meget godt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er da ikke tæt i forhold til afleveringerne :).
        Casper Nielsen har en af de absolut laveste procentsatser af alle midtbanespillere i suppen og de sidste 2 kampe er han vist under 50%, det er uhørt lavt.
        Samlet ligger han på 65%.
        Han løber meget men er altså en gave for OB´s modstandere.

        Ja hvis det handler om at løbe så kunne vi jo hente spillere ovre i atletikklubben
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
          Spørgsmålet er vel snarere, om alternativerne til CN er bedre end CN selv? Kan andre gøre det lige så godt, og måske endda endnu bedre? Det er jo et spørgsmål, vi må lade hr. Michelsen besvare - pt. kører det meget godt.
          Pt kører det meget godt med to sejre over et par skodhold hvor hverken Kløve eller CN havde det mindste indflydelse på at det gik godt.

          Jeg er ikke sikker på JM er blevet præsenteret for vores strategi med at bruge egne talenter krydret med profiler udefra. Han helliger sig til middelmådige lejesvende fremfor at videreudvikle vores to største talenter.
          Last edited by Magge; 25-02-2019, 19:39.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Tja, 65% er bestemt ikke prangende, men er nogenlunde på niveau med spillere som Jens Stage, Jakob Ankersen og Mikkel Kallesøe. Er det også en gave til modstanderne, når disse spillere spiller? Eller er det andet der tæller end pasningsprocenten? William Kvist har 94,3% i den statistik på 212 afleveringer - men mit bud er også at CN forsøger flere fremadrettede afleveringer end Kvist...

            EDIT: CN er blandt de midtbanespillere i Suppen med størst procentdel fremadrettede afleveringer (41,7%). Kvist har 16%...
            Det viser jo også med al tydelighed at statistik ikke kan stå alene. Den kan være retningsgivende, men viser ikke den fulde sandhed. Kvist er et lysende eksempel. Han sætter stort set aldrig bolden på spil, og hans % Er slet ikke imponerende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Mor kører det meget godt med to sejre over et par skodhold hvor hverken Kløve eller CN havde det mindste indflydelse på at det gik godt.

              Jeg er ikke sikker på JM er blevet præsenteret for vores strategi med at bruge egne talenter krydret med profiler udefra. Han helliger sig til middelmådige lejesvende fremfor at videreudvikle vores to største talenter.
              Ja, selvfølgelig kunne vi da nærmest have spillet uden vores centrale midtbane i de to sidste kampe og stadig have vundet over skodholdet Horsens, der inden kampen lå over os og hvor vi ikke havde vundet i Horsens i 11 år.. Det var da helt sikkert en walkover, som vi kunne have vundet uanset hvem vi havde stillet op med..

              P.s. CN trak det første gule kort, der senere blev til et rødt, så lidt indflydelse havde han da i går...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Mor kører det meget godt med to sejre over et par skodhold hvor hverken Kløve eller CN havde det mindste indflydelse på at det gik godt.

                Jeg er ikke sikker på JM er blevet præsenteret for vores strategi med at bruge egne talenter krydret med profiler udefra. Han helliger sig til middelmådige lejesvende fremfor at videreudvikle vores to største talenter.
                Synes det er sjovt at du kan påstå at hverken Kløve eller CN har haft nogen effekt på positiv resultaterne.
                Fint at man smider en masse statistik op, som antal meter, afleveringer, tacklinger osv. Det er ganske fint.

                Men hvad er deres opgaver på banen? en af de primære opgaver er at skabe rum til angribere og backs via deres løb. Trækker forsvaret langt, trække en modspiller med sig og skabe overtal. Hvilket er vildt svært at måle i statistik, og det kan også være vanskeligt at se i kampen.

                Rigtig mange af de overtal vi skaber, hvor Ryan og Barret bliver sat i scene, skyldes bla CNs og Kløves arbejde.

                Så jeg synes det er direkte forkert at Kløve og CN ikke bidrager positivt. Men selvfølgelig kan de gøre det bedre, men jeg er ikke overbevist om at Greve vil gøre det bedre, mens Julius har jeg mere tiltro til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                  Synes det er sjovt at du kan påstå at hverken Kløve eller CN har haft nogen effekt på positiv resultaterne.
                  Fint at man smider en masse statistik op, som antal meter, afleveringer, tacklinger osv. Det er ganske fint.

                  Men hvad er deres opgaver på banen? en af de primære opgaver er at skabe rum til angribere og backs via deres løb. Trækker forsvaret langt, trække en modspiller med sig og skabe overtal. Hvilket er vildt svært at måle i statistik, og det kan også være vanskeligt at se i kampen.

