Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Mmmm, vandrør
    Har vi en ny angriber klar til søndagens kamp, eller hvad hører du?

    IT-afdelingen på mit arbejde bliver trætte at komme op og skifte min F5 knap ud... igen!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Mmmm, vandrør
      Sådan en post må du bare ikke lave uden at have noget.. Ellers bliver du frataget dine admin privileger som firmabil og pension.. just a warning

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Har vi en ny angriber klar til søndagens kamp, eller hvad hører du?

        IT-afdelingen på mit arbejde bliver trætte at komme op og skifte min F5 knap ud... igen!
        .
        ja lad os nu bare få landet ham Kierkevold .

        Comment


          OB har aldrig præsenteret nye spillere få dage inden en kamp, for ikke at forstyrre spillernes optakt. Kommer der en ny, er det nok tidligst på mandag. Mit personlige gæt er dog at der først sker tilgang sidst i vinduet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            OB har aldrig præsenteret nye spillere få dage inden en kamp, for ikke at forstyrre spillernes optakt. Kommer der en ny, er det nok tidligst på mandag. Mit personlige gæt er dog at der først sker tilgang sidst i vinduet.
            Tænkte det samme. Desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Mmmm, vandrør
              Det kan man ikke!

              Du må give os bare lidt mere end det der
              - Bare lidt... Hvor tæt er vi på.... en position..... alder..... hvilket ben er det foretrukne.... hvilken liga er han fra.... hvilken klub spiller han i.... hvordan ser han ud.... hvad hedder han.... Bare et eller andet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                OB har aldrig præsenteret nye spillere få dage inden en kamp, for ikke at forstyrre spillernes optakt. Kommer der en ny, er det nok tidligst på mandag. Mit personlige gæt er dog at der først sker tilgang sidst i vinduet.
                2 dage før en kamp er da sket før :D

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...ilbage-til-ob/

                https://www.bold.dk/fodbold/kamp/ob-...land/23108463/

                Comment


                  Det skete også med Søren Andersen.

                  https://jyllands-posten.dk/sport/ECE...dansk-fodbold/

                  Comment


                    Det kunne vel også tænkes at Chuck er på arbejde som VVSer og pt arbejder med nogle vandrør. Og det ville han bare dele med os fordi han er så glad for sit arbejde.......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det kunne vel også tænkes at Chuck er på arbejde som VVSer og pt arbejder med nogle vandrør. Og det ville han bare dele med os fordi han er så glad for sit arbejde.......
                      I så fald vil det være ligeså formålsløs info som falske rygter i den her tråd..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                        I så fald vil det være ligeså formålsløs info som falske rygter i den her tråd..
                        10.01 og intet på ob.dk. Så der sker ik nowet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Mmmm, vandrør
                          Kom så! Make my day!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det kunne vel også tænkes at Chuck er på arbejde som VVSer og pt arbejder med nogle vandrør. Og det ville han bare dele med os fordi han er så glad for sit arbejde.......
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              OB har aldrig præsenteret nye spillere få dage inden en kamp, for ikke at forstyrre spillernes optakt. Kommer der en ny, er det nok tidligst på mandag. Mit personlige gæt er dog at der først sker tilgang sidst i vinduet.
                              Frygter desværre at du får ret. og det i en sæson med 3 nedrykkere, hvor det er vigtigt at komme godt fra start. Så der ikke er et efterslæb at indhente.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Mon der bliver præsenteret en på søndag? Hellere nu en på søndag, men sikke en velkomst den nye spiller kunne få

                                Comment

                                Working...
                                X