Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Vi har masser af kvantitet på midten men ikke nok kvalitet. Vi mangler ham der kan gøre forskellen. Vi kan simpelthen ikke hænge vores hat på at Kløve og Opondo skal klare den hver gang. Ser ikke ud til at Eske og Greve kan udfordre de 2 til start 11
    OB lider stadig under savnet af Casper Nielsen. Afløseren er ikke god nok pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      En Rygaard evt skal jo kæmpe med Kløve og Opondo om spilletid. Ikke JJ og Drachmann
      Tror ikke man anskuer tingene så firkantet. JM er tydeligvis ikke bange for at blande kortene, og en midtbane med Drachmann, Rygaard og Opondo/Kløve ser jeg slet ikke som en usandsynlig konstellation.

      Men jeg tror så overhovedet ikke, at Rygaard er et reelt emne, så det kan jo dårligt betale sig at diskutere det. AGF er/var interesserede, men historien går jo så også på, at FCN ikke vil sælge ham og i hvert fald skulle have et meget højere bud. Jeg tror ikke de sælger ham for under en 4-5 mio. og på det her stadie af vinduet, tror jeg slet ikke det er et scenarie, at vi går ud og betaler den slags penge.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        En Rygaard evt skal jo kæmpe med Kløve og Opondo om spilletid. Ikke JJ og Drachmann
        Gerne med Kløve. Opondo vil jeg rigtig gerne have i start 11.
        Men synes JJ havde ofte den kreative rolle/opgave på vores midtbane og kunne det med en kreativ midtbanespiller ind ikke også stå i konkurrence med JJs rolle? Eller kunne Rygaard ikke overtage den centrale rolle med Opondo og Kløve/Eskesen ved siden?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          OB lider stadig under savnet af Casper Nielsen. Afløseren er ikke god nok pt.
          Er enig i det førstnævnte. Men tror at vi hentede en god erstatning med Opondo. Men han har en anden spillemåde og det er ikke rigtigt indspillet. Det er en anden spillertyp men han har ikke et mindre niveau/potentiale.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ryan,JJ og Michael Buchholtz gæster Stemmer fra Ådalens transfer arrangement i morgen. Er der nogen der skal med?
            Jeg tror jeg tager der ned... men man bliver nok kun skuffet
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Jeg tror jeg tager der ned... men man bliver nok kun skuffet
              De kan jo ikke gøre noget ved, om vi henter nogle eller ej. Det var et fint arrangement de afholdte sidste år på Kick-Off, omend der var lidt meget larm fra andre bargæster, som gjorde det svært at høre noget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Tror ikke man anskuer tingene så firkantet. JM er tydeligvis ikke bange for at blande kortene, og en midtbane med Drachmann, Rygaard og Opondo/Kløve ser jeg slet ikke som en usandsynlig konstellation.

                Men jeg tror så overhovedet ikke, at Rygaard er et reelt emne, så det kan jo dårligt betale sig at diskutere det. AGF er/var interesserede, men historien går jo så også på, at FCN ikke vil sælge ham og i hvert fald skulle have et meget højere bud. Jeg tror ikke de sælger ham for under en 4-5 mio. og på det her stadie af vinduet, tror jeg slet ikke det er et scenarie, at vi går ud og betaler den slags penge.
                Vi så sidste sæson at 3-4 mand stort set spillede samtlige kampe på de 3 pladser. Og det indrømmede man var for lidt. Intet har ændret sig andet end det er tættere på 3 end 4 da JJ konstant er skadet eller ude af form. Det er jo tydeligt at Greve,Frøkjær og Eske ikke har den store tiltro hos JM.
                OG det er simpelthen for tyndt hvis man vil i Top 6 som tingene ser ud pt

                Men hvis FCN vil have den slags penge bliver der selvfølgelig ingen handel. Det er klart

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Jeg tror jeg tager der ned... men man bliver nok kun skuffet
                  Bare 2 nye er introduceret inden går det også nok

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Er enig i det førstnævnte. Men tror at vi hentede en god erstatning med Opondo. Men han har en anden spillemåde og det er ikke rigtigt indspillet. Det er en anden spillertyp men han har ikke et mindre niveau/potentiale.
                    Enig. Men er det ikke for lidt kun at have 2 til de 2 pladser når man tydeligvis ikke tror på Eske og Greve som startere?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      OB lider stadig under savnet af Casper Nielsen. Afløseren er ikke god nok pt.
                      Er jeg enig med dig i. Jeg tror dog at man arbejder på at få opondo spillet ind til at kunne nogen af de samme ting med massere dybe løb. Det tager bare tid, fordi han spillede en helt anden position i vendsyssel. Skulle man hente en 8'er tror jeg også man ville kigge efter spillere som Casper Nielsen, derfor tror jeg slet ikke Rygaard vil være aktuel. Der stilles store krav til 8'ernes løbepensum i OB. Der tror jeg ikke Rygaards lunger er store nok, selvom han har nogen kvaliteter vi godt kunne bruge

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Men er det ikke for lidt kun at have 2 til de 2 pladser når man tydeligvis ikke tror på Eske og Greve som startere?
                        Ja. Men ville rigtig gerne har Eskesen mere på banen. Synes han har de evner vi kan bruge: arbejdsraseri, udfordringsvilje. Og han var for mig den bedste i sidste sæson med at slå skarpe indlæg ind ved dødbolde - og det er noget som mangler meget.
                        Men frygter også at JM ser ikke sådan et stort lys i ham, desværre.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ja. Men ville rigtig gerne har Eskesen mere på banen. Synes han har de evner vi kan bruge: arbejdsraseri, udfordringsvilje. Og han var for mig den bedste i sidste sæson med at slå skarpe indlæg ind ved dødbolde - og det er noget som mangler meget.
                          Men frygter også at JM ser ikke sådan et stort lys i ham, desværre.
                          Hvis vi skal kunne konkurrere om Top 6 burde vi have mindst 4 konkurrencedygtige 8`ere. Og det har vi ikke. Jeg hepper på Eske lige så meget som dig men pt har han ikke vist meget andet end arbejdsraseri som kompetence samt lidt gode dødbolde..
                          Vores talenter er simpelthen nød til at være bedre hvis de skal spille fra start

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvis vi skal kunne konkurrere om Top 6 burde vi have mindst 4 konkurrencedygtige 8`ere. Og det har vi ikke. Jeg hepper på Eske lige så meget som dig men pt har han ikke vist meget andet end arbejdsraseri som kompetence samt lidt gode dødbolde..
                            Vores talenter er simpelthen nød til at være bedre hvis de skal spille fra start
                            Hmmmm, er enig at vi skulle have 4 konkurrencedygtige. Men for mig skulle Eskesen være én af de fire. Han kom god igang sidste år og havde en god rolle i holdet til han blev skadet. Tror det er kun kampminutter han har brug for.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Hmmmm, er enig at vi skulle have 4 konkurrencedygtige. Men for mig skulle Eskesen være én af de fire. Han kom god igang sidste år og havde en god rolle i holdet til han blev skadet. Tror det er kun kampminutter han har brug for.
                              Det bliver han vel også næsten hvis han kan ligge lidt på den del at blive lidt mere kampafgørende. Greve tror jeg simpelthen ikke på slår igennem i OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ryan,JJ og Michael Buchholtz gæster Stemmer fra Ådalens transfer arrangement i morgen. Er der nogen der skal med?
                                Det lyder som om det bliver en spændende aften på Anarkisten, nr 12 på ølkortet kan anbefales. Selv kan jeg ikke deltage, da jeg er ramt af en aftenvagt.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X