Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
    Arghhhh come on. Det er en gang taget ud af en given situation hvor der var mere en grundlag for at være skeptisk.. 4 nye brugere i løbet af 24 timer der alle kredsede om det samme emne. Lidt suspekt når det var laaaang tid siden vi bare havde fået 1 ny.
    Jeg clearede det allerede med imback igår som følte sig lidt trådt på og alt skulle være i orden...

    Men så fik du jo muligheden for et surt opstød uden lige at sætte dig ind i situationen som jeg ser det flot

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Jamen, skal vi så ikke allesammen bare opdigte nogle historier? Så bliver det hele meget sjovere.

      Her kommer én: det siges at Stephan Andersen præsenteres i Ådalen i morgen. Jesper Hansen vil kun delvist være til stede. Kan desværre ikke afsløre min kilde. Eller hvad det betyder at Jesper Hansen kun delvist er til stede.
      Spændende

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Jeg vil gerne rose de gamle rødder herinde for at angribe alle nytilkomne. Der bør ikke være plads til nye brugere eller tilhængere af OB! Stærkt at fare I flæsket (som en sand grissebasse) på alt nyt der vælger at have lyst til - eller passion for OB. OB debatforum er og bør kun være skabt for de 20 gamle sure mænd - så ros herfra.
        Jeg vil godt rose dig for at fuldstændigt fordreje virkeligheden og ignorere dette forums årelange Øf-øf problemer, inklusiv de mistænkelige omstændigheder i denne tråd, som er ren copy/paste fra tidligere tiders "svineri". Playbook for trolls: Al opmærksomhed er god opmærksomhed.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Forum endte med at være 20 gamle sure mænd efter sidste runde af svinets rygtekarussel. Så som nyt medlem, må man også have lidt forståelse for at ens rygter ikke har meget værdi herinde, før man rammer rigtigt et par gange.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
            Forum endte med at være 20 gamle sure mænd efter sidste runde af svinets rygtekarussel. Så som nyt medlem, må man også have lidt forståelse for at ens rygter ikke har meget værdi herinde, før man rammer rigtigt et par gange.
            Virkelighed beskrevet.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
              Forum endte med at være 20 gamle sure mænd efter sidste runde af svinets rygtekarussel. Så som nyt medlem, må man også have lidt forståelse for at ens rygter ikke har meget værdi herinde, før man rammer rigtigt et par gange.
              Men det var dog lidt synd, at en helt uskyldig skulle rammes af det :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Haha ja det er godt. Helt "uskyldig".

                Comment


                  Jeppebendix giver dig ret!
                  De gør sku deres for at vi skal føle os velkommen på forum. Det er lige så stor sandsynlighed at Magnus sturød kommer tilbage til Odense end jeg er svinet..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Pølsemix Se indlæg
                    Jeppebendix giver dig ret!
                    De gør sku deres for at vi skal føle os velkommen på forum. Det er lige så stor sandsynlighed at Magnus sturød kommer tilbage til Odense end jeg er svinet..
                    Husk nu lige på, dette forum er ingen demokratisk retsstat.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Pølsemix Se indlæg
                      Jeppebendix giver dig ret!
                      De gør sku deres for at vi skal føle os velkommen på forum. Det er lige så stor sandsynlighed at Magnus sturød kommer tilbage til Odense end jeg er svinet..
                      Af alle tider på året, er det lige i transfervinduet at der dukker nye profiler op. Det hjælper jo ikke på troværdigheden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg

                        Husk nu lige på, dette forum er ingen demokratisk retsstat.
                        Nej det styres med hård hånd, af tre sure, gamle mænd

                        Ingen brugere turde forlade skærmen, sidst vi afholdt generalforsamling, så Claus og jeg drak bare øl og vedtog hvad der passede os

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                          Af alle tider på året, er det lige i transfervinduet at der dukker nye profiler op. Det hjælper jo ikke på troværdigheden.
                          Præcis. Alle er sgu velkommen pånær folk der bevidst spreder løgne...

                          Jeg tror ikke nogen ønskede at træde Pølsemix,imback osv over tæerne med vilje, men det hele udspillede sig bare meget mystisk og kan man sige bekendt?her omkring sommervinduet.. Så tør øjnene og kom over det.. Og begynd at debattere istedet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Præcis. Alle er sgu velkommen pånær folk der bevidst spreder løgne...

                            Jeg tror ikke nogen ønskede at træde Pølsemix,imback osv over tæerne med vilje, men det hele udspillede sig bare meget mystisk og kan man sige bekendt?her omkring sommervinduet.. Så tør øjnene og kom over det.. Og begynd at debattere istedet
                            Jeg forstår 100% at i var på vagt der, det var en smule pudsigt og så var der så i hvert fald nogle af profilerne som ikke har noget med Svinet at gøre, men de har vel også fået konteksten med nu :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Jeg forstår 100% at i var på vagt der, det var en smule pudsigt og så var der så i hvert fald nogle af profilerne som ikke har noget med Svinet at gøre, men de har vel også fået konteksten med nu :).
                              Præcis. Lets move on.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Præcis. Lets move on.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X