Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Er der noget jeg har misset?
    Hvor har i det med AK til SIF fra?
    Det er håb. :-)
    Men selvom AK får en løn i OB han ville vel ikke få et andet sted så tror han er interesseret i et skifte. Han fik mange chancer og det er tydeligt at han er færdig i OB under JM. Kun en kæde af skadehistorier ved de andre angriber kan vel hjælpe ham at få spilletid i OB og han risikerer at ødelægge karrieren med et år på bænken og tribunen. Så ville ikke overraske mig hvis der sker noget til mandag 23.59. Om det bliver SIF er et helt andet spørgsmål og ikke rygte men kun gætteri.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Nå JH. Du har travlt.
      Julius skal lejes ud og have kampe i benene. Samtid kan hans kontrakt forlænges med minimum udlejeperioden. Ny VB med gode indlæg. jBL må sælges hvis han ikke vil forlænge. AK må afsted og genrejse sig selv på rette niveau. OL er ikke løsningen, men fin at have på bænken. JJT er tit ude, så der skal findes alternativ.
      Men vigtigst så mangler der en spillende forsvarsspiller, han skal også være farlig på dødbolde. Det kræver men sprænger banken, men det er nødvendigt hvis vi skal sikkert i top 6. Lige nu kan vi ende alt mellem 5 og 9. Mm det bliver usandsynligt meget stolpe ud eller stolpe ind.

      Comment


        Jeg tror ikke på der kommer til at ske vildt meget mere. Traditionen tro, plejer der ikke at være voldsom trafik i Ådalen op til deadline - kan faktisk ikke huske det er sket i JHs tid?

        Derudover er der jo fuldstændig dødt med rygter og transfer nyt fra Fyn. Egengang de kære journalister gad spørge JH ind til situationen igår aftes, men de kender vel efterhånden også hans kedelige svar.

        Der kan ske meget på 48 timer, men jeg tvivler - desværre
        Last edited by StevenG; 31-08-2019, 16:49.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
          Jeg tror ikke på der kommer til at ske vildt meget mere. Traditionen tro, plejer der ikke at være voldsom trafik i Ådalen op til deadline - kan faktisk ikke huske det er sket i JHs tid?

          Derudover er der jo fuldstændig dødt med rygter og transfer nyt fra Fyn. Egengang de kære journalister gad spørge JH ind til situationen igår aftes, men de kender vel efterhånden også hans kedelige svar.

          Der kan ske meget på 48 timer, men jeg tvivler - desværre
          Er mere optimistisk: deadlineday er mandag og ikke søndag og står dermed ikke i konflikt med JHs kaffe-og-kagetid på terrassen i weekenden... ;-)
          Hvis der kommer ikke til mindst en cf ind så ville det være vildt dumpet. Udmeldinger om nødvendigheden efter Ludwig-salg var helt klart øf offensivt. Det kan man ikke sælge med en " vi er tilfreds med trupoen" nu. Og tror også at der sker noget om AK og/eller Barrett. Tror JH har det travlt og arbejder i forskellige scenarier og lykkes en gang mere at holde kortene tæt på kroppen. Der er han rigtig professionelt, der slipper sædvanlig noget ud først meget kort tid før det udmeldes officielt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Der skal købes en gardering til forsvaret samt en midtbanespiller der kan sætte tempo. Afhændes AK til SIF så skal der også en angriber ind, jeg har den fornemmelse at der sker en masse de næste par dage. Hvis ikke så satser man på ungdommen, lad os se.
            Jeg tror faktisk Okore kunne blive en stærk forsvarsmakker til Tverskov og Løg-vin.
            James fra FCM ville jeg også blive glad for at se i OB forsvaret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jeg tror faktisk Okore kunne blive en stærk forsvarsmakker til Tverskov og Løg-vin.
              James fra FCM ville jeg også blive glad for at se i OB forsvaret.
              Efter hvad der har været fremme i medier forlanger AaB i omegnen af 15 millioner for Okore.

              Og vi kender alle sammen FCM prissætning.......

              Derfor tror jeg vi ser eventuelle forstærkninger fra udlandet - hvilket også er det klogeste. Vi kan uden tvivl for højere kvalitet for pengene.

              Men hvad ved jeg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                Efter hvad der har været fremme i medier forlanger AaB i omegnen af 15 millioner for Okore.

                Og vi kender alle sammen FCM prissætning.......

                Derfor tror jeg vi ser eventuelle forstærkninger fra udlandet - hvilket også er det klogeste. Vi kan uden tvivl for højere kvalitet for pengene.

                Men hvad ved jeg
                Vi kommer heldigvis ikke i nærheden af Okore. Vi vil aldrig kunne mødes med Aab om en pris

                Jeg håber vi henter en udlænding i mindst Ramon klassen til forsvaret og Mikkel Rygaard til 8`er positionen..
                Så kan man godt leje Eskesen ud eller sælge Greve.
                Jeg tror at AK og Barret bliver

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Jeg tror faktisk Okore kunne blive en stærk forsvarsmakker til Tverskov og Løg-vin.
                  James fra FCM ville jeg også blive glad for at se i OB forsvaret.
                  2 spørgsmål.

