Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://twitter.com/michelwd/status/1168504863443030021

    Hold nu kæft en joke. Hvordan kan de spise os af med en der er ringere end Ludwig? Hvordan kan man gå fra Rasmus Thelander til Alexander Juel? Det må da være det perfekte eksempel på, at vi scouter alt for smalt.

    "Vi kigger frem til transfervinduets sidste time, om der ikke dukker noget spændende op. Og så er vi i så fald parat til at hugge til. Og også klar til at bruge penge"

    Ja det skal jeg satme love for. Det er da først henne i vinduets allersidste timer, at man kan være så heldig, at en som Juel dumper ned i turbanen. Mon ikke JH lige har må ringe til Thorborg først, inden den kæmpe udskrivning skal laves.
    Først laver man en handel, der ret klart viser man har misset sim besøgelsestid igen og så kommunikerer man igen, at der skal dumpe ting ned fra himlen før man handler.

    Jeg forstår hverken ageren eller kommunikation.

    Comment


      Leder lige desperat efter noget positivt i denne signing
      Han var på rundens hold i tipsbladet sidste sæson:

      " ...Central forsvarer: Alexander Juel Andersen, Vendsyssel FF (1)
      Vendsyssels anfører spillede med stort overskud i udekampen mod Randers FC, og han havde en stor aktie i, at det ikke var mange chancer, hjemmeholdet skabte. Var især på dupperne over for Saba Lobjanidze og blev den store i den duel. Alexander Juel Andersen er den spiller i Vendsyssel, der har spillet flest minutter i denne sæson, men han ser stadig ud til at have masser af overskud..."
      Last edited by cykelmyggen; 02-09-2019, 14:18.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        https://twitter.com/michelwd/status/1168504863443030021

        Skuffende hvis det er det eneste der sker på den plads. Udelukkende backup og på ingen måde med til at forstærke holdet som jeg husker ham.

        EDIT: Er han egentlig ikke mere højre back? Måske han er en nødløsning fordi Ryans skade er slem og vi stadig er på udkig efter en forstærkning på CB?
        Det vil lugte langt væk af panik før lukketid. Er det virkelig korrekt at vi har jagtet thelander tidligere, så er det her godt nok ikke lige hvad man kunne forvente. Det skal dog siges at jeg faktisk synes alexander juhl var deres klart bedste defensivspiller sidste sæson, så jeg tror nok han skal komme og gøre et ok positivt indtryk. Han er dog i min bog udelukkende en gardering for dem vi har og ikke for alvor konkurrencedygtig i forhold til start-11'eren.

        Comment


          Jeg tror som sådan nok Juel skal vise sig at gøre det helt fornuftigt - og som trupspiller vil han være ganske fin. Men han er bestemt ikke den store forstærkning i midterforsvaret, vi var blevet stillet i udsigt. Som andre også antyder kan det dog stadigvæk nå at komme: Juel kan godt være tiltænkt en rolle som allround backup. Konstruktionen med 4 måneder og forkøbsret tyder da i hvert fald ikke på, at han bliver anset som den helt store profil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Leder lige desperat efter noget positivt i denne signing
            Han var på runden hold i tipsbladet sidste sæson:

            " ...Central forsvarer: Alexander Juel Andersen, Vendsyssel FF (1)
            Vendsyssels anfører spillede med stort overskud i udekampen mod Randers FC, og han havde en stor aktie i, at det ikke var mange chancer, hjemmeholdet skabte. Var især på dupperne over for Saba Lobjanidze og blev den store i den duel. Alexander Juel Andersen er den spiller i Vendsyssel, der har spillet flest minutter i denne sæson, men han ser stadig ud til at have masser af overskud..."
            Manden er jo heller ikke nogen talentløs fodboldspiller. Han kan sikkert godt begå sig som gardering. Der er bare nogle signaler der er helt væk fra vinduet her. Det har været rimeligt åbenlyst, at vi har gået efter en midterforsvarer til startopstillingen, og at vi bl.a. har lagt et (højt) bud ind på Rasmus Thelander. Signalerne fra JH har været, at man har haft klare ambitioner med den spiller man gik ud og hentede, og at man har været klar til at bruge penge, og så ender vi med en spiller fra en nedrykker, som ikke engang er skolet midterforsvarer. Det signalerer i den grad panik og manglende evner. 4 måneders lejeaftale signalerer vel også meget godt, at man ikke en gang selv tror helt på ham.

            Jeg "håber", at det her er et resultat af, at Ryan er ude i nogle måneder, og at Juel er en gardering der. I så fald, fair nok, det kan jeg godt se mening i. Hvis han vitterligt er afløseren for Ludwig, som jeg mener er en bedre spiller, så er det sgu en af JHs mest bizarre moves til dato.

            Comment


              Hvis dette er vores nye CF hopper jeg simpelthen i havnen

              Comment


                Det kan, desværre, betyde at Oliver Lund er vores “”nye”” CF....
                Last edited by OBSch; 02-09-2019, 14:28.

                Comment


                  Rolig nu, vi har LEJET Alexander i 4 måneder.

                  Vi har så åbenlyst ikke kunne købe noget vi finder godt nok. Thelander var måske tæt på.

