Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En Rygaard evt skal jo kæmpe med Kløve og Opondo om spilletid. Ikke JJ og Drachmann
Men jeg tror så overhovedet ikke, at Rygaard er et reelt emne, så det kan jo dårligt betale sig at diskutere det. AGF er/var interesserede, men historien går jo så også på, at FCN ikke vil sælge ham og i hvert fald skulle have et meget højere bud. Jeg tror ikke de sælger ham for under en 4-5 mio. og på det her stadie af vinduet, tror jeg slet ikke det er et scenarie, at vi går ud og betaler den slags penge.
Comment
-
En Rygaard evt skal jo kæmpe med Kløve og Opondo om spilletid. Ikke JJ og Drachmann
Men synes JJ havde ofte den kreative rolle/opgave på vores midtbane og kunne det med en kreativ midtbanespiller ind ikke også stå i konkurrence med JJs rolle? Eller kunne Rygaard ikke overtage den centrale rolle med Opondo og Kløve/Eskesen ved siden?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB lider stadig under savnet af Casper Nielsen. Afløseren er ikke god nok pt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Jeg tror jeg tager der ned... men man bliver nok kun skuffet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tror ikke man anskuer tingene så firkantet. JM er tydeligvis ikke bange for at blande kortene, og en midtbane med Drachmann, Rygaard og Opondo/Kløve ser jeg slet ikke som en usandsynlig konstellation.
Men jeg tror så overhovedet ikke, at Rygaard er et reelt emne, så det kan jo dårligt betale sig at diskutere det. AGF er/var interesserede, men historien går jo så også på, at FCN ikke vil sælge ham og i hvert fald skulle have et meget højere bud. Jeg tror ikke de sælger ham for under en 4-5 mio. og på det her stadie af vinduet, tror jeg slet ikke det er et scenarie, at vi går ud og betaler den slags penge.
OG det er simpelthen for tyndt hvis man vil i Top 6 som tingene ser ud pt
Men hvis FCN vil have den slags penge bliver der selvfølgelig ingen handel. Det er klart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er enig i det førstnævnte. Men tror at vi hentede en god erstatning med Opondo. Men han har en anden spillemåde og det er ikke rigtigt indspillet. Det er en anden spillertyp men han har ikke et mindre niveau/potentiale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB lider stadig under savnet af Casper Nielsen. Afløseren er ikke god nok pt.
Comment
-
Enig. Men er det ikke for lidt kun at have 2 til de 2 pladser når man tydeligvis ikke tror på Eske og Greve som startere?
Men frygter også at JM ser ikke sådan et stort lys i ham, desværre."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ja. Men ville rigtig gerne har Eskesen mere på banen. Synes han har de evner vi kan bruge: arbejdsraseri, udfordringsvilje. Og han var for mig den bedste i sidste sæson med at slå skarpe indlæg ind ved dødbolde - og det er noget som mangler meget.
Men frygter også at JM ser ikke sådan et stort lys i ham, desværre.
Vores talenter er simpelthen nød til at være bedre hvis de skal spille fra start
Comment
-
Hvis vi skal kunne konkurrere om Top 6 burde vi have mindst 4 konkurrencedygtige 8`ere. Og det har vi ikke. Jeg hepper på Eske lige så meget som dig men pt har han ikke vist meget andet end arbejdsraseri som kompetence samt lidt gode dødbolde..
Vores talenter er simpelthen nød til at være bedre hvis de skal spille fra start"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hmmmm, er enig at vi skulle have 4 konkurrencedygtige. Men for mig skulle Eskesen være én af de fire. Han kom god igang sidste år og havde en god rolle i holdet til han blev skadet. Tror det er kun kampminutter han har brug for.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRyan,JJ og Michael Buchholtz gæster Stemmer fra Ådalens transfer arrangement i morgen. Er der nogen der skal med?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment