Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    #*+##
    Også skuffet her. Hvis Kees og Alexander Juel Andersen er niveauet, så er kassen tom og det samme er idéerne i scoutingafd. Det har så også været et fint vindue indtil her til sidst, men slutningen blev så nowet tam.



    Comment


      Det er en mærkelig handel med AJA. Vendsyssel giver deres anfører til leje for 4 måneder med køboption. De giver ja alle muligheder til OB. Det lyder helt ærligt torskedumt. De får kun et ret lille beløb nu som er sikker ikke god nok at hente en erstatning derfor. De ved ikke om AJA banker på døren om fire måneder igen hvad ligger vel helt alene i OBs hænder. For hirarchien i holdet må det ja blive helt katastrophal når en anfører tager en sommerjob andet steds og kommer (måske) tilbage derefter.
      Synes det lyder helt galt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        VFF har hentet Blåbjerg i Aab i stedet for, så det giver jo mening. AJA er rigeligt god til superligaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Også skuffet her. Hvis Kees og Alexander Juel Andersen er niveauet, så er kassen tom og det samme er idéerne i scoutingafd. Det har så også været et fint vindue indtil her til sidst, men slutningen blev så nowet tam.


          Skal vi gætte på en overpris her sidst i panikvinduet ... https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ler-paa-okore/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            VFF har hentet Blåbjerg i Aab i stedet for, så det giver jo mening. AJA er rigeligt god til superligaen.
            Men som lejeaftale med 4 måneder. AJA kan vel næppe som tidligere anfører komme tilbage til omklædningsrummet i Vensyssel i Januar og beklager at han desværre var ikke god nok for OB og vil gerne reintegreres...
            Forstår bare ikke at de accepterede en lejeaftale med så kort tid.
            Og for AJA betyder det ja at OB ser ham kun som nødløsning uden stor tiltro i ham.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Har læst den. Siger også bare noget om at AJA var 26. eller 28.valg i deres søgning efter en ny
              Men hvad havde du forestillet dig? Der er kun 2 klubber i Danmark der køber noget ekstraordinært kvalitet. Synes nu ikke det er en dårlig handel for OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Men som lejeaftale med 4 måneder. AJA kan vel næppe som tidligere anfører komme tilbage til omklædningsrummet i Vensyssel i Januar og beklager at han desværre var ikke god nok for OB og vil gerne reintegreres...
                Forstår bare ikke at de accepterede en lejeaftale med så kort tid.
                Og for AJA betyder det ja at OB ser ham kun som nødløsning uden stor tiltro i ham.
                Efter den svada AJA afleverede rettet mod ledelsen efter nedrykningen, tvivler jeg på at man for alvor havde de store ambitioner om at beholde ham deroppe. De ser også ud til at have været forberedte på det, når de går ud og henter to nye forsvarsspillere i dag, og Blåbjerg er nok ikke den store svækkelse fodboldmæssigt ift. AJA.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Men hvad havde du forestillet dig? Der er kun 2 klubber i Danmark der køber noget ekstraordinært kvalitet. Synes nu ikke det er en dårlig handel for OB.
                  Jeg kan nævne de første 6 klubber, udover de 2 du hentyder til, som har hentet bedre midterforsvarer end AJA i det her vindue.
                  Last edited by Sheed; 02-09-2019, 17:27.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er da en lettelse at det kun er 4 mdr på leje og ikke køb og 4 år.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvis man hentede en ny cf i aften ville man så ikke give ham nummer 3 istedet for AJA?
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Efter den svada AJA afleverede rettet mod ledelsen efter nedrykningen, tvivler jeg på at man for alvor havde de store ambitioner om at beholde ham deroppe. De ser også ud til at have været forberedte på det, når de går ud og henter to nye forsvarsspillere i dag, og Blåbjerg er nok ikke den store svækkelse fodboldmæssigt ift. AJA.
                        Vidste ikke at der var lidt konflikt mellem AJA og ledelsen men det giver naturlig lidt mening. Er bare overrasket at man udlejer sin anfører for fire måneder.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          Mærkeligt at JH går i pressen og fortæller vi vil hente en CF ind der kan gå direkte i start 11 - og ovenikøbet er klar på at bruge penge.

                          Hvis man så ender med en 1. Divisions spiller på en 4 mdr lejekontrakt? Undskyld, men så er det fandme klart man bliver upopulær.

                          Jeg tror ikke vi skal forvente der sker mere i dette vindue - hvilket også har være min forventning de sidste dage, dog havde jeg håbet på det JH selv har udtalt - vi kigger efter forstærkning til start 11.
                          Troværdighed er jo ikke det første der popper op i hovedet når man tænker JH ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Vidste ikke at der var lidt konflikt mellem AJA og ledelsen men det giver naturlig lidt mening. Er bare overrasket at man udlejer sin anfører for fire måneder.
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...emoede/7659659

                            Det gik rimeligt viralt for nogle måneder siden. Jeg skal ikke kunne sige om de har fået klinket skårene i mellemtiden, men jeg kunne godt forestille mig, at der sidder nogle i Vendsyssel der var interesseret i at komme af med ham, og jeg tror heller ikke, at AJA så den store fremtid for sig deroppe, med de ting han har oplevet.

                            Comment


                              Bendtner til FCM

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...emoede/7659659

                                Det gik rimeligt viralt for nogle måneder siden. Jeg skal ikke kunne sige om de har fået klinket skårene i mellemtiden, men jeg kunne godt forestille mig, at der sidder nogle i Vendsyssel der var interesseret i at komme af med ham, og jeg tror heller ikke, at AJA så den store fremtid for sig deroppe, med de ting han har oplevet.
                                O.k.. Tak. Så giver det mere mening.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X