Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu har Sander jo kontrakt med Odds som han skal gøre færdig inden vi kan overtage ham fra Hammerby, så at den transfer kommer sent kan man næppe kritisere klubben for. Men fair nok at kritisere de manglende transfers generelt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Nu har Sander jo kontrakt med Odds som han skal gøre færdig inden vi kan overtage ham fra Hammerby, så at den transfer kommer sent kan man næppe kritisere klubben for. Men fair nok at kritisere de manglende transfers generelt.
      Sander Svendsen spillede i øvrigt sin sidste hjemme kamp i går for Odd, og fik ros, han var med i det første mål, men scorede dog ikke selv. Men det lyder da til at vi får en fornuftig makker til Bashkim, og som er i god form

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Du synes ikke at omstændighederne lignede noget, som vi har set AAAALT for mange gange før? Nye debattører er aldeles velkomne; men virkeligheden er, at hvis man er ny, så skal man være yderst varsom med at komme med rygter på en yderst skråsikker måde; og være forberedt på at man kan blive mistænkt for at være Svinet; hvis man gør dette og/eller kommenterer direkte på nye rygtesmedes indlæg, som noget af det første OG eneste, man gør.

        For så er det, med 99 procents chance rent faktisk bare Svinet i ny indpakning.

        Og hvis skyld er det? 100 procent Svinet.

        Jeg tror sandheden er, at der er meget få, der rent faktisk ved noget om OBs transfer-ageren; og at disse få aldrig vil poste det herinde. Hvis man er ny; skal man nok holde sig fra at komme med rygter; men hvis man gør; så skal man også forberede sig på kontant afregning ved kasse 1: Der skal være hold i rygterne; og gerne mere end én gang.

        Barske realiteter; men det er sådan det er blevet; og det gør ingen til sure gamle mænd eller nogen, der bare venter på at save nye debattører over.

        MvH ChrisOB
        Der var en som kom med påstande, som minder meget om det Svinet gjorde. Og I må gerne være kritiske. Men de to andre kom jo ikke med rygter. De kommenterede på dem, og var nye.
        Jeg synes heller ikke I savede dem over, ligesom jeg heller ikke mener at man bevidst skal poste falske rygter, og være ligesom Svinet.
        Svinet var en idiot, men skal alle nye på forummet stå til regnskab for det, fordi de kommenterer på et rygte?

        Enig i at der ikke er mange som ved noget om transfers.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Jeepers, vi har det godt nok godt i Danmark.. Nu sidder vi så og skriver side op og side ned med ligegyldigt fnidder pga. svinet der sikkert sidder flad af grin i hans mørke kammer fordi han lykkedes med hans dødssyge dagsorden. Videre. Og hvis man som ny, uskyldig, bruger sidder og føler sig trådt på oven på skriverierne i denne tråd så er man godt nok tyndhudet.
          Hvis Svinet overhovedet har skrevet noget
          Mener det er mere sandsynligt at han griner fordi I ikke er kommet videre fra hans tid herinde. Det er egentlig ret trist.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

            Jeg har læst ALLE posts i tråden, og jeg synes ikke at nogen er blevet “savet” over. Det har jeg heller ikke skrevet. Hvorfor skal det være enten eller?
            i har anklaget nogle fordi de skriver slå koldt vand i blodet, og man måske lige skulle vente et par timer. That’s it.
            Kan jeg forstå jeres skepsis overfor den hemmelige ober, ja. Behøvede I at smide alle nye på forum i samme båd pga at de er nye? Her mener jeg nej, I mener ja.
            Var Svinet et svin, ja. Lugtede den hemmelige overs udtalelser af bacon. Ja. Jeg spørg om man måske kunne have trådt lidt forkert i den her situation.
            Det er jo ikke alle nye der blev smidt i samme båd. Feks. er der to nye profiler i optaktstråden til FcK kampen. Der er ingen der på nogen måde har kastet sig over dem.

            Det er uhyre sjældent at folk angriber nye profiler herinde.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

              Med hensyn til Svinet, så er der ikke nogen som skal tørre øjnene og komme over det?
              Synes det er fint at folk er kritiske ift. rygter. Og jeg siger ikke at folk skal begynde bevidst at sprede løgne, men måske er der også en niveau imellem disse to stadier, således at man kan være kritisk og nye ikke blive savet midt over fordi de er nye.
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

              Jeg har læst ALLE posts i tråden, og jeg synes ikke at nogen er blevet “savet” over. Det har jeg heller ikke skrevet. Hvorfor skal det være enten eller?
              i har anklaget nogle fordi de skriver slå koldt vand i blodet, og man måske lige skulle vente et par timer. That’s it.
              Kan jeg forstå jeres skepsis overfor den hemmelige ober, ja. Behøvede I at smide alle nye på forum i samme båd pga at de er nye? Her mener jeg nej, I mener ja.
              Var Svinet et svin, ja. Lugtede den hemmelige overs udtalelser af bacon. Ja. Jeg spørg om man måske kunne have trådt lidt forkert i den her situation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
                Så gider vi ikke koge mere galde på det. Jeg fik talt ud med fmprob og gider ikke mere fnider. Men jeg forstår paranoiaen, kan selv huske “year of the pig” tiden. Cant we all just be friends??? Når det er sagt, så trænger vi godt nok til noget tilgang i Ådalen... synes der er for stille.
                Thats the spirit

                Comment


                  IKKE ET RYGTE, men efter at have set resultatet af Odd's sidste kamp, lagde jeg mærke til målscoren - Torgeir Børven!

