Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Jeg ville have sat smileyenmed glorie ind her, men den er væk
    Og det betyder at i ved noget kan jeg høre ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg er klar over, at det ikke er rygter, men har gravet lidt og fundet et par spillere der kunne være interessante for OB, nu når vi officielt er på jagt efter en angriber. Som udgangspunkt vil jeg mene, at det er realistiske bud, der kommer fra en række/hylde/klub, hvor vi kan være med.

      Ferdy Druijf (https://www.transfermarkt.com/ferdy-...spieler/360519)
      21 år
      29 mål i 34 kampe på lån i den andenbedste hollandske række.
      Klub: AZ Alkmaar

      Huseyin Dogan (https://www.transfermarkt.com/huseyi...spieler/216812)
      25 år
      21 mål i 36 kampe i den andenbedste hollandske række
      Kontraktudløb 30/6-19!

      Leonardo Rocha (https://www.transfermarkt.com/leonar...spieler/479675)
      22 år
      16 mål i 26 kampe i den andenbedste belgiske række
      Klub: Lommel SK

      Lars Veldwijk (https://www.transfermarkt.com/lars-v...spieler/175912)
      27 år
      26 mål i 36 kampe den andenbedste hollandske række
      Klub: Sparta Rotterdam

      Tom Boere (https://www.transfermarkt.com/tom-bo...spieler/124863)
      26 år
      16 mål 31 kampe i den andenbedste hollandske række
      Klub: FC Twente

      Nick Venema (https://www.transfermarkt.com/nick-v...spieler/420187)
      20 år
      16 mål i 24 kampe i den andenbedste hollandske række
      Klub: FC Utrecht

      Nikolay Komlichenko (https://www.transfermarkt.com/nikola...spieler/300538)
      23 år
      29 mål i 33 kampe i den bedste tjekkiske række
      Klub: Mlada Boleslav
      Har selv slået på tromme Leonardo Rocha gentagende gange i den her tråd - han kan være dyr, men OB vil være mere attraktivt end belgisk 2.div
      Huseyin Dogan kunne være interessant, men han minder godt nok meget om Bashkim og vi mangler et supplemant til Bashkim, ikke en kopi.

      - Tom Boere er lige rykket op med Twente og jeg tror det er sjovere at spillere Æresdivision end SL - dog en mulighed, har dog intet bevist i en rækkere højere end Hollandsk 2. div - hvilket hans målsnit også visere. Jeg tror man vil kunne forvente det samme af ham som Mart Lieder i Sønderjydske
      - Nikolay Komlichenko blev købt for 400.000 eur og har 3 år tilbage af kontrakten og er desuden blev udtaget til det russiske landshold
      - Nick Venema forlængede sin kontrakt med FC Utrecth i februar, det lugter af at han skal spille en rolle på deres 1. hold efter sommerferien hvor der også kan tilbydes Europæisk hvis jeg ikke tager fejl
      - Lars Veldwijk er kaptajn på sit hold og de er lige rykket op - Igen, Æresdivision er sku nok sjovere end Superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Og det betyder at i ved noget kan jeg høre ?
        Et eller andet ved man vel altid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Et eller andet ved man vel altid
          Hmmm. Kan kun tolke det som at et salg er tæt på Håber der sælges dyrt

          Comment


            Berlinerne skulle være interesseret i CN

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
              Berlinerne skulle være interesseret i CN
              Spændende hvis det er dem der har budt. De er lige rykket op i Bundesligaen og det ville være et kæmpe step for Casper.
              Vi kunne godt stå med en meget utilfreds spiller hvis man siger nej

              Kilde??

              Comment


                Kan ikke finde ud af at svare dig direkte fmprOB.
                Kilden skal helst ikke frem, selvom jeg faktisk ikke fik mundkurv på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
                  Kan ikke finde ud af at svare dig direkte fmprOB.
                  Kilden skal helst ikke frem, selvom jeg faktisk ikke fik mundkurv på.
                  Fair nok. Håber den er sand. Syntes det er fint hvis vi får sendt spillere ud til sådanne adresser

                  Comment


                    Men noget overraskende hvis CN er typen der bruger medierne så hårdt til at aftale igennem og ikke videre sympatisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Men noget overraskende hvis CN er typen der bruger medierne så hårdt til at aftale igennem og ikke videre sympatisk.
                      Syntes nu bare han viderefører den stil han altid har kørt med at være hudløs ærlig og meget spontan og ligefrem når han bliver spurgt om noget.. Syntes aldrig at det virker kalkuleret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
                        Berlinerne skulle være interesseret i CN
                        Læste lige lidt i deres fanforum:
                        Der er en bruger som skriver ret mirakuløst om en mulig tilgang som er yngre end 30 år og har relativt sjovt fornavn, det kunne være "Casper".
                        På anden side er de vel ved at hente en spiller fra 3. Liga som er angriber og højre kant (Bülter fra 1. FC Magdeburg). Og de beklager at de må spille vel 3-6-1 i næste sæson fordi de har så mange midtbanespiller, men mangler kvalitet der.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Al respekt for CN, som har udviklet sig enormt meget her, er blevet noget mere komplet og moden siden Esbjerg-tiden. Jeg kan bare ikke se ham have nok kvalitet og slutprodukt til en markant bedre liga som den tyske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Al respekt for CN, som har udviklet sig enormt meget her, er blevet noget mere komplet og moden siden Esbjerg-tiden. Jeg kan bare ikke se ham have nok kvalitet og slutprodukt til en markant bedre liga som den tyske.
                            Enig , en hollandsk midterklub havde måske passet bedre.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Syntes nu bare han viderefører den stil han altid har kørt med at være hudløs ærlig og meget spontan og ligefrem når han bliver spurgt om noget.. Syntes aldrig at det virker kalkuleret
                              Jeg er mere til det ærlige svar CN giver fremfor “ ingen kommentar “ , “ det må du spørge dem om “ eller hvad standard svarere nu ellers er
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
                                Berlinerne skulle være interesseret i CN
                                Union eller Hertha?

                                Comment

                                Working...
                                X