Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det tror jeg godt han kunne være. Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om at Pølsemix, imback og denhemmeligeober alle kommer fra den samme svinesti (en admin kunne sikkert ret nemt lave et check på IP-adresserne?), men vi må jo se, hvad aftenens præsentation bringer.
    I tjekker bare lige så tosset i kan.. fordi jeg er ny, er sku ikke ensbetydende med at jeg en ny gris i stalden. :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det tror jeg godt han kunne være. Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om at Pølsemix, imback og denhemmeligeober alle kommer fra den samme svinesti (en admin kunne sikkert ret nemt lave et check på IP-adresserne?), men vi må jo se, hvad aftenens præsentation bringer.
      Men tak for velkomsten Orskov.

      Comment


        Such a "svinet" thing to write..

        Comment


          Er der nogen der ved om Stemmer fra Ådalen eller OBservation laver en livestreame i aften?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
            Er der nogen der ved om Stemmer fra Ådalen eller OBservation laver en livestreame i aften?
            SFÅ gør ikke ihvertfald. OBstruktion har ikke meldt noget op pt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              SFÅ gør ikke ihvertfald. OBstruktion har ikke meldt noget op pt
              OBstruktion Nå ja sorry.. OBservation var bladet..

              Det ville ellers være rart for os der rigtig gerne ville ha været til stedet men ikke kan nå til Fyn så tidligt.. Håber vi får lidt opdateringer undervejs.. Specielt hvis der kommer en nordmand op af hatten


              Comment


                Der falder brænde ned iaften hvis Pål ikke meldes ind.....jeg har mistet troen på det pt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                  Der falder brænde ned iaften hvis Pål ikke meldes ind.....jeg har mistet troen på det pt
                  Jeg tror heller ikke på det længere.. Vi blev fanget i en øf desværre. Blev satme glad lige et øjeblik

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                    OBstruktion Nå ja sorry.. OBservation var bladet..

                    Det ville ellers være rart for os der rigtig gerne ville ha været til stedet men ikke kan nå til Fyn så tidligt.. Håber vi får lidt opdateringer undervejs.. Specielt hvis der kommer en nordmand op af hatten

                    Tænker det nok postes hurtigt i denne digitale verden. Men syntes at alle tegn pt tyder på at det var Fake News

                    Comment


                      Jeg ville sgu næsten heller ønske at man fortalte at Tverskov og Barret havde forlængede med klubben, men det er nok for meget at ønske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tænker det nok postes hurtigt i denne digitale verden. Men syntes at alle tegn pt tyder på at det var Fake News
                        Tror jeg desværre også.. Jeg syntes at Pål er lige den type vi mangler for at kunne variere vores spil og være farlige på flere måder.. Men OB har jo ikke været kendt for at spendere mange millioner på flere spillere i et vindue. Tror at mange af de millioner vi har tjent i år er forsvundet i et blødende hul.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg

                          Tror jeg desværre også.. Jeg syntes at Pål er lige den type vi mangler for at kunne variere vores spil og være farlige på flere måder.. Men OB har jo ikke været kendt for at spendere mange millioner på flere spillere i et vindue. Tror at mange af de millioner vi har tjent i år er forsvundet i et blødende hul.
                          Fuldstændig enig. Indtil videre burde vi have tjent ca 27 mill i 2019 og brugt ca 3 mill på transfer plus lidt på agenter og kontraktforlængelser. Tænker at Ryan fik en klat penge for at forlænge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tænker det nok postes hurtigt i denne digitale verden. Men syntes at alle tegn pt tyder på at det var Fake News
                            Jeg må oplyse om at, JH ikke er tilstede.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Jeg må oplyse om at, JH ikke er tilstede.
                              1 out of 2 aint bad...

                              Håber du vil give fyldigt referat bagefter

                              Comment


                                Nåh. Som forventet. Svinet er tilbage. Skuffende

                                Comment

                                Working...
                                X