Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
... og det er helt sikkert ikke OB, hvis Durmisi overhovedet ser Danmark som en mulighed og det ikke bare er mediet der mener det :).
Comment
-
Min kammerat der er tæt på alt i VB siger at han ikke var med i truppen igår pga kontraktforhandlinger med anden klub. Han kunne ikke sige hvilken.
Men han roste ham og sagde den klassiske med at der var stort potentiale selvom han var sidst i 20`erne.
Han spillede mest VB men var også prøvet i vestre side af en 3 back kæde under den tidligere træner med pænt succes.
Vi må se. Jeg fatter stadig ikke denne handel hvis den bliver til noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin kammerat der er tæt på alt i VB siger at han ikke var med i truppen igår pga kontraktforhandlinger med anden klub. Han kunne ikke sige hvilken.
Men han roste ham og sagde den klassiske med at der var stort potentiale selvom han var sidst i 20`erne.
Han spillede mest VB men var også prøvet i vestre side af en 3 back kæde under den tidligere træner med pænt succes.
Vi må se. Jeg fatter stadig ikke denne handel hvis den bliver til noget817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg håber godt nok ikke, at vi skriver med Viljormur Davidsen, og slet ikke som afløser for Barrett, for det vil godt nok være et skridt ned fodboldmæssigt, og så er der jo ikke nogen fremtidsperspektiver i en mand på 28. Troede egentlig at det var som reserve, at Madu var hentet ind, hvilket i så fald skulle betyde, at Davidsen ville blive førstevalg?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg håber godt nok ikke, at vi skriver med Viljormur Davidsen, og slet ikke som afløser for Barrett, for det vil godt nok være et skridt ned fodboldmæssigt, og så er der jo ikke nogen fremtidsperspektiver i en mand på 28. Troede egentlig at det var som reserve, at Madu var hentet ind, hvilket i så fald skulle betyde, at Davidsen ville blive førstevalg?
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...u21-udtagelse/
er han foran Davidsen? Hvis så er det da mere perspektiv i en ung.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvad med ham her:
er han foran Davidsen? Hvis så er det da mere perspektiv i en ung.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvad med ham her:
er han foran Davidsen? Hvis så er det da mere perspektiv i en ung.siden 1887
Comment
-
Fatter slet ikke at man leder efter endnu en VB. Lund og Madu burde rigeligt kunne dække den plads. Ingen grund til at smide flere lønkroner den vej
Smid hellere dem oven i puljen til ny CF og en klasse 8`er. Så må Greve udlejes eller sælges. Så kan den nye, Kløve,Opondo og Eske slås om spilletiden på de 2 stk 8`er pladser med Frøkjær som udviklingsspiller. Syntes vi ser tynde og svage ud kvalitetsmæssigt på den position
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFatter slet ikke at man leder efter endnu en VB. Lund og Madu burde rigeligt kunne dække den plads. Ingen grund til at smide flere lønkroner den vej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det fatter jeg heller ikke, med mindre JBL med sikkerhed ryger i det her vindue. I så fald er Davidsen en total useriøs afsløser, han er indbegrebet af en 1. divisionsspiller. Dem vi købte alt for mange af i den første tid JH var i klubben.
Comment
Comment