Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Da jeg startede på det gamle forum for 15-20 år siden (måtte skifte brugernavn da jeg ikke kunne huske koden og den gamle Email fandtes ikke mere.), elskede jeg disse agurketider. Det var skønt med alle rygterne i Kim B tiden. Der var mange, men der var også mange der var forkerte, eller i hvert fald ikke blev til mere end rygtet.

    Nu til dags er det småt med rygter og hvis der endelig kommer et, bliver der straks sået tvivl om validitet.. Og en masse øffen..

    Jeg syntes, at det er træls læsning. Der bliver hurtigt brugt 3-4 siden kun med øf og en masse bruger der absolut skal skrive at de er enige med øf.

    Jeg syntes også det er træls hvis en bruger poster noget der er en decideret løgn.. Om det så er svinet eller et nyt svin.

    Men vi skal huske at et rygte ikke er et fact. Jeg vil gerne høre om hvem vi er interesseret i eller hvem vi evt byder på.. Også selvom det ikke bliver til noget..

    Undskyld jeg selv kommer med en kvart side brok. Men jeg savner Brink tiden og de mange rygter. En rygtetråd uden rygter er bare en tråd

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det ved jeg godt..... bare en dårlig joke i disse tider uden de "saftige" rygter eller køb/salg

      Espen Ruud er del af mine første minder til OB kampe på stadion. Kan stadig se i dag hvordan han stoppede et gennembrud/friløber af en modstander med en sprint tilbage og en fantastisk tackling!

      Aktuelt bliver man nu mere og mere nervøst. Forstår bare ikke hvorfor vi hentede Pål ikke ind nu. Vi kunne vel god bruge ham søndag. Og vi solgte for 25 millioner og købte hidtil kun for omkring 3 millioner. Så selv hvis Thorborg og de andre investorer tager deres 50% så bliver der stor råderum. Nu er det tyndt på midtbanen og i den første række. Hvis det skulle være kun for at presse Hobro i hensigt af prisen/deres krav så kan vi vel let spare det forkerte sted.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
        Da jeg startede på det gamle forum for 15-20 år siden (måtte skifte brugernavn da jeg ikke kunne huske koden og den gamle Email fandtes ikke mere.), elskede jeg disse agurketider. Det var skønt med alle rygterne i Kim B tiden. Der var mange, men der var også mange der var forkerte, eller i hvert fald ikke blev til mere end rygtet.

        Nu til dags er det småt med rygter og hvis der endelig kommer et, bliver der straks sået tvivl om validitet.. Og en masse øffen..

        Jeg syntes, at det er træls læsning. Der bliver hurtigt brugt 3-4 siden kun med øf og en masse bruger der absolut skal skrive at de er enige med øf.

        Jeg syntes også det er træls hvis en bruger poster noget der er en decideret løgn.. Om det så er svinet eller et nyt svin.

        Men vi skal huske at et rygte ikke er et fact. Jeg vil gerne høre om hvem vi er interesseret i eller hvem vi evt byder på.. Også selvom det ikke bliver til noget..

        Undskyld jeg selv kommer med en kvart side brok. Men jeg savner Brink tiden og de mange rygter. En rygtetråd uden rygter er bare en tråd
        I Brink tiden var vi så heldige at Brink selv af og til lækkede rygterne, og når han ikke gjorde det, så blev det lækket igennem 'Keld Julemand' her på forum.

        Er enig i at det var mere interessant den gang, men i det mindste er den måde at køre det på nu med mindre risiko

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

          I Brink tiden var vi så heldige at Brink selv af og til lækkede rygterne, og når han ikke gjorde det, så blev det lækket igennem 'Keld Julemand' her på forum.

          Er enig i at det var mere interessant den gang, men i det mindste er den måde at køre det på nu med mindre risiko
          Ja nul rygter = nul risiko

          Comment


            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

            Ja nul rygter = nul risiko
            Nul rygter = nul risiko = max frustration.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



              Min fejl, den tager jeg og må kigge indad. Synes jeg havde tjekket efter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


                Espen Ruud er del af mine første minder til OB kampe på stadion. Kan stadig se i dag hvordan han stoppede et gennembrud/friløber af en modstander med en sprint tilbage og en fantastisk tackling!