                  Rigtig mange af de overtal vi skaber, hvor Ryan og Barret bliver sat i scene, skyldes bla CNs og Kløves arbejde.

                  Så jeg synes det er direkte forkert at Kløve og CN ikke bidrager positivt. Men selvfølgelig kan de gøre det bedre, men jeg er ikke overbevist om at Greve vil gøre det bedre, mens Julius har jeg mere tiltro til.
                  Enig, synes godt nok, det er lidt besynderligt, at kalde to spillere for ligegyldige for resultaterne, altså de var jo på banen først og fremmest. Dernæst kan man da altid smide sig om med tal, men hvad beviser de? der er så meget statistikkerne jo ikke fortæller, f.eks. placering på banen, indstilling i nærkampene, lederegenskaber osv osv. desuden har de jo rent faktisk haft en finger med i afgørende episoder. Hvad trænerens plan er ved vi jo ikke. Kan være CN skal spille med risiko i sit pasningsspil, og så accepterer man fejlprocenten, hvis han skal spille direkte og hurtigt, for den vil være højere i så fald.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Ja, selvfølgelig kunne vi da nærmest have spillet uden vores centrale midtbane i de to sidste kampe og stadig have vundet over skodholdet Horsens, der inden kampen lå over os og hvor vi ikke havde vundet i Horsens i 11 år.. Det var da helt sikkert en walkover, som vi kunne have vundet uanset hvem vi havde stillet op med..

                    P.s. CN trak det første gule kort, der senere blev til et rødt, så lidt indflydelse havde han da i går...
                    øhhh hvor læser du jeg ville stille med ni mand efter at have taget Kløve og CN af holdet?

                    Den ene af dem havde nok været nødvendig at have med mod Vejle da JJT spillede for Drachmann og iøvrigt havde en pæn indflydelse på vores mål
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      M
                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                      Synes det er sjovt at du kan påstå at hverken Kløve eller CN har haft nogen effekt på positiv resultaterne.
                      Fint at man smider en masse statistik op, som antal meter, afleveringer, tacklinger osv. Det er ganske fint.

                      Men hvad er deres opgaver på banen? en af de primære opgaver er at skabe rum til angribere og backs via deres løb. Trækker forsvaret langt, trække en modspiller med sig og skabe overtal. Hvilket er vildt svært at måle i statistik, og det kan også være vanskeligt at se i kampen.

                      Rigtig mange af de overtal vi skaber, hvor Ryan og Barret bliver sat i scene, skyldes bla CNs og Kløves arbejde.

                      Så jeg synes det er direkte forkert at Kløve og CN ikke bidrager positivt. Men selvfølgelig kan de gøre det bedre, men jeg er ikke overbevist om at Greve vil gøre det bedre, mens Julius har jeg mere tiltro til.
                      Ja statestik er fint men siger ikke alt , det var en anden bruger der forsvarede brugen af Kløve og CN med at henvise til at alt statestik viste at de to herre var tydeligt bedre en Eske/JJT hvilket jeg blot svarede på ikke var tilfældet.

                      Jeg argumenterer kun for at hverken Kløve eller CN er bedre end vores egne unge drenge. Og jeg syntes det er håbløst at benytte nogle lejesvende når de på
                      ingen måde er bedre.

                      Hbordan skal vores unge spillere få lyst til at blive i OB når de lun kan opnå at blive reserver for udefrakommende spillere som ikke bidrager med mere end gennemsnittet eller dem selv?

                      Hvad blev der at klubbens strategi med at benytte egne talenter krydret med profiler udefra?
                      Last edited by Magge; 25-02-2019, 19:56.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        M

                        Ja statestik er fint men siger ikke alt , det var en anden bruger der forsvarede brugen af Kløve og CN med at henvise til at alt statestik viste at de to herre var tydeligt bedre en Eske/JJT hvilket jeg blot svarede på ikke var tilfældet.

                        Jeg argumenterer kun for at hverken Kløve eller CN er bedre end vores egne unge drenge. Og jeg syntes det er håbløst at benytte nogle lejesvende når de på
                        ingen måde er bedre.

                        Hbordan skal vores unge spillere få lyst til at blive i OB når de lun kan opnå at blive reserver for udefrakommende spillere som ikke bidrager med mere end gennemsnittet eller dem selv?

