Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej det fatter jeg heller ikke noget af hvis det gjorde. Vi er på 4 år ca gået fra angrebs emner som Thomas Mikkelsen og Jeppe Hansen over til Jebali og Bendtner.. Der er sgu sket noget

    Når det er sagt er det da klart at jeg havde betænkligheder med at se Bendner i striwet. Det vil jo tage måneder at få ham i form og der vil uden tvivl komme en masse postyr omkring ham. På godt og ondt. Chancen for at det ville ende godt er en del mindre IMO end omvendt.
    Så jeg vender det rundt og ser positivt på at ambitionerne er stigende og man kigger efter højere hylder end normalt.

    Så oven på den skuffende sidstedag hvor man ikke kunne hente den sidste og det at AK nok har siddet på bænken i ydeligere 5 måneder til vinter vil gøre at vintervinduet måske også kan blive travlt
    Korrekt - jeg er da også selv langt fra sikker på det ville blive en succes i OB, men hvis han kunne motivere sig til at spille på det niveau alle ved han har ville han være en stensikker succes. Bendtner kan måske kun trives i FCK som han passer perfekt til, med al den arrogance de, og han besidder.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Han ville åbenbart hellere til Vestegnen

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...andreas-maxsoe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han ville åbenbart hellere til Vestegnen

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...andreas-maxsoe
        Så kan BØF sylte deres Masterclass-talenter som de har overhypet det seneste år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han ville åbenbart hellere til Vestegnen

          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...andreas-maxsoe
          Det tror jeg nu ikke i skal være kede af!

          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Så kan BØF sylte deres Masterclass-talenter som de har overhypet det seneste år.
            Syntes nu Skipper har set god ud og tvivler på han sådan lige bliver spillet helt ud af holdet. Men det ender nok lidt lige som os hvor de bare er trupfyld

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det tror jeg nu ikke i skal være kede af!
              Der er jeg så uenig med dig. Kender ikke hans personlighed, men hans boldmæssige kvaliteter kunne vi godt have brugt.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Syntes nu Skipper har set god ud og tvivler på han sådan lige bliver spillet helt ud af holdet. Men det ender nok lidt lige som os hvor de bare er trupfyld
                Han har set ok ud, så heller ikke mere end det, i min verden. Synes Kabongo, som så er skadet nu, så mindst ligeså god ud. Men under alle omstændigheder bliver det svært for nogle af dem for alvor at komme til fadet nu, og mindst én af dem kommer i hvert fald til at stå langt bag i køen. Midterforsvarspladserne er jo ikke ligefrem et sted, hvor man får mange indhop fra bænken heller. Hvis Brøndby virkelig tror så meget på de to og på deres Masterclass-projekt, som de påstår, så fatter jeg ikke, hvad de skal med Maxsø.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han ville åbenbart hellere til Vestegnen

                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...andreas-maxsoe
                  Ha ha ha ...... hvor er det fedt. Frygtede virkelig han kunne ende i Ådalen. De er så dårlige til at hente spillere i Brøndby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Han har set ok ud, så heller ikke mere end det, i min verden. Synes Kabongo, som så er skadet nu, så mindst ligeså god ud. Men under alle omstændigheder bliver det svært for nogle af dem for alvor at komme til fadet nu, og mindst én af dem kommer i hvert fald til at stå langt bag i køen. Midterforsvarspladserne er jo ikke ligefrem et sted, hvor man får mange indhop fra bænken heller. Hvis Brøndby virkelig tror så meget på de to og på deres Masterclass-projekt, som de påstår, så fatter jeg ikke, hvad de skal med Maxsø.
                    Synes nu også Skipper faktisk har grebet chancen fint, selvom han da har lavet en enkelt brøler. Tror slet heller ikke at han ville fungere i vores tremandsforsvar som andet end vores Tverskov. Skiftede vi til en 4-backkæde ville det give mening. På papiret er han nok bedre end Juel, men i tremandsforsvar tror jeg sgu det bliver ligeså fint med juel. Thelander havde været stjernegod at få ind, men maxsø er som jeg husker det ikke nogen enestående duelspiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Så kan BØF sylte deres Masterclass-talenter som de har overhypet det seneste år.
                      Ja det ligner lidt vores strategi med satsning på egne talenter suppleret med profiler udefra ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ha ha ha ...... hvor er det fedt. Frygtede virkelig han kunne ende i Ådalen. De er så dårlige til at hente spillere i Brøndby.
                        Jeg troede faktisk han var ok stærk .. hvad er det der gør du frygtede han ville havne hos os

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg troede faktisk han var ok stærk .. hvad er det der gør du frygtede han ville havne hos os
                          Forstår jeg heller ikke mm vi taler om ræven og rønnebær.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg troede faktisk han var ok stærk .. hvad er det der gør du frygtede han ville havne hos os
                            Kielberg har jo noget med Nordsjælland.
                            Den specifikke spiller bed jeg mærke i som en ikke specielt god spiller, en meget dårlig spiller på u21 og også hos Nordsjælland så han skidt ud.

                            Relativt tung i det, ikke skide teknisk og med mange fejl ... jeg forstod ikke at der fandtes udenlandske klubber der ville ham, men det ville de så heller ikke når det kom til stykket.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Kielberg har jo noget med Nordsjælland.
                              Den specifikke spiller bed jeg mærke i som en ikke specielt god spiller, en meget dårlig spiller på u21 og også hos Nordsjælland så han skidt ud.

                              Relativt tung i det, ikke skide teknisk og med mange fejl ... jeg forstod ikke at der fandtes udenlandske klubber der ville ham, men det ville de så heller ikke når det kom til stykket.
                              Helt talentløs kan han ikke være Hjulmand så et kæmpe lys i ham.
                              Husker ham ikke selv, om det er godt eller skidt er svært at vide.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg troede faktisk han var ok stærk .. hvad er det der gør du frygtede han ville havne hos os
                                Med mindre han har udviklet sig helt vildt de 2 år han havde i udlandet, så er det ikke en spiller der kunne slå Marco Lund af holdet. Selvom AJA måske var nr 50 på listen i OB, så er der mere fodbold i ham end i Maxsø.
                                Desuden virker det underligt uldent han skifter klub så ofte. Er Brøndby ikke 5. klub på 3 år?

                                Comment

                                Working...
                                X