Mon AGF har købt katten i sækken med Helenius, han er stadig ikke med i Truppen i dag mod FCK
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægMon AGF har købt katten i sækken med Helenius, han er stadig ikke med i Truppen i dag mod FCK
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det eneste jeg har set er på en kommentartråd på bold.dk. Men der står så også at FCM fik 11,2 mill for Kian.
Sååååååå det er nok ikke det mest troværdige sted for rygterTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Well, FCM siger de har fået "den rette pris", så der er helt sikkert tale om en del millioner, for en starter på det bundløse hold.
Tror ikke FCM henter Tverskov, men for et to-cifret million beløb, så vil jeg sælge ham. Det vil gøre ondt, men det vil være et fint salg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det eneste jeg har set er på en kommentartråd på bold.dk. Men der står så også at FCM fik 11,2 mill for Kian.
Sååååååå det er nok ikke det mest troværdige sted for rygter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Men godt køb af FCN, kommer selvfølgelig an på prisen. Kian Hansen er en voldsom opgradering af deres forsvar.
Tror ikke FCM henter Tverskov, men for et to-cifret million beløb, så vil jeg sælge ham. Det vil gøre ondt, men det vil være et fint salg.
Over 10 sker slet ikke nu, men ja det skulle i gøre så :)!
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Kian Hansen er en enorm opgradering, de solgte deres klart bedste og Yttergård som så nok ryger på bænken nu, var helt absurd dårlig i sidste sæson ... så de havde et enormt behov og det er så lukket med en meget overraskende transfer.
Over 10 sker slet ikke nu, men ja det skulle i gøre så :)!
7 millioner mener BT. Alligevel en slat for en spiller på 30. De penge behøver de ikke kaste efter TverskovLast edited by sinus; 19-07-2019, 13:06.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...-for-ny-profil
7 millioner mener BT. Alligevel en slat for en spiller på 30. De penge behøver de ikke kaste efter Tverskov817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Dette er ikke et rygte :-)
Horsens har hentet en serbisk forsvarer på leje i Club Brugge. Nu er jeg ikke så meget inde i Belgisk fodbold, men i de større klubber må der være en lækker angriber på bænken, man evt. leje, nu hvor vi ikke er så glade for at bruge penge.
I Genk har de en Zinho Gano, som er næsten 2 m. Det er der nogle som har efterspurgt. Så vidt jeg kan se spiller han ikke det store. Er det en mulighed eller er der evt nogen som kender det belgiske noget bedre?
Comment
Comment