                        Hvad blev der at klubbens strategi med at benytte egne talenter krydret med profiler udefra?
                        Den svarer Hermansen faktisk lidt på i ugens Podcast fra SFÅ

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er du overhovedet OB fan forresten?. Har stort set ikke set dig herinde siden vi solgte Joan og når du så gør comeback er det i fuld forsvar på en anden færing fra et andet hold.. Bare et spørgsmål
                          Absolut da:) Jeg har ikke skrevet meget, korrekt, og jeg har vel heller ikke lagt skjul på, at jeg syntes det var en nederdrægtig behandling som Joan fik det sidste halve år i OB. Det betyder dog ikke, at jeg ikke følger med, omend dog i et mere afdæmpet format.. Men følger med, det gør jeg da:) Men ja, jeg er færing og OB var da sjovere at følge med en landsmand på banen..

                          Tottenham er vel også sjovere at følge med Eriksen på banen;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            M

                            Ja statestik er fint men siger ikke alt , det var en anden bruger der forsvarede brugen af Kløve og CN med at henvise til at alt statestik viste at de to herre var tydeligt bedre en Eske/JJT hvilket jeg blot svarede på ikke var tilfældet.

                            Jeg argumenterer kun for at hverken Kløve eller CN er bedre end vores egne unge drenge. Og jeg syntes det er håbløst at benytte nogle lejesvende når de på
                            ingen måde er bedre.

                            Hbordan skal vores unge spillere få lyst til at blive i OB når de lun kan opnå at blive reserver for udefrakommende spillere som ikke bidrager med mere end gennemsnittet eller dem selv?

                            Hvad blev der at klubbens strategi med at benytte egne talenter krydret med profiler udefra?
                            Du postulerer at to spillere ingen effekt har, og ud fra det argumentere for at vi skal bruge “fynske/egne” spillere.
                            Jeg vil også gerne have vores unge spillere på banen, og så det også gerne ske mere. Men da den første del af dit argumentation er noget sludder. Så falder det andet til jorden, og så selvom jeg ønsker det samme.
                            Greve har fået mange chancer (og har ikke vist nok til at overbevise), Julius var uheldig med en virkelig dårlig timet skade (ved godt at skader aldrig kommer belejligt), og JJT er desværre hel- eller halvskadet det meste af tiden.

                            Indlægget var primært møntet på din post, men samtidig også til den lettere tilfældige brug af statistik på forum. Men det fremgår ikke på nogen måde i mit indlæg. Min fejl 😊

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Du postulerer at to spillere ingen effekt har, og ud fra det argumentere for at vi skal bruge “fynske/egne” spillere.
                              Jeg vil også gerne have vores unge spillere på banen, og så det også gerne ske mere. Men da den første del af dit argumentation er noget sludder. Så falder det andet til jorden, og så selvom jeg ønsker det samme.
                              Greve har fået mange chancer (og har ikke vist nok til at overbevise), Julius var uheldig med en virkelig dårlig timet skade (ved godt at skader aldrig kommer belejligt), og JJT er desværre hel- eller halvskadet det meste af tiden.

                              Indlægget var primært møntet på din post, men samtidig også til den lettere tilfældige brug af statistik på forum. Men det fremgår ikke på nogen måde i mit indlæg. Min fejl 

                              Ja det formulerede jeg ikke korrekt. De havde ingen indflydelse på scoringerne. Og det de bidrog med iøvrigt er jeg ret sikker på JJT og Eske ville kunne gøre lige så godt.
                              Der er heller intet i Greves spil der har vist at han er berettiget til en chance i start11’eren så der er vi enige samme med Desler.

                              som nævnt i tidligere indlæg hev jeg statistikken ind for at svare en anden bruger som påstod at alle statestikker tydeligt viste Kløve er bedre end JJT/Eske.
                              Last edited by Magge; 25-02-2019, 23:07.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja det formulerede jeg ikke korrekt. De havde ingen indflydelse på scoringerne. Og det de bidrog med iøvrigt er jeg ret sikker på JJT og Eske ville kunne gøre lige så godt.
                                Der er heller intet i Greves spil der har vist at han er berettiget til en chance i start11’eren så der er vi enige samme med Desler.

                                som nævnt i tidligere indlæg hev jeg statistikken ind for at svare en anden bruger som påstod at alle statestikker tydeligt viste Kløve er bedre end JJT/Eske.
                                Jeg synes at Greve var den mest iøjnefaldende OB-spiller efterår 17 og en del af forår 18. Dog manglede det famøse slutprodukt, som dog så ud til at komme med også, hvorefter Kent besluttede at bænke Greve. Fantastisk drive med bolden! Kunne da klart bedre holde ud at se på Greves driblinger uden slutprodukt, end Jønssons manglende driblinger, også uden slutprodukt. Greve er nok en spiller, der skal have kontinuerlig spilletid og en træners tillid før han slår igennem. Det synes jeg der var mere end tegn på i ovennævnte periode, men nu er løbet jo nok kørt for ham..

                                Comment

                                Working...
                                X