Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Dem der spillede i stedet, er jo stadig i truppen. Så hvordan skulle vi være svækkede? Vi har fået Sander ind i stedet for Helenius, som kan være med fra næste kamp. Uden at have set ham ét minut, så vil jeg blive meget overrasket, hvis det skulle være en svækkelse. Og hvis Ludwig ikke er dygtig nok, så spiller Lund eller Lund vel, ligesom de gjorde i foråret. Så hvordan vi skulle være svækket der har jeg svært ved at se. Det handler bare om hvem træneren vælger.
    Sander for Helenius
    Opondo for CN
    Bernat for Gryte ...

    en smule svækkede er vi nok
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Sander for Helenius
      Opondo for CN
      Bernat for Gryte ...

      en smule svækkede er vi nok
      Samt ingen (endnu) for Festersen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Sander for Helenius
        Opondo for CN
        Bernat for Gryte ...

        en smule svækkede er vi nok
        Nu gik diskussionen specifikt på AK og Ludwig. Har svært ved at se at vi på de positioner skulle være svækkede.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Får OB noget for en eventuel zohore transfer?
          Har jeg også tænkt på?
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Får OB noget for en eventuel zohore transfer?
            Jeg tvivler stærkt, for vi solgte ham ikke til Cardiff.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Får OB noget for en eventuel zohore transfer?
              Kan jeg ikke forestille mig. Vi solgte ham ja dertid til belgiske Kortrijk som lejede ham til Cardiff. Klubberne har den samme ejer og Cardiff havde dertid et transferforbudt. Zohore blev senere solgt officielt til Cardif Der kan vel ikke ligge en videresalgsklausul for OB i det.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Kan jeg ikke forestille mig. Vi solgte ham ja dertid til belgiske Kortrijk som lejede ham til Cardiff. Klubberne har den samme ejer og Cardiff havde dertid et transferforbudt. Zohore blev senere solgt officielt til Cardif Der kan vel ikke ligge en videresalgsklausul for OB i det.
                Man kunne spekulere i uddannelsespenge, men da han skifter inden for den samme liga/land (jeg ved godt at Cardiff er fra Wales), så skal der ikke betales uddannelsespenge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

                  Man kunne spekulere i uddannelsespenge, men da han skifter inden for den samme liga/land (jeg ved godt at Cardiff er fra Wales), så skal der ikke betales uddannelsespenge.
                  Nu Kom han ja først som 21-årig til OB, så uddanelsespenge kommer vi vel ikke til.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Kunne vel godt være os?

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...cm-backs-bror/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vil give mening.. men Brøndby har været meget konkrete på, at de skal bruge en venstre back, så mon ikke det er dem?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis han er lige så god som sin bror, så skal han være mere end velkommen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne være os, som CCR nævner, det kan også være Brøndby. Det kan også være FCK, Ståle har også talt om gardering for en skadet Boilesen.

                          Vil dog umiddelbart give god mening for os, når en af to gange Laursen er væk fra holdkortet, så mister vi meget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlæg
                            vi kan vel roligt begynde at se lidt frem mod dette vindue som nok næppe bliver et stille et.
                            Kan umddelbart ikke se andre end hc bernat komme op i 1. Holdstruppen som 3. Keeper når grytebust forlader os.
                            Det er nok for tidligt for grubbe og obbekjær at få fuldtids sl kontrakter.
                            Tverskov og jbl ligner nogen der gerne vil videre i karrieren.
                            Men kan de det? Er de gode nok? Vil nogen betale de 2-4 millioner som vi nok forlanger pr spiller?


                            Målmandsposten: Der bliver næppe hentet noget udefra. Mandé og oliver må slås om pladsen med hc som backup

                            forsvar: Ryan,tverskov og jbl har ikke længe tilbage af deres kontrakter og de vil nok forsøge at komme videre. Yao er ikke god nok og forlader os nok også til sommer. Bliver lund? Kan blive et rent ragnarok i defensiven når nu vi også mister grytebust.
                            En venstreback skal nok hentes og en central forsvarsspiller(enghardt?) kunne også bruges. Umuligt at forudse hvad der kommer til at ske.

                            Midtbane: Pt er vi jo rigeligt i kvantitet men mangler stadig lidt kvalitet. Her skal vel kun hentes hvis man finder noget der er bedre en det vi har. Og det burde man gøre.

                            Angreb: Festersen stopper og mj er solgt. Ingen på vej nedefra. Her burde man også finde en ny med stor kvalitet

                            så mon ikke det bliver 3-4 ud og 3-4 stks ind. Hvad tænker i?
                            hvor er der dog sket lidt!!!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig med andre herinde - alle klubber i ligaen kan bruge ham, især hvis han spiller som sin broder. Gør han det, er det dog nok de færreste klubber i ligaen, som har råd til ham, vil jeg tro.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vil være meget overrasket, manden er inde omkring det svenske (liga)-landshold og er dermed udenfor OBS radar. Lad os bare antage at prisen er halvdelen af hans brors så skal OB ud og smide omkring 5 mil for en back. Jeg har (meget) svært ved at se det.

                                Comment

                                Working...
                                X