Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Tænker lidt om Bendtner kunne være en ide måske på en kort kontrakt og en præstations baseret løn, kunne helt sikkert trække flere tilskuere og give lidt kolorit til nattelivet i Odense.

    Han er jo stadig god for mål og kunne være en udmærket boksangriber.

    Sikkert muligt at Rosenborg i de første 6 mdr. betaler størsteparten af hans løn

    Ingen vil åbenbart have ham https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndtner/7706500
    Hæ Hæ. Tænk hvis vi også kunne få Nicki Bille, og evt. Arek Onyszko mellem stængerne igen. Om ikke andet kan da de alle tre dele håndmadder ud!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

      Der har været overvejelser om at udskyde offentliggørelse af de nye spillere dersom ingen er tilgængelige i aften. Den første er endog offentliggjort.
      Det forklarer så også meget belejligt,hvis JH er tilstede ved mødet i aften. Døren til grisestien står åben.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

        Der har været overvejelser om at udskyde offentliggørelse af de nye spillere dersom ingen er tilgængelige i aften. Den første er endog offentliggjort.
        Hold nu op!!!!hvad får du ud af det. Ingen her tror på at en med 3 indlæg lige pludselig har direkte adgang til forhandlinger.

        Comment


          Skal vi nu ikke lige vente med at “svine” den hemmelige OBer til, før vi har resultatet af aftenens spiller præsentation.. Tænker der er nogen der skylder ham/hende en undskyldning hvis der bliver vist en PÅL i aften ;-) Men hvis der ikke gør...... Så må himlen falde ned over ham/hende!!!!!!
          Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

          Comment


            Selv hvis Oliver klarer det ok kommer han ikke til at skaffe så mange point som Gryte gjorde. Jeg forventer flere mål til modstanderne. Så er det helt nødvendigt med en målscorer ala Pål.
            Og mon ikke Sander vil finde det koseligt med Pål. Og omvendt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
              Skal vi nu ikke lige vente med at “svine” den hemmelige OBer til, før vi har resultatet af aftenens spiller præsentation.. Tænker der er nogen der skylder ham/hende en undskyldning hvis der bliver vist en PÅL i aften ;-) Men hvis der ikke gør...... Så må himlen falde ned over ham/hende!!!!!!
              Om manden/kvinden har ret eller ej, så er det et rygte. Og det er vel det vi hungrer efter i disse transfer tider?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
                Skal vi nu ikke lige vente med at “svine” den hemmelige OBer til, før vi har resultatet af aftenens spiller præsentation.. Tænker der er nogen der skylder ham/hende en undskyldning hvis der bliver vist en PÅL i aften ;-) Men hvis der ikke gør...... Så må himlen falde ned over ham/hende!!!!!!
                Pludselig mange nye debattører, der kommenterer på. Den hemmelige OBers påstand.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Ja det lugter godt nok meget af gylde sinus :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Pludselig mange nye debattører, der kommenterer på. Den hemmelige OBers påstand.
                    Hm... og navnet 'imback' kan man også undres over. Who's back (oink, oink)?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                      Hm... og navnet 'imback' kan man også undres over. Who's back (oink, oink)?
                      Aaarh, så dum er han vel ikke
                      men jeg køber den sgu heller ikke. Det er også et nemt “rygte” at smide om sig med, når Pålen jo har været nævnt seriøst før.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Pludselig mange nye debattører, der kommenterer på. Den hemmelige OBers påstand.
                        En pludselig epedimi af svineinfluenza??

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg

                          Aaarh, så dum er han vel ikke
                          men jeg køber den sgu heller ikke. Det er også et nemt “rygte” at smide om sig med, når Pålen jo har været nævnt seriøst før.
                          Det tror jeg godt han kunne være. Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om at Pølsemix, imback og denhemmeligeober alle kommer fra den samme svinesti (en admin kunne sikkert ret nemt lave et check på IP-adresserne?), men vi må jo se, hvad aftenens præsentation bringer.

                          Comment


                            Piger, piger... Rolig nu! ;) Alle ved mere om nogle timer...
                            Mine vandrør siger (y) til Pål... Men de er også lidt utætte engang imellem!

                            Comment


                              Det kunne være fedt hvis en admin kunne tjekke ip på de mange nye brugere der pludselig dukker op. Det stinker af svinet det ynkelig individ..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det tror jeg godt han kunne være. Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om at Pølsemix, imback og denhemmeligeober alle kommer fra den samme svinesti (en admin kunne sikkert ret nemt lave et check på IP-adresserne?), men vi må jo se, hvad aftenens præsentation bringer.
                                Jo flere indlæg fra nye eller normalt inaktive profiler der kommer omkring det her, jo mere overbevist er jeg om at der intet sker i aften.

                                Comment

                                Working...
                                X