Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon AGF har købt katten i sækken med Helenius, han er stadig ikke med i Truppen i dag mod FCK

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Mon AGF har købt katten i sækken med Helenius, han er stadig ikke med i Truppen i dag mod FCK
      Det vil da overraske mig, hvis Helenius bliver en succes i AGF, men det vi ofte har set fra Helenius er at han kommer tilbage fra sommer og vinterpauser i ringe forfatninger. Sidste år så vi f.eks. at han spillede sig på holdet i efteråret og lignede en fast makker til Kadrii. Efter vinterpausen bliver han slået af holdet af AK, til trods for at AK ikke kan score. Denne sommer lød det også til at Helenius gjorde det rigtig skidt i opstartskampene, så han skal nok lige i form først. Måske har David Nielsen også noget han taktisk skal have justeret, inden at han spiller sig ind på holdet. Det er dog overraskende at han slet ikke er i truppen, for det er vel kun Mortensen og ammitzbøll de har af angribere i truppen foruden Helenius?
      ​​​​​
      ​​​
      ​​​​

      Comment


        Rygter går på at Tverskov skal til FCM...... Virker lidt lala, selvom de i dag har solgt kian hansen til FCN

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Rygter går på at Tverskov skal til FCM...... Virker lidt lala, selvom de i dag har solgt kian hansen til FCN
          10-12 mill. Så kan vi snakke.

          Men det vil blive en af de mørkeste dage i mit OB fan liv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
            Rygter går på at Tverskov skal til FCM...... Virker lidt lala, selvom de i dag har solgt kian hansen til FCN
            Hvor går det rygte henne?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

              Hvor går det rygte henne?
              Det eneste jeg har set er på en kommentartråd på bold.dk. Men der står så også at FCM fik 11,2 mill for Kian.
              Sååååååå det er nok ikke det mest troværdige sted for rygter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det eneste jeg har set er på en kommentartråd på bold.dk. Men der står så også at FCM fik 11,2 mill for Kian.
                Sååååååå det er nok ikke det mest troværdige sted for rygter
                Well, FCM siger de har fået "den rette pris", så der er helt sikkert tale om en del millioner, for en starter på det bundløse hold.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Well, FCM siger de har fået "den rette pris", så der er helt sikkert tale om en del millioner, for en starter på det bundløse hold.
                  Men godt køb af FCN, kommer selvfølgelig an på prisen. Kian Hansen er en voldsom opgradering af deres forsvar.
                  Tror ikke FCM henter Tverskov, men for et to-cifret million beløb, så vil jeg sælge ham. Det vil gøre ondt, men det vil være et fint salg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det eneste jeg har set er på en kommentartråd på bold.dk. Men der står så også at FCM fik 11,2 mill for Kian.
                    Sååååååå det er nok ikke det mest troværdige sted for rygter
                    Der så jeg det også, men efter at jeg klikkede på den bruger der skrev det og så hvad han ellers har bedrevet på bold's forum, så tog jeg det nu mest som noget han bare fandt på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Men godt køb af FCN, kommer selvfølgelig an på prisen. Kian Hansen er en voldsom opgradering af deres forsvar.
                      Tror ikke FCM henter Tverskov, men for et to-cifret million beløb, så vil jeg sælge ham. Det vil gøre ondt, men det vil være et fint salg.
                      Kian Hansen er en enorm opgradering, de solgte deres klart bedste og Yttergård som så nok ryger på bænken nu, var helt absurd dårlig i sidste sæson ... så de havde et enormt behov og det er så lukket med en meget overraskende transfer.
                      Over 10 sker slet ikke nu, men ja det skulle i gøre så :)!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Kian Hansen er en enorm opgradering, de solgte deres klart bedste og Yttergård som så nok ryger på bænken nu, var helt absurd dårlig i sidste sæson ... så de havde et enormt behov og det er så lukket med en meget overraskende transfer.
                        Over 10 sker slet ikke nu, men ja det skulle i gøre så :)!
                        https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...-for-ny-profil
                        7 millioner mener BT. Alligevel en slat for en spiller på 30. De penge behøver de ikke kaste efter Tverskov
                        Last edited by sinus; 19-07-2019, 13:06.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Alligevel en tidlig alder at gå på pension for Kian Hansen. Familien ville åbenbart tilbage til København. Mærkeligt han ikke valgte Brøndby når det skulle være. Men måske ville fcm ikke sælge til en konkurrent, men kun et hold de ved aldrig kommer op på fcm niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...-for-ny-profil
                            7 millioner mener BT. Alligevel en slat for en spiller på 30. De penge behøver de ikke kaste efter Tverskov
                            Tror ik du behøver frygte de smider penge efter Tverskov.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Dette er ikke et rygte :-)
                              Horsens har hentet en serbisk forsvarer på leje i Club Brugge. Nu er jeg ikke så meget inde i Belgisk fodbold, men i de større klubber må der være en lækker angriber på bænken, man evt. leje, nu hvor vi ikke er så glade for at bruge penge.
                              I Genk har de en Zinho Gano, som er næsten 2 m. Det er der nogle som har efterspurgt. Så vidt jeg kan se spiller han ikke det store. Er det en mulighed eller er der evt nogen som kender det belgiske noget bedre?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Tror ik du behøver frygte de smider penge efter Tverskov.
                                Hvorfor ikke?
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X