Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der tabte jeg kæden. Men fred være med det. Man skal være mere end almindelig formørket hvis man ikke kan se de fremskridt der sker i ådalen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Ja han har da fået sæt en modernisering af Ådalen i gang, hvilket ikke er lykkedes andre gennem de sidste 40 år
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Selvfølgelig sker der fremskridt, blandt Andet fordi DBU stiller strengere krav, og fordi udgangspunktet var super dårligt ift faciliteter. Men de fremskridt sker jo alle steder, og det er sgu en anelse provensielt hvis man tror, at det kun er OB der rykker sig hele tiden . Jeg mener ikke, der for alvor er rykket ved talentdelen ift. At blive en mere talentbaseret klub. Tværtimod viser alle nøgletal at det går den forkerte vej. Desværre. Jeg er meget tvivlende overfor om Hermansen har det niveau der skal til. Men det er jo lige meget hvad jeg tror, Hermansen kan jo bare vise sig værd og så er jeg til grin, det håber jeg da, jeg bliver
Du skifter fra OB til "alle steder" !
Diskuterer vi OBs talentarbejde eller alle andre (hvor der selvfølgelig altid være steder, som er bedre, qua historie, økonomi, strategi m.m.) ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror du skal repræsentere Danmark til de Olympiske Lege i "Rygcrawling"....
Diskuterer vi OBs talentarbejde eller alle andre (hvor der selvfølgelig altid være steder, som er bedre, qua historie, økonomi, strategi m.m.) ?
Sidste mand i Formel 1 kan højne sin gennemsnitsfart med 10 km/t og det er flot ... men han ligger stadig sidst.
Og hvis alle andre så har højnet sin gennemsnitsfart med 20 km/t, så er sidste man stadig blevet bedre, men kommet endnu længere bagud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Jeg er ikke i tvivl om, at JH er en supergod mand på de indre linjer, en ordentlig mand med værdierne i orden, en der skaber en god kultur, en man kan stole på, en dygtig politiker der har sine excelark i orden og styr på tingene. Men han er og bliver ikke nogen stor forhandler eller god til rekruttering/scouting desværre. Derfor skal hans rolle i klubben omdefineres, så vi kan sætte folk på det sportslige, der faktisk kan finde ud af det, så kan Ole Spion iøvrigt passende finde en anden arbejdsgiver.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror du skal repræsentere Danmark til de Olympiske Lege i "Rygcrawling"....
Vi er langt væk og er ikke på nogen parametre kommet tættere på.
Jeg vil igen opfordre til at tjekke DBUs u-landshold, er godt klar over, at sandheden gør ondt, men nogen skal jo sige det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Når du er så utilfreds med ledelsen i OB, hvad så med, at du omdefinerer din rolle og bliver fan i en anden klub.
En profet er sjældent agtet i sin hjemstavn, men nogen må jo desværre stille de ubehagelige spørgsmål.
I kan jo bare håbe, jeg tager fuldstændig fejl, det gør jeg selv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det siger du efter et år hvor vi har solgt 2 unge for 20 mill som vel er rekord i OB og Bayern/Barca er måske på trapperne med de næste millioner?
Obbekjær er et kæmpe talent og vores U17 ser rigtig gode ud.
Vi er kommet sent igang og processen tager mange år. Man kan ikke konkludere på noget endnu. Andet end det går fremad
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det behøver jeg ikke. Jeg ved det godt. Men du fatter åbenbart ikke at mange klubber har haft fokus på ungdomsarbejdet i en lang årrække før os og OB har været håbløst bagud på det område og kommer totalt fra baghjul samtidig med man kæmper mod budgetter 2-3-4 gange højere på akademi siden.
Giv det nu noget mere tid inden du konkludere på noget du ikke har indsigt i andet end på overfladen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan læse mig til, at FCM nok går over til at spille med 2 stoppere, så smider lige Manjrekar James i puljen igen, han er ikke med i deres 18 mands trup til i morgen.
Comment
Comment