                  1. Når Okore vil væk fra AAB, hvorfor skulle han så skifte til OB, han spiller allerede fast i en klub der pt. minimum er på niveau med OB.
                  2. Hvordan skal OB finde pengene, selv hvis Okore vil ... hvilket han helt sikkert ikke vil.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Men hvis vi alligevel skulle lege med tanken om dyre spillere fra Muhjylland..

                    Forudsat at Barret er fortid på mandag.. Marc Dal Hende - fik sit gennembrud under JM. Hjerteveninde med Janus D, med streg under hjerte. Udlandseventyret virker ikke til at blive realiseret. Færdig og utilfreds i FCM.

                    Hvis OB finder pengepungen frem - og Janus indvilger i at lave en køreordning til træning, så venter der nogle ualmindelige hyggelige motorvejsture fra Horsens hver dag, hvor de rigtig kan drengerøvshygge

                    Realistisk? Hmmmmm sikkert ikke..
                    Last edited by StevenG; 31-08-2019, 21:47.

                    Comment


                      Håber JH har lukket vinduet. Truppen er ganske fin som den er. Men nøj hvor OB mangler Casper
                      Nielsen. Det har været tydeligt de første 7 runder. Jeg synes spillet har været dårligt i alle kampe og OB kan takke det generelle dalende niveau i superligaen for de point de har fået.
                      Men holdet bør være stærk nok til en solid midterplacering uden for nedrykningsfare.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Håber JH har lukket vinduet. Truppen er ganske fin som den er. Men nøj hvor OB mangler Casper
                        Nielsen. Det har været tydeligt de første 7 runder. Jeg synes spillet har været dårligt i alle kampe og OB kan takke det generelle dalende niveau i superligaen for de point de har fået.
                        Men holdet bør være stærk nok til en solid midterplacering uden for nedrykningsfare.
                        Men der skal helst også komme nogen og se kampene. Som de spiller nu gider man jo knap se dem på tv.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Håber JH har lukket vinduet. Truppen er ganske fin som den er. Men nøj hvor OB mangler Casper
                          Nielsen. Det har været tydeligt de første 7 runder. Jeg synes spillet har været dårligt i alle kampe og OB kan takke det generelle dalende niveau i superligaen for de point de har fået.
                          Men holdet bør være stærk nok til en solid midterplacering uden for nedrykningsfare.
                          Truppen er fin ja. Men hvordan du vil lukke vinduet uden at have en gardering i CF forstår jeg ikke. En rigtig midtforsvarer der kan give en skarp konkurrence.
                          I stedet for en 17 årig og en vikariende allaround VB.

                          Hvis OB skal leve op til de udmeldte ambitioner skal vi som minimum have den centerforsvarer. Og når vi er så langt henne kunne det godt blive en lejet spiller

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Håber JH har lukket vinduet. Truppen er ganske fin som den er. Men nøj hvor OB mangler Casper
                            Nielsen. Det har været tydeligt de første 7 runder. Jeg synes spillet har været dårligt i alle kampe og OB kan takke det generelle dalende niveau i superligaen for de point de har fået.
                            Men holdet bør være stærk nok til en solid midterplacering uden for nedrykningsfare.
                            Syntes at det er ret tydeligt at OB søger en CF’er:

                            “Jesper Hansen understreger, at førsteprioriteten lige nu er at lukke hullet efter midterforsvareren Alexander Ludwig, der for nyligt skiftede tilbage til AC Horsens. Og den proces er godt i gang.

                            »Vi har været i gang i et stykke tid. Det er alt, jeg kan sige til dig. Jagten er gået ind, og så må vi se, om det lykkes.«”


                            https://www.bt.dk/sport/livlig-trans...-med-musklerne

                            og man mener det seriøst ..

                            “Fynboerne tilbød ifølge avisen Thelander en millioner kroner og månedsløn på 150.000 kroner på en treårig aftale.“

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rativt-tilbud/

                            - Nej, jeg kommer ikke til at af- eller bekræfte de navne, der dukker op, for vi bliver meget ofte konfronteret med navne, siger han til bold.dk og tilføjer:

                            - Vi har været ude og sige, at vi vil finde en stopper. Det gør jo, at vi får en masse henvendelser, men jeg kommer ikke til at kommentere på de enkelte.”

                            Men der bliver åbenbart ikke tilbudt noget der er godt nok ...

                            Umiddelbart blev det sagt at der var penge og med Thelander i baghovedet så... men kan være st man afventer salg ...

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-oeje-til-ham

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...dlandseventyr/

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-psg-og-real/

                            AK, Greve og Eskesen ønsker sig måske også mere spilletid et andet sted ..

                            Der mangler en CF og evt. afgange skal erstattes. Stadig skuffet over st man ikke havde en CF på plads da Ludwig smuttede ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Ifølge BT’s transferoverblik fra i fredags er der åbenbart allerede udenlandsk interesse for Oliver Christensen ..

                              Comment



                                Bernat for Grytebust
                                Sander for Festersen
                                Opondo for Casper
                                Jebali for Helenius
                                Teitur for Grubbe
                                Madu for Yao
                                Obbekjær for Ludwig
                                ? for Vacek
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X