Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er jo slet ikke overraskende, at vi ikke siden disse utrolige rygter fra den-hemmelige-ober, har hørt noget som helst fra ham/hende. Dyb utroværdig og yderst ussel person. Håber den vil visne hen og forsvinde fra denne jords overflade. Slet den fra dette forum - NU

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-bud-paa-mig

      Hvis Tverskov ryger, så kunne det være en virkelig godkendt erstatning. Nok mere sandsynligt, at han ryger et andet sted hen, bare et ønske:-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-bud-paa-mig

        Hvis Tverskov ryger, så kunne det være en virkelig godkendt erstatning. Nok mere sandsynligt, at han ryger et andet sted hen, bare et ønske:-)
        Ville være en forstærkning, men kommer nok ikke til st ske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Ville være en forstærkning, men kommer nok ikke til st ske.
          Ift Tverskov ville det nok være en svækkelse..... Samlet set. En Thelander istedet for Marco ville være en upgrade.
          Men han skal købes fri og den samlede pakke er nok for dyr til OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Præcis. Alle er sgu velkommen pånær folk der bevidst spreder løgne...

            Jeg tror ikke nogen ønskede at træde Pølsemix,imback osv over tæerne med vilje, men det hele udspillede sig bare meget mystisk og kan man sige bekendt?her omkring sommervinduet.. Så tør øjnene og kom over det.. Og begynd at debattere istedet
            Med hensyn til Svinet, så er der ikke nogen som skal tørre øjnene og komme over det?
            Synes det er fint at folk er kritiske ift. rygter. Og jeg siger ikke at folk skal begynde bevidst at sprede løgne, men måske er der også en niveau imellem disse to stadier, således at man kan være kritisk og nye ikke blive savet midt over fordi de er nye.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

              Med hensyn til Svinet, så er der ikke nogen som skal tørre øjnene og komme over det?
              Synes det er fint at folk er kritiske ift. rygter. Og jeg siger ikke at folk skal begynde bevidst at sprede løgne, men måske er der også en niveau imellem disse to stadier, således at man kan være kritisk og nye ikke blive savet midt over fordi de er nye.
              Det syntes jeg virkelig heller ikke at det er standart herinde. Det er sgu snart en systue ift for 10 år siden.

              ja der blev peget lidt fingre. Men har du læst alle sider og posts i tråden for de sidste 4-5 dage? Det kan du umuligt have gjort uden også at lugte bacon.
              At det så i bagklogskabens klare lys viste sig af et par stykker var reelle nok og bla jeg var lige hurtig nok på aftrækeren er beklageligt. Det så sgu bare mystisk ud at flere nye profiler poppede op og kredsede rundt om kun dette rygte

              edit: Find mig den post hvor nogen bliver savet over?! Jeg kan finde 2 indlæg som spekulerer i at Den hemmelige Ober kunne være Pølsemix og imback også. Thats it.. ingen bashing af nogen art overhovedet..
              Last edited by fmprOB; 10-07-2019, 22:57.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Med hensyn til Svinet, så er der ikke nogen som skal tørre øjnene og komme over det?
                Synes det er fint at folk er kritiske ift. rygter. Og jeg siger ikke at folk skal begynde bevidst at sprede løgne, men måske er der også en niveau imellem disse to stadier, således at man kan være kritisk og nye ikke blive savet midt over fordi de er nye.
                Du synes ikke at omstændighederne lignede noget, som vi har set AAAALT for mange gange før? Nye debattører er aldeles velkomne; men virkeligheden er, at hvis man er ny, så skal man være yderst varsom med at komme med rygter på en yderst skråsikker måde; og være forberedt på at man kan blive mistænkt for at være Svinet; hvis man gør dette og/eller kommenterer direkte på nye rygtesmedes indlæg, som noget af det første OG eneste, man gør.

                For så er det, med 99 procents chance rent faktisk bare Svinet i ny indpakning.

                Og hvis skyld er det? 100 procent Svinet.

                Jeg tror sandheden er, at der er meget få, der rent faktisk ved noget om OBs transfer-ageren; og at disse få aldrig vil poste det herinde. Hvis man er ny; skal man nok holde sig fra at komme med rygter; men hvis man gør; så skal man også forberede sig på kontant afregning ved kasse 1: Der skal være hold i rygterne; og gerne mere end én gang.