                  Jeg kender INTET til ham, men det ser ud til at være en makker som ved hvor målet står! 14 kampe og 11 mål og 3 assist i Eliteserien, samt 1 mål og 1 assist i 3 pokalkampe, hvoraf 2 af dem har været som indskifer. Manden er 27 år og 185 cm. høj.

                  Umiddelbart ser det dog ikke ud til at han tidligere har været kendt som en notorisk målscorer, da han i 16/17 sæsonen blot lavede 4 mål og 3 assist i 26 kampe, mens han i 17/18 sæsonen lavede 5 mål og 2 assist i 23 kampe.

                  Måske han er en "late bloomer", hvilket hans nuværende sæson kunne tyde på - eller også rammer han bare sin "one season wonder".

                  Jeg ved ikke om der er nogen der kender noget til ham? Men hans nuværende form lyder meget imponerende og kun noget vi kunne drømme om pt.

                  Ville han være en mand i turde gå med, på trods af manglende videresalgspotentiale?

                  Comment


                    Det varer vel ikke længe før den klassiske JH kommer......vi er tilfredse med truppen men holder øje i tilfælde af at noget ekstraordinært dukker op......Suk Oh Suk

                    Comment


                      Og sååååå kom videre, folkens ... der er givet hånd og de implicerede er kommet videre, så måske tilskuerne også skulle.

                      Forstår godt folks frustration mht manglende indkøb pt., men der arbejdes på det, og ja ... jeg har det OK med, at vi mere eller mindre sælger kampen mod FCK på forhånd.

                      Eller som man også kan se på det: At man tror på vores spillere, unge som gamle, og bruger den tid det tager, så man køber ind til hele denne sæson og de der kommer efter denne.

                      Jeg ville da være sindssygt frustreret, hvis vi til nytår stod med en “Dario Bodil”, som var panik-indkøbt til FCK-kampen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Og sååååå kom videre, folkens ... der er givet hånd og de implicerede er kommet videre, så måske tilskuerne også skulle.

                        Forstår godt folks frustration mht manglende indkøb pt., men der arbejdes på det, og ja ... jeg har det OK med, at vi mere eller mindre sælger kampen mod FCK på forhånd.

                        Eller som man også kan se på det: At man tror på vores spillere, unge som gamle, og bruger den tid det tager, så man køber ind til hele denne sæson og de der kommer efter denne.

                        Jeg ville da være sindssygt frustreret, hvis vi til nytår stod med en “Dario Bodil”, som var panik-indkøbt til FCK-kampen.

                        Helt enig! Hellere de (forhåbentligt) rigtige indkøb end panikhandler for at gøre os fans tilfredse.

                        Nu nævnte du tidligere at hvis alt klappede kunne OB meget vel blive dette transfervindues helt store vindere - er du stadig lige så optimistisk?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          IKKE ET RYGTE, men efter at have set resultatet af Odd's sidste kamp, lagde jeg mærke til målscoren - Torgeir Børven!

                          Jeg kender INTET til ham, men det ser ud til at være en makker som ved hvor målet står! 14 kampe og 11 mål og 3 assist i Eliteserien, samt 1 mål og 1 assist i 3 pokalkampe, hvoraf 2 af dem har været som indskifer. Manden er 27 år og 185 cm. høj.

                          Umiddelbart ser det dog ikke ud til at han tidligere har været kendt som en notorisk målscorer, da han i 16/17 sæsonen blot lavede 4 mål og 3 assist i 26 kampe, mens han i 17/18 sæsonen lavede 5 mål og 2 assist i 23 kampe.

                          Måske han er en "late bloomer", hvilket hans nuværende sæson kunne tyde på - eller også rammer han bare sin "one season wonder".

                          Jeg ved ikke om der er nogen der kender noget til ham? Men hans nuværende form lyder meget imponerende og kun noget vi kunne drømme om pt.

                          Ville han være en mand i turde gå med, på trods af manglende videresalgspotentiale?
                          Lyder interessant. Der må i hvert fald ske noget hvis vi ikke får Pål ind snart Måske kan JM ringe til Sander Svendsen eller Espen Ruud...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Lyder interessant. Der må i hvert fald ske noget hvis vi ikke får Pål ind snart Måske kan JM ringe til Sander Svendsen eller Espen Ruud...
                            Så vi kan spille med Ruud og Lund i angrebet ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Så vi kan spille med Ruud og Lund i angrebet ?
                              Jo, det kan vi vel også prøve... ;-)
                              Men mente mere at Ruud og Svendsen kan vel helt godt sige noget Torgeir Børven.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Jo, det kan vi vel også prøve... ;-)
                                Men mente mere at Ruud og Svendsen kan vel helt godt sige noget Torgeir Børven.
                                Det ved jeg godt..... bare en dårlig joke i disse tider uden de "saftige" rygter eller køb/salg

                                Comment

                                Working...
                                X