Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det virker rimeligt. Backs er generelt i noget lavere kurs end angribere, så det kom naturligvis ikke op i MJ's lag. Nu håber jeg bare man har sikret sig en fin videresalgsklausul, så vi står med nærmest ingenting, for et kæmpetalent. Sker det ikke håber jeg at vi ser ham tilbage i ådalen igen.
    Enig. Syntes det er en god handel. Da Lucas Talbro i sin tid skiftede til Brentford uden transfer var der også mange der meldte ham op som et kæmpetalent i backen. Nu har vi lign situation. Bare med 5+ mill i lommen og en masse klausuler. Uden nogen garantier for at han bliver god nok til bare at spille superliga.
    Bare se Talbro idag. Kunne ikke engang komme i kamptruppen hos FCN og er vel pt klubløs..

    En god dag for Grubbe,OB og akademiet.. Så må vi se hvem der er næste mand på trapperne

    Comment


      Kan godt være det bare er mig , der er ved at finde den gnavne gamle mand frem. Men jeg vil godt snart se en ny angriber i klubben. Der er 3 uger til sæsonstart og det tager trods alt lidt tid, at spille en ny mand ind.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Kan godt være det bare er mig , der er ved at finde den gnavne gamle mand frem. Men jeg vil godt snart se en ny angriber i klubben. Der er 3 uger til sæsonstart og det tager trods alt lidt tid, at spille en ny mand ind.
        Så længe holdet er intakt og Kadrii er på 100% har jeg ingen problemer med at vente på den rigtige. Hvis vi alligevel starter op i noget 3-6-1 går det jo nok.

        Comment


          Jeg ved vi ikke mangler målmænd, men ham her har da før været en god keeper med attitude.

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-kontrakt-over
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg ved vi ikke mangler målmænd, men ham her har da før været en god keeper med attitude.

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-kontrakt-over
            Mon ikke at BIF napper ham hvis de sælger Sæbe. Jeg vil sgu se hvad Oliver kan byde på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg ved vi ikke mangler målmænd, men ham her har da før været en god keeper med attitude.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-kontrakt-over
              Den slags attitude, hvor man kalder sin mørkglødede fysiske træner for en abe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så længe holdet er intakt og Kadrii er på 100% har jeg ingen problemer med at vente på den rigtige. Hvis vi alligevel starter op i noget 3-6-1 går det jo nok.
                Så er jeg bare svært bange for, at vi lægger for meget over på Kadriis skuldre. Og der er ikke noget der tyder på at Michaelsen vil genprøve Kadrii AK konstallationen.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Så er jeg bare svært bange for, at vi lægger for meget over på Kadriis skuldre. Og der er ikke noget der tyder på at Michaelsen vil genprøve Kadrii AK konstallationen.
                  Optimalt er det ikke. Men vil stadig sove roligt om natten. At finde en angriber i den kvalitet vi søger er nok ikke lige til.

                  Og vi har jo altid Kadrii/Lund konstallationen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Den slags attitude, hvor man kalder sin mørkglødede fysiske træner for en abe.
                    Det er da en form for attitude - men den er vist ikke gennemtænkt

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Man sælger ikke sit største talent for et symbolsk beløb. Men hvis 5-6 mill plus bonus som jeg gætter på det er så ja.

                      Vi må bare acceptere at vi ikke er i FCK/FCN/FCM ligaen endnu hvor beløbene er noget højere. Og kommer det måske aldrig
                      Hvordan er FCN kommet derop hvor de får mange gange mere for deres talenter end vi gør ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvordan er FCN kommet derop hvor de får mange gange mere for deres talenter end vi gør ?
                        Spilletid til de unge. Så de får lov både at fejle og have succes.

                        Vores er røget af ved første fejl, hvis de endeligt har fået lov at spille. Så vores fejl ligger hos både KB, PH og JH samt de trænere de har haft hyret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvordan er FCN kommet derop hvor de får mange gange mere for deres talenter end vi gør ?
                          Det er en lang proces. Og et budget der er x5. Og så er de generelt bare bedre deres unge mennesker

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

                            Spilletid til de unge. Så de får lov både at fejle og have succes.

                            Vores er røget af ved første fejl, hvis de endeligt har fået lov at spille. Så vores fejl ligger hos både KB, PH og JH samt de trænere de har haft hyret.
                            Det er en tungtvejende grund. Og samtidig har de også skabt resultater og levet op til målsætningerne . Hos os har 1000 middelmådige lejesvende fået spilletiden.

                            Men de er jo også bedre til at lave talenterne
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er da en form for attitude - men den er vist ikke gennemtænkt
                              Det kan man ikke sige nej, men man har jo lov at blive klogere. For ellers er jeg enig med dig, jeg kan også godt lide hans udstråling, og kan han fås på nogle fornuftige vilkår, er det da noget vi skal overveje.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mon ikke at BIF napper ham hvis de sælger Sæbe. Jeg vil sgu se hvad Oliver kan byde på
                                Schwäbe er vel på vej til VfB Stuttgart. Klubben og spiller er enig, klubberne er stadig under forhandlinger. Brøndby kræver 2,5 millioner Euro mens Stuttgart vil give kun 2 millioner Euro. Så de kommer vel tilsammen. Helt vildt hvis Brøndby kan sælge ham for sådan et beløb. Men forstår ikke Stuttgart: fra Zieler til Schwäbe, troede de ville tilbage til Bundesligaen...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X