                Aktuelt bliver man nu mere og mere nervøst. Forstår bare ikke hvorfor vi hentede Pål ikke ind nu. Vi kunne vel god bruge ham søndag. Og vi solgte for 25 millioner og købte hidtil kun for omkring 3 millioner. Så selv hvis Thorborg og de andre investorer tager deres 50% så bliver der stor råderum. Nu er det tyndt på midtbanen og i den første række. Hvis det skulle være kun for at presse Hobro i hensigt af prisen/deres krav så kan vi vel let spare det forkerte sted.
                Ja vi er svækket, og forstår ikke at man ikke lærte det sidste år. En god start kan give vinger, mens en dårlig skaber stress. Vi er klart svækket på mål, vi mangler på godt og ondt Nielsen. Helenius var ikke god, men bedre end AK så det ser svært ud. Oven i købet har vi en hård start og nogle gange er der billige point her i opstarten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                  Min fejl, den tager jeg og må kigge indad. Synes jeg havde tjekket efter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    Min fejl, den tager jeg og må kigge indad. Synes jeg havde tjekket efter
                    Stærkt :)!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                      Helt enig! Hellere de (forhåbentligt) rigtige indkøb end panikhandler for at gøre os fans tilfredse.

                      Nu nævnte du tidligere at hvis alt klappede kunne OB meget vel blive dette transfervindues helt store vindere - er du stadig lige så optimistisk?
                      Det er jeg, ja - jeg synes ikke vi købt nogle kuponer endnu, og forventer også yderligere indkøb

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg

                        Det virker nærmest sådan. Bare det med at de venter med at henter Sander til den 16, efter 1 kamp, synes jeg virker som en, vi er glade for at overleve, løsning
                        Det er fordi han er lejet ud og han kan ikke løsrives fra den kontrakt bare fordi en anden klub har købt ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                          Da jeg startede på det gamle forum for 15-20 år siden (måtte skifte brugernavn da jeg ikke kunne huske koden og den gamle Email fandtes ikke mere.), elskede jeg disse agurketider. Det var skønt med alle rygterne i Kim B tiden. Der var mange, men der var også mange der var forkerte, eller i hvert fald ikke blev til mere end rygtet.

                          Nu til dags er det småt med rygter og hvis der endelig kommer et, bliver der straks sået tvivl om validitet.. Og en masse øffen..

                          Jeg syntes, at det er træls læsning. Der bliver hurtigt brugt 3-4 siden kun med øf og en masse bruger der absolut skal skrive at de er enige med øf.

                          Jeg syntes også det er træls hvis en bruger poster noget der er en decideret løgn.. Om det så er svinet eller et nyt svin.

                          Men vi skal huske at et rygte ikke er et fact. Jeg vil gerne høre om hvem vi er interesseret i eller hvem vi evt byder på.. Også selvom det ikke bliver til noget..

                          Undskyld jeg selv kommer med en kvart side brok. Men jeg savner Brink tiden og de mange rygter. En rygtetråd uden rygter er bare en tråd
                          En rygtetråd med opdigtede rygter eller hvor vedkommende lægger sig i slipstrømmen af allerede kendte rygter er en trolls legeplads. Sandheden er nok desværre, at der nu er meget få, der har bare lidt insiderviden, og disse deler dem ikke med forum. Hvis de deler er det til et medie.

                          Så du kan ikke få en ren rygtetråd. Og takket være Svinet er troværdighedsbarrieren desværre så lille,
                          at det er meget svært at komme frem med ægte rygter/viden.

                          Trollen har vundet.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Mmmm, vandrør

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              En rygtetråd med opdigtede rygter eller hvor vedkommende lægger sig i slipstrømmen af allerede kendte rygter er en trolls legeplads. Sandheden er nok desværre, at der nu er meget få, der har bare lidt insiderviden, og disse deler dem ikke med forum. Hvis de deler er det til et medie.

                              Så du kan ikke få en ren rygtetråd. Og takket være Svinet er troværdighedsbarrieren desværre så lille,
                              at det er meget svært at komme frem med ægte rygter/viden.

                              Trollen har vundet.

                              MvH ChrisOB
                              Til dels enig. Rygter behøver jo ikke komme fra en i sider i klubben men slippe ud fra en anden klub eller fra et andet debatforum. Det eneste OB rygte jeg er kommet med var Ruud og det læste jeg på deres forum et par dage før skiftet ..
                              Har tidligere arbejdet for en virksomhed der var tæt på Parken og hørte FCK rygter fra tid til anden der blev til noget og for en af de større FCM sponsorer og der slap også en del ud ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Mmmm, vandrør
                                Noget der er oppe over....?

                                Comment

                                Working...
                                X