Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Enig. Jeg synes JH har fået ufattelig lang snor i en klub med OB’s traditioner. Han har forbedret sig, ja, men forud er gået en ren ørkenvandring. Derudover er kommunikation vigtig i underholdningsbranchen, og her har han fejlet eklatant.
    "Underholdningsbranchen" - gud, hvor jeg hader det begreb, når det bruges i fodboldsammenhæng. Vi er en fodboldklub, ikke et cirkus eller en biograf. Nej tak til Poul Hansen-typer, der snakker og snakker, men ingen faglig balast har - underholdende eller ej.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Men derfra og så købe spiller betegnet som “fyld” .. og samtidigt give nogle af ligaens højste lønninger for at tiltrække spillere .. Ahr ...
      Ok, så man må ikke hente spillere til bredden? Eller hvordan skal det forståes? Vi kan jo altså ikke nøjes med en trup på 11 mand - og der er trods alt kun 11 der kan starte hver gang, så nogle spillere vil jo automatisk være en del af bredden. Betyder det så som udgangspunkt at de er fiaskoer?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Ok, så man må ikke hente spillere til bredden? Eller hvordan skal det forståes? Vi kan jo altså ikke nøjes med en trup på 11 mand - og der er trods alt kun 11 der kan starte hver gang, så nogle spillere vil jo automatisk være en del af bredden. Betyder det så som udgangspunkt at de er fiaskoer?
        Selv JH udtaler, at han har købt spillere som han viste var for dårlig. Så havde det været bedre at give en ung chancen. Det kan aldrig give mening at købe noget skidt, så hellere spare de penge og have en mindre i truppen. Mange dårlige beslutninger har forlænget vores sorte periode. Se hvad feks EFB, Hobro og Bo har fået ud af mindre penge. Vi bliver ikke enige, og min mening er at JH højest kan få 02 for den periode han har været i klubben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Selv JH udtaler, at han har købt spillere som han viste var for dårlig. Så havde det været bedre at give en ung chancen. Det kan aldrig give mening at købe noget skidt, så hellere spare de penge og have en mindre i truppen. Mange dårlige beslutninger har forlænget vores sorte periode. Se hvad feks EFB, Hobro og Bo har fået ud af mindre penge. Vi bliver ikke enige, og min mening er at JH højest kan få 02 for den periode han har været i klubben.
          Vi behøver heldigvis ikke være enige :-)

          Jeg er forøvrigt ikke voldsomt imponeret over JH set over hele hans periode i klubben - der er begået masser af fejl og i perioder har jeg også ønsket mig en fyring. Jeg synes dog nogle gange kritikken går over gevind, når ALT skal drejes over til noget negativt om JH. Altså, alt hvad der måtte være af positive historier har åbenbart intet med JH at gøre, mens alle de negative historier til gengæld udelukkende skyldes JHs inkompetence. Det er lidt som indvandrer-debatten: hvis de ikke er i arbejde, så er de nogle nassere; hvis de ER i arbejde, så stjæler de vores jobs...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Selv JH udtaler, at han har købt spillere som han viste var for dårlig. Så havde det været bedre at give en ung chancen. Det kan aldrig give mening at købe noget skidt, så hellere spare de penge og have en mindre i truppen. Mange dårlige beslutninger har forlænget vores sorte periode. Se hvad feks EFB, Hobro og Bo har fået ud af mindre penge. Vi bliver ikke enige, og min mening er at JH højest kan få 02 for den periode han har været i klubben.
            Nu synes at JHs udtalelse om at have købt spiller som han vidste var ikk nok står i sammenhæng med den dertidige økonomiske situation. Han sagde ja også at den var langt værre end han fik at vide før han kom til OB. Så må ses udtalelse som: vi købte spillere som var ikke til den generelle ambition og forventninger vi og fansene må have i OB fordi vi havde ikke mere økonomisk råderum.
            Og vi kæmpede om overlevelse flere situationer. Tror bare det kan man ikke kun ned "unge". Især i sådan en situation har man også brug for erfarne spiller selv hvis de er ikke fra den hylde man ønsker sig.
            At der gik flere skud lang forbi målet er andet ting. Der må han kritiseres for. Men synes udtalelse selv bliver rivet ud af konteksten kun for at kritisere ham.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Du kan kalde det fyld eller spillere til bredden. Det er jo ikke alle spillere, der indkøbes med en forventning om fast plads i start-11'eren. De fleste hold (måske med undtagelse af FCK) har jo breddespillere, og de har vel naturligt en kende mindre x-factor end de spillere, man indkøber med en forventning om en decideret forstækning af startformationen - som f.eks. tilgangen af Sander, som jeg tror starter inde mod BIF, i stedet for NH - som jeg i øvrigt gætter på, AGF har købt som breddespiller (eller fyld, som du kalder det). Lønniveauet medgiver jeg har været for højt. Men igen - Helenius, som åbenlyst var alt for højt lønnet, tror jeg blev indkøbt med en forventning til, at han kunne lave mange mål for os - derfor tilbød man ham nok en fyrstelig hyre - som han desværre aldrig levede op til. Det er sin sag at gøre alle tilfredse...
              Det er ikke mig der kalder det for fyld men JH selv der har udtalt det .. i øvrigt kritisabelt da flere spillere givetvis var i klubben og det jo ikke just højner moralen andre steder end hos hans egen selvforståelse ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Nå, så det er derfor du er så passiv for tiden? Fordi du simpelthen har svært ved at finde noget at kritisere og du nægter at skrive noget positivt? Som det gamle ordsprog siger; hvis man ikke har noget grimt at sige, så skal man tie. Eller...
                Man kan sige både/og. Der er ikke meget "kød" på positivitet i forhold til det negative når man skal debattere. Enhver idiot kan sige, at det går godt, og så kan man sige "enig", og så er den vel ikke længere. Det er i modgang og nederlag, at man finder den interessante debat. Men primært er det nu fordi jeg har haft alt for travlt og alt for lidt overskud.

