Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rexbye Se indlæg
    Jeg ved ikke hvor troværdigt det er men appen fot-mob siger vi har fået 4,4 mill for Helenius.
    Helle står til 600.000 euro på transfermarkt. 600.000 x eurokursen = 4,4 mille.

    Desværre nok sådan det går for sig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      4 mill for Helenius... 2,75 mill for Pål.... Samme alder... Arghhhhh... Så havde AGF nok gået efter Pål også...

      Tror ikke på det. Vi er nok omkring 1 mill
      Nu er det jo to forskellige spillertyper, så der behøves ikke være en sammenhæng med prisen efter hvem man ville gå efter. Efter hvad jeg kan se at AGF fans skriver er han måske en backup til PM som åbenbart kæmper mere med den hovedskade han har, end de lige havde håbet på. Der minder NH trods alt mere om PM end Pål.

      Men som jeg skrev tror jeg også de 4 mil er i overkanten, og voldsom overpris for ham. Skrev blot det ville være fantastisk, hvis det var sandt, og at det eneste der kunne tale for det var mere end 0.5-1 mil var at der kan have været bud efter ham, flere steder fra. :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Det kommer vel an på hvem man spørger, men det virker da ret fornuftigt, ikke at ansætte nye folk, før man har fået gjort plads til dem.
        Så kan man altid sige, at vi jo heller ikke længere skal betale løn til MJ, CN, Fester etc., men reelt ved ingen af os herinde, hvad budget-målet er, eller nogen af de nøjagtige beløb osv.

        Jeg kan godt lide princippet i, at man ikke skyder en ny bjørn, før det gamle skind i butikken er solgt. Lidt kedeligt, men ganske fornuftigt.
        Jojo. Nu har vi bare før meldt ud at vi skal have 4 angribere i truppen. Og i Januar havde vi 5 stk.

        Når det er sagt giver det god mening at få en dyr angriber ud inden man henter en ny dyr ind. I en trup og klub som vores burde man have 3 gode etablerede angribere og 1 stor talent der kan gøre sig gældende. Det har vi desværre pt ikke på U19 så ham skal vi ud og finde

        Comment


          HAHAHAHAHAHAHA hold kæft hvor er det fedt! utroligt vi slap af med den omvandrende depression, mage til Kent N og JH samarbejdsfiaskokøb skal man da lede længe efter. Det må frigøre midler til langt bedre spillere til lavere pris. AGF er virkelig desperate efter at brænde nogle penge af på et eller anden offensivt efter salget af Stage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

            Nu er det jo to forskellige spillertyper, så der behøves ikke være en sammenhæng med prisen efter hvem man ville gå efter. Efter hvad jeg kan se at AGF fans skriver er han måske en backup til PM som åbenbart kæmper mere med den hovedskade han har, end de lige havde håbet på. Der minder NH trods alt mere om PM end Pål.

            Men som jeg skrev tror jeg også de 4 mil er i overkanten, og voldsom overpris for ham. Skrev blot det ville være fantastisk, hvis det var sandt, og at det eneste der kunne tale for det var mere end 0.5-1 mil var at der kan have været bud efter ham, flere steder fra. :)
            Jeg tror heller ikke på 4 mill selvom de har penge deroppe. Giver ingen mening. Den er nok bare taget ud fra Transfermarket som Polle skriver

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jojo. Nu har vi bare før meldt ud at vi skal have 4 angribere i truppen. Og i Januar havde vi 5 stk.

              Når det er sagt giver det god mening at få en dyr angriber ud inden man henter en ny dyr ind. I en trup og klub som vores burde man have 3 gode etablerede angribere og 1 stor talent der kan gøre sig gældende. Det har vi desværre pt ikke på U19 så ham skal vi ud og finde
              havde vi reelt 4 angribere i truppen? hvis en spiller ikke kan tilføre noget, er jeg ligeglad med hvad hans ansigt tæller for, Helenius var jo fuldstændig ubrugelig til sidst. AK er måske også tæt på samme prædikat, han skal i hvert fald oppe sig. Jeg så gerne, at vi tog chancen med en lidt dyrere angriber, og så lukkede antallet af angribere på 3, med diverse midtbanefolk som nødløsninger hvis behovet opstår.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Jeg var bare nysgerrig?!
                nej, nej, sorry - ingen kritik. Den skulle nok bare ikke postes som svar på dit indlæg, det var mere generelt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  havde vi reelt 4 angribere i truppen? hvis en spiller ikke kan tilføre noget, er jeg ligeglad med hvad hans ansigt tæller for, Helenius var jo fuldstændig ubrugelig til sidst. AK er måske også tæt på samme prædikat, han skal i hvert fald oppe sig. Jeg så gerne, at vi tog chancen med en lidt dyrere angriber, og så lukkede antallet af angribere på 3, med diverse midtbanefolk som nødløsninger hvis behovet opstår.
                  Ja vi havde reelt 4 angribere i truppen. Alene det fact at flere klubber var ude efter ham viser det tydeligt. Men han passede ikke ind i systemet.

                  Men meget enig i det sidste.. 3 etablerede Angribere og et ungt talent der er god nok til indhop

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Der vil altid være gode handler med, men sammenlignet med hvad andre klubber gør, så er det ikke tilfældigt atTipsbladet satte JH som næstdårligst kun undergået af Gaarde. Han lavede endda et monstersalg til Kina.
                    Kan du eventuelt linke til den tipsblad artikel?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                      Nogle, der kender ham her? Er det noget vi kan bruge?
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...oest-angriber/
                      Jeps, utroligt potentiale, men der skal arbejdes en del med psyken.... da han er meget indadvendt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        nej, nej, sorry - ingen kritik. Den skulle nok bare ikke postes som svar på dit indlæg, det var mere generelt.
                        Fair, men for at svare på dit spørgsmål. Så er jeg enig i, at han var gået død og lønkronerne er vel sparet! Omvendt, er der forskel på om vi har givet ham væk eller om vi har fået 2 mio, ift hvad vi kan hente ind.

                        Jeg er dog utrolig glad for at slippe af med helenius, som var en af dem der kunne pisse mig mest af. Hans attitude og kropssprog kommer jeg virkelig ikke til at savne.

                        Comment


                          Helenius var så sløj

                          Comment


                            ​​​​​​@LasseVgeAGF betaler omkring 500.000 kr. for Helenius, som jeg hører det.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              ​​​​​​@LasseVgeAGF betaler omkring 500.000 kr. for Helenius, som jeg hører det.
                              Forventet. Han var ikke mere værd og vi sparer 2 mill i løn..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Forventet. Han var ikke mere værd og vi sparer 2 mill i løn..
                                Nej han passet ikke rigtig ind i vores koncept. Men håber da han får succes i AGF. Håber han får gang i sin karriere igen, og score mål for dem, gerne med nederlag til følge Han har sku altid virket som en god fyr. Og grunden til hans høje løn er jo kun fordi han ikke fik overgangssum. Pøj Pøj NK

                                Comment

                                Working...
                                X