                Barske realiteter; men det er sådan det er blevet; og det gør ingen til sure gamle mænd eller nogen, der bare venter på at save nye debattører over.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det syntes jeg virkelig heller ikke at det er standart herinde. Det er sgu snart en systue ift for 10 år siden.
                  enig - os admins er i hvert fald ikke på overarbejde herinde ;-)
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg

                    enig - os admins er i hvert fald ikke på overarbejde herinde ;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det syntes jeg virkelig heller ikke at det er standart herinde. Det er sgu snart en systue ift for 10 år siden.

                      ja der blev peget lidt fingre. Men har du læst alle sider og posts i tråden for de sidste 4-5 dage? Det kan du umuligt have gjort uden også at lugte bacon.
                      At det så i bagklogskabens klare lys viste sig af et par stykker var reelle nok og bla jeg var lige hurtig nok på aftrækeren er beklageligt. Det så sgu bare mystisk ud at flere nye profiler poppede op og kredsede rundt om kun dette rygte

                      edit: Find mig den post hvor nogen bliver savet over?! Jeg kan finde 2 indlæg som spekulerer i at Den hemmelige Ober kunne være Pølsemix og imback også. Thats it.. ingen bashing af nogen art overhovedet..
                      Jeg har læst ALLE posts i tråden, og jeg synes ikke at nogen er blevet “savet” over. Det har jeg heller ikke skrevet. Hvorfor skal det være enten eller?
                      i har anklaget nogle fordi de skriver slå koldt vand i blodet, og man måske lige skulle vente et par timer. That’s it.
                      Kan jeg forstå jeres skepsis overfor den hemmelige ober, ja. Behøvede I at smide alle nye på forum i samme båd pga at de er nye? Her mener jeg nej, I mener ja.
                      Var Svinet et svin, ja. Lugtede den hemmelige overs udtalelser af bacon. Ja. Jeg spørg om man måske kunne have trådt lidt forkert i den her situation.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Jeg har læst ALLE posts i tråden, og jeg synes ikke at nogen er blevet “savet” over. Det har jeg heller ikke skrevet. Hvorfor skal det være enten eller?
                        i har anklaget nogle fordi de skriver slå koldt vand i blodet, og man måske lige skulle vente et par timer. That’s it.
                        Kan jeg forstå jeres skepsis overfor den hemmelige ober, ja. Behøvede I at smide alle nye på forum i samme båd pga at de er nye? Her mener jeg nej, I mener ja.
                        Var Svinet et svin, ja. Lugtede den hemmelige overs udtalelser af bacon. Ja. Jeg spørg om man måske kunne have trådt lidt forkert i den her situation.
                        Jeepers, vi har det godt nok godt i Danmark.. Nu sidder vi så og skriver side op og side ned med ligegyldigt fnidder pga. svinet der sikkert sidder flad af grin i hans mørke kammer fordi han lykkedes med hans dødssyge dagsorden. Videre. Og hvis man som ny, uskyldig, bruger sidder og føler sig trådt på oven på skriverierne i denne tråd så er man godt nok tyndhudet.

                        Comment


                          Så gider vi ikke koge mere galde på det. Jeg fik talt ud med fmprob og gider ikke mere fnider. Men jeg forstår paranoiaen, kan selv huske “year of the pig” tiden. Cant we all just be friends??? Når det er sagt, så trænger vi godt nok til noget tilgang i Ådalen... synes der er for stille.
                          Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeepers, vi har det godt nok godt i Danmark.. Nu sidder vi så og skriver side op og side ned med ligegyldigt fnidder pga. svinet der sikkert sidder flad af grin i hans mørke kammer fordi han lykkedes med hans dødssyge dagsorden. Videre. Og hvis man som ny, uskyldig, bruger sidder og føler sig trådt på oven på skriverierne i denne tråd så er man godt nok tyndhudet.
                            Kunne det være Jesper Hansen som har skrevet og som nu kan sidde og fryde sig over vi mundhugges fremfor at harcelere over vi knapt kan stille et superligaværdigt hold her lige inden sæsonstart
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
                              Så gider vi ikke koge mere galde på det. Jeg fik talt ud med fmprob og gider ikke mere fnider. Men jeg forstår paranoiaen, kan selv huske “year of the pig” tiden. Cant we all just be friends??? Når det er sagt, så trænger vi godt nok til noget tilgang i Ådalen... synes der er for stille.
                              Fuldstændig enig. Har ledelsen uofficielt afskrevet den første kamp ? For der er godt nok ikke meget at skyde med.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Fuldstændig enig. Har ledelsen uofficielt afskrevet den første kamp ? For der er godt nok ikke meget at skyde med.
                                Det virker nærmest sådan. Bare det med at de venter med at henter Sander til den 16, efter 1 kamp, synes jeg virker som en, vi er glade for at overleve, løsning
                                Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

                                Comment

                                Working...
                                X