                Det er ikke Jesper Hansens skyld, trods alt.

                Mvh ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Nu synes at JHs udtalelse om at have købt spiller som han vidste var ikk nok står i sammenhæng med den dertidige økonomiske situation. Han sagde ja også at den var langt værre end han fik at vide før han kom til OB. Så må ses udtalelse som: vi købte spillere som var ikke til den generelle ambition og forventninger vi og fansene må have i OB fordi vi havde ikke mere økonomisk råderum.
                  Og vi kæmpede om overlevelse flere situationer. Tror bare det kan man ikke kun ned "unge". Især i sådan en situation har man også brug for erfarne spiller selv hvis de er ikke fra den hylde man ønsker sig.
                  At der gik flere skud lang forbi målet er andet ting. Der må han kritiseres for. Men synes udtalelse selv bliver rivet ud af konteksten kun for at kritisere ham.
                  Alle hold har brug for rutine, men hvis de rutinerede ikke er gode nok, så hjælper det ikke meget. Feks KEP som blev købt langt over the Hill til en stjerneløn. Han var svær at sætte af selv om både Kent og JM prøvede det. Ove havde en anden opgave på et tidspunkt, hvor der skulle bruges spiller til hans luk af stil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Man kan sige både/og. Der er ikke meget "kød" på positivitet i forhold til det negative når man skal debattere. Enhver idiot kan sige, at det går godt, og så kan man sige "enig", og så er den vel ikke længere. Det er i modgang og nederlag, at man finder den interessante debat. Men primært er det nu fordi jeg har haft alt for travlt og alt for lidt overskud.

                    Det er ikke Jesper Hansens skyld, trods alt.

                    Mvh ChrisOB
                    Enhver idiot kan da også sige at det går skidt? Det interessante er da når man gå lidt i dybden med hvorfor det går godt eller skidt. Jeg kan ikke se at det ene skulle være mere interessant at debattere end det andet.

                    Men fair nok - sådanne perioder har vi jo alle!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Det er ikke mig der kalder det for fyld men JH selv der har udtalt det .. i øvrigt kritisabelt da flere spillere givetvis var i klubben og det jo ikke just højner moralen andre steder end hos hans egen selvforståelse ...
                      Satte han da navn på nogle af spillerne?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                        Enhver idiot kan da også sige at det går skidt? Det interessante er da når man gå lidt i dybden med hvorfor det går godt eller skidt. Jeg kan ikke se at det ene skulle være mere interessant at debattere end det andet.

                        Men fair nok - sådanne perioder har vi jo alle!
                        Er dette en Jesper H eller en rygtetråd - ja, jeg spørger bare ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Er dette en Jesper H eller en rygtetråd - ja, jeg spørger bare ?
                          Det er en rygtetråd, der har udviklet sig til en debat om Jesper Hansen. Er det meget problematisk, nu hvor der ikke rigtig er nogle rygter?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Satte han da navn på nogle af spillerne?
                            Ikke mig bekendt men citatet er:

                            “Da jeg tiltrådte i 2013, vidste jeg godt, at budgetterne ville blive mindre, så der ville komme udfordringer. Vi tog spillere ind, som vi vidste ikke var gode nok”

                            https://www.bt.dk/superligaen/superl...ke-var-gode-no

                            Så kan man jo se på de spillere der blev hentet ... og derefter se på en spiller som AK der blev hentet til 250 om mdr. i 5 år ...



                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              JH skylder rygter så det er stadig en rygtetråd. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Ham Mikkel Hyllegaard er stadig på prøve med henblik på mulig kontrakt har jeg fået fortalt...

                                Comment

                                Working...
                                X