Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kan Ramon ikke “lige” tage en snak med ham her?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er sikkert nok muligheder. Hvis tesen om at JM skal kende dem er Mads Fenger og Bjørn Paulsen nemme at bringe på banen, men det vil jeg slet ikke gøre.
      Fenger nej tak. Poulsen måske. 3.liga det burde ikke være urealistisk at hente ham. Ser nu hellere en stor udsmider type der æder Dame endøjer til morgenmad.
      Opondo fysik, Oli Lund hovedstol, Tverskov teknik. Så skal jeg ikke forlange mere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Fenger nej tak. Poulsen måske. 3.liga det burde ikke være urealistisk at hente ham. Ser nu hellere en stor udsmider type der æder Dame endøjer til morgenmad.
        Opondo fysik, Oli Lund hovedstol, Tverskov teknik. Så skal jeg ikke forlange mere
        Nåre du tænker på ham Van Dyke, han kunne måske godt sende Lund på bænken.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Håber det er et bæst af en forsvarsspiller som får Tverskov og Ramon til at ligne U19 spillere
          Det kunne jo være "kæmpen" canadieren James, som vi så på i sidste sæson, da han spillede i Fredericia, udlånt fra FCM. Nu er han hentet tilbage til FCM, og spiller vist kun på reserveholdet. Han passer perfekt til ovennævnte beskrivelse, men mon FCM vil sælge til OB ??
          Mvh pnl
          Last edited by pnl; 10-08-2019, 18:34.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Det kunne jo være "kæmpen" canadieren James, som vi så på i sidste sæson, da han spillede i Fredericia, udlånt fra FCM. Nu er han hentet tilbage til FCM, og spiller vist kun på reserveholdet. Han passer perfekt til ovennævnte beskrivelse, men mon FCM vil sælge til OB ??
            Mvh pnl
            FCM har af en eller anden årsag solgt ud af deres forsvarsspillere(Thycosen og Kian H) og mange af deres fans er helt oppe at ringe over tyndt besatte de er pt. James var eneste forsvarsspiller på bænken i seneste kamp og har været 1.reserve til de 3 fast de spiller med hver gang fra start.
            Så han ryger garanteret ingen steder. Jeg tænker faktisk at de henter en ind i løbet af de næste 3 uger mm de har en U19 spiller klar

            Comment


              https://www.transfermarkt.co.uk/alex...spieler/171376

              Var vist ikke med i truppen i dag ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                https://www.transfermarkt.co.uk/alex...spieler/171376

                Var vist ikke med i truppen i dag ..
                Har stadig kontrakt 1 år med Nottingham F i Premiership. Nok ikke realistisk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Har stadig kontrakt 1 år med Nottingham F i Premiership. Nok ikke realistisk
                  Han tjener helt sikkert kassen derovre. Det er en liga med en økonomi superligaen kun kan drømme om. Det tror jeg ikke er realistisk.

                  Comment


                    Mon ikke det er en centerback med venstre fod vi går efter, det gik man specifikt efter da Ludwig blev hentet, Kasper Larsen var jo også ind over for inden. Så det ville da være åbenlyst, at man igen ville have en ind til venstre centerback pladsen med venstre fod.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Mon ikke det er en centerback med venstre fod vi går efter, det gik man specifikt efter da Ludwig blev hentet, Kasper Larsen var jo også ind over for inden. Så det ville da være åbenlyst, at man igen ville have en ind til venstre centerback pladsen med venstre fod.
                      Det er nok 1. Prioriteten ja. Men tænker ikke at sådanne nogen hænger på træerne. Jeg vil være tilfreds hvis han bare har et højt niveau defensivt og er stærk i hovedspillet

                      Comment


                        https://www.transfermarkt.com/vito-w.../spieler/45543

                        Jeg tror på ham her ville forstærke os - snarlig udløb, vil ikke forlænge i Brann.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          FCM har af en eller anden årsag solgt ud af deres forsvarsspillere(Thycosen og Kian H) og mange af deres fans er helt oppe at ringe over tyndt besatte de er pt. James var eneste forsvarsspiller på bænken i seneste kamp og har været 1.reserve til de 3 fast de spiller med hver gang fra start.
                          Så han ryger garanteret ingen steder. Jeg tænker faktisk at de henter en ind i løbet af de næste 3 uger mm de har en U19 spiller klar
                          De har Sviat, Scholz, Nicolaisen, James, Reese og Korcsmar, er det ikke rigeligt? Jeg kunne nu godt se, at de ville af med en af de tre sidstnævnte.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            De har Sviat, Scholz, Nicolaisen, James, Reese og Korcsmar, er det ikke rigeligt? Jeg kunne nu godt se, at de ville af med en af de tre sidstnævnte.
                            Reese er en joke og er ikke i nærheden af at være god nok. Korc har været ude et år eller 2 og er ikke klar. De går da 100% ikke af med deres 1. Reserve

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Mon ikke det er en centerback med venstre fod vi går efter, det gik man specifikt efter da Ludwig blev hentet, Kasper Larsen var jo også ind over for inden. Så det ville da være åbenlyst, at man igen ville have en ind til venstre centerback pladsen med venstre fod.
                              Kasper Larsen er højrebenet

                              Comment


                                Jeg er meget spændt, jf det jeg hørte er der ikke kun en på vej, jeg tror desuden ikke at dem der kommer er kendte i dansk fodbold. Hvis de er det vil de andre klubber jo også handle med på dem. jeg mener ikke, at have hørt noget om Sander Svendsen før han dukkede op i OB'trøjen. Jeg er desuden ret sikker på, at den rutine holdet skal have i rygraden, den er der i form af Ramon og Janus, jeg gætter på der laves 3-årige aftaler med dem der kommer ind på forskerordningen, og 4-årige på de som ikke kan benytte denne. Man har erkendt at de 1 og 2-årige aftaler ikke kaster nogen transferindtægter af sig, der skal laves et godt salg indimellem. Men hvis jeg må gætte på en af dem vi kender så vil jeg gætte på Marc dal Hende fra FCM, han er kammi med Janus og har haft Jacob Michelsen i Sdr.Jyske, men det er rent gætteri. Jeg tror også at man holder øje med Jacob Poulsens situation.
                                Last edited by jojo; 10-08-2019, 22:28.

                                Comment

                                Working...
                                X