                  Vi skal jo have noget gardering. Om Alexander kan spille sig på, ved jeg ikke, men vi har nada bredde og der er han da fin nok indtil vinter.

                  Jeg havde da også drømt om en "penistransfer", men altså Sander, Opondo og Jebali er ankommet. Det er langt over min forventning.

                  Personligt har jeg egentlig altid haft lidt fidus til Alexander, men det skal jeg nok tie stille med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                    Det kan, desværre, betyde at Oliver Lund er vores nye CF....
                    Dont sat that

                    Det viser, at JHs netværk er så lille, at vi skal gå den vej når Thelander glippede.
                    Det er slet slet ikke godt nok. Jeg har ikke set Vendsyssel i år, men med deres placering så tyder det ikke på at AJA har styret ligaen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Rolig nu, vi har LEJET Alexander i 4 måneder.

                      Vi har så åbenlyst ikke kunne købe noget vi finder godt nok. Thelander var måske tæt på.

                      Vi skal jo have noget gardering. Om Alexander kan spille sig på, ved jeg ikke, men vi har nada bredde og der er han da fin nok indtil vinter.

                      Jeg havde da også drømt om en "penistransfer", men altså Sander, Opondo og Jebali er ankommet. Det er langt over min forventning.

                      Personligt har jeg egentlig altid haft lidt fidus til Alexander, men det skal jeg nok tie stille med.
                      Men det viser bare at planlæggelsen og netværket er småt/skidt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis dette er vores nye CF hopper jeg simpelthen i havnen
                        Det tror jeg faktisk det er. Eller han er jo nok også hentet ind fordi han kan dække flere pladser.

                        Jeg tolker dette som om man ikke har fundet den spiller man mente kunne være en klar forstærkning på længere sigt, men man har alligevel følt sig tvunget til at gøre noget grundet bredden i forsvaret. En evt. skade til Ryan har måske været den sidste afgørende faktor.

                        Jeg er generelt ikke meget for de her sidstedagstransfers. Oftest ender det ikke godt. Med mindre det er en spiller man kender meget godt håber jeg ikke man henter noget ind. Grundlæggende er jeg mere for, at man i den situation giver en kort kontrakt til f.eks. Alexander Juel end en flereårig-kontrakt til en lykkeridder ala Kamil Vacek.

                        Men ideelt er det ikke og ikke det man havde sat næsen op efter. Havde håbet man var mere sikker på en afløser da man solge Ludwig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Rolig nu, vi har LEJET Alexander i 4 måneder.

                          Vi har så åbenlyst ikke kunne købe noget vi finder godt nok. Thelander var måske tæt på.

                          Vi skal jo have noget gardering. Om Alexander kan spille sig på, ved jeg ikke, men vi har nada bredde og der er han da fin nok indtil vinter.

                          Jeg havde da også drømt om en "penistransfer", men altså Sander, Opondo og Jebali er ankommet. Det er langt over min forventning.

                          Personligt har jeg egentlig altid haft lidt fidus til Alexander, men det skal jeg nok tie stille med.
                          Problemet ER jo, at vi åbenlyst ikke kunne finde noget der var godt nok. Det er jo under al kritik, kan du seriøst ikke se det?

                          Er det "langt over din forventning", at vi kan hente en reservespiller i Hammarby og en starter i Vendsyssel?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Ham Alexander Juel Andersen. Age kunne jo ikke engang bruge ham. Men okay så vi tilbage ved Jesper Hansens yndlings Transfers. At hente 1 division eller transfer frie spillere
                            Hvis Age står for AGF, så spillede han faktisk 5 år i AGF inden han i 2018 skiftede til Vendsyssel. Det her ligner på mange måder vores Oliver Lund signing i foråret, meget kritiseret, men efter forlængelsen af mange accepteret som absolut godkendt. I øvrigt tror jeg på yderligere transfers i dette vindue.
                            Last edited by pnl; 02-09-2019, 14:49.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Problemet ER jo, at vi åbenlyst ikke kunne finde noget der var godt nok. Det er jo under al kritik, kan du seriøst ikke se det?

                              Er det "langt over din forventning", at vi kan hente en reservespiller i Hammarby og en starter i Vendsyssel?
                              Der er mange måder at formulere det på. I forhold til vores angreb, er det gået langt over min forventning, men kan da godt være jeg er et beskedent menneske.

                              I forhold til vi ikke finder den rette forsvarer nu her, der må vi så bare konstatere, at dem vi vil have er for dyre, det hedder virkelighed i min verden.

                              Vi kan jo ikke bare give 7 millioner for en eller anden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Der er mange måder at formulere det på. I forhold til vores angreb, er det gået langt over min forventning, men kan da godt være jeg er et beskedent menneske.

                                I forhold til vi ikke finder den rette forsvarer nu her, der må vi så bare konstatere, at dem vi vil have er for dyre, det hedder virkelighed i min verden.

                                Vi kan jo ikke bare give 7 millioner for en eller anden.
                                Eller må vi bare konstatere, at evnerne til at finde kvalitet på markedet bare ikke er gode nok i OB. Det er lykkedes klubber som AaB og SønderjyskE at forstærke sig i midterforsvaret, og det er lykkedes os øjensynligt at svække os der. Uforståeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X