Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JH melder at Grytebust endnu ikke har skrevet med FCK eller andre for den sags skyld. Men også at vi slet slet ikke kan være med økonomisk ifm de andre tilbud han har fået
    Det var da ihvertfald det, han sagde i interviewet, der blev vist efter kampen. At vi økonomisk er på et niveau, hvor vi ikke vil være med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det var da ihvertfald det, han sagde i interviewet, der blev vist efter kampen. At vi økonomisk er på et niveau, hvor vi ikke vil være med.
      Ville ønske vi var. Men glæder mig nu også til at se hvad Oliver kan drive det til selvom det er en farlig sæson at blive 1. Målmand i.

      Comment


        Lyder til at Oliver Lund og OB er i dialog om forlængelse selvom jeg ikke kan læse artiklen

        https://www.fyens.dk/sport/OB-og-Oli...rtikel/3340908

        Ikke overraskende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          JH melder at Grytebust endnu ikke har skrevet med FCK eller andre for den sags skyld. Men også at vi slet slet ikke kan være med økonomisk ifm de andre tilbud han har fået
          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...skrevet-under/

          kunne man forestille sig at han afventer en placering om OB skal spille europæisk og at han hellere vil forlænge med OB et år (eller to) og vise sig frem i Europa end at risikere bænken i FCK .. såfremt der ikke er kommet det rigtige europæiske tilbud endnu .. hans alder i betragtning så duer det nok ikke at skrive 3-4 år med FCK hvis han gerne vil den store kontrakt i Europa..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...skrevet-under/

            kunne man forestille sig at han afventer en placering om OB skal spille europæisk og at han hellere vil forlænge med OB et år (eller to) og vise sig frem i Europa end at risikere bænken i FCK .. såfremt der ikke er kommet det rigtige europæiske tilbud endnu ..
            Nej. Nægter at tro på OB stadig er i spil. Grytebust har fået et tilbud fra FCK og nok også en foreløbig deadline. Den bliver trukket til det sidste i respekt for OB i deres jagt på bronzen og nok også for at se om der skulle komme noget fra udlandet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder til at Oliver Lund og OB er i dialog om forlængelse selvom jeg ikke kan læse artiklen

              https://www.fyens.dk/sport/OB-og-Oli...rtikel/3340908

              Ikke overraskende
              Jeg havde gerne set, at man kiggede et par niveauer højere.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Jeg havde gerne set, at man kiggede et par niveauer højere.
                Samme her. Men syntes han har været habil og stabil hele foråret. Og hvis det frigiver ydeligere midler til at forstærke os kraftigt på den sidste del af banen kan jeg godt leve med det. Men så skal der eddermame også fyres på samtlige offensive cylindere i sommervinduet.
                Dog skal Tverskov erstattes hvis han smutter. Syntes det lige er risikabelt nok at satse på Obbekjær som 5. Valg allerede. Og så længe vi er 3 i bagkæden skal der være 5 med niveau

                Comment


                  Har jeg overset en søgefunktion herinde?

                  Jeg beklager hvis denne angriber allerede er foreslået. Men med få måneder tilbage af en kort kontrakt kunne han være interessant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7596874

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af phillip17 Se indlæg
                    Har jeg overset en søgefunktion herinde?

                    Jeg beklager hvis denne angriber allerede er foreslået. Men med få måneder tilbage af en kort kontrakt kunne han være interessant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7596874
                    Han kunne bestemt være en mulighed. Og chancen for at hente ham bliver kun bedre hvis de rykker ned. Så der kan blive lidt at heppe på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af phillip17 Se indlæg
                      Har jeg overset en søgefunktion herinde?

                      Jeg beklager hvis denne angriber allerede er foreslået. Men med få måneder tilbage af en kort kontrakt kunne han være interessant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7596874
                      Han vil være en super gratis spiller til vores uskarpe angreb

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han kunne bestemt være en mulighed. Og chancen for at hente ham bliver kun bedre hvis de rykker ned. Så der kan blive lidt at heppe på
                        Meget enig, han har noget fysisk og så har han lavet mål på hovedstød, hvor han overspringer sin modstander. Noget er synes vi mangler.
                        Hvor han er på bolden ved jeg ikke, men han har nogle tydelig kompentencer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Han vil være en super gratis spiller til vores uskarpe angreb
                          Angrebet levere nu ellers meget fornuftigt målmæssigt?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af phillip17 Se indlæg
                            Har jeg overset en søgefunktion herinde?

                            Jeg beklager hvis denne angriber allerede er foreslået. Men med få måneder tilbage af en kort kontrakt kunne han være interessant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7596874
                            Interessant spillere, hvis man skulle gå efter en gratis angriber ville jeg nu gå mere efter Jon Dagur Thorsteinsson, som også er i Vendsyssel, jeg synes han har vist mere - har dog trukket nogle dumme røde kort, men er teknisk stærk og kan udfordre.


                            Alternativt ville jeg gå efter Leonardo Rocha der bomber løs i den belgiske 2.div (Ligesom Utaka gjorde i sin tid) på højde med Helenius men kan bruge sin krop og har noget speed. Kontraktudløb om et år og Lommel kan i bedste fald vinde en EL-plads det er dog usandsynligt, men har ikke mulighed for at rykke op - Der tages forbehold for fejl, det belgiske ligasystem er en kælling og det giver ingen mening.

                            Uanset hvad, 29 kampe, 19 mål og 4 assists. Manden er 21 år og har kontraktudløb i 2020 hvis der købes noget nyt og spændende bør man gå efter ham til toppen og skibe Helenius afsted.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

                              Angrebet levere nu ellers meget fornuftigt målmæssigt?
                              Tjaa, Kadrii har, med 8 mål.
                              Det er sådan set det, af hvad der kan kaldes fornuftigt.

                              Så er der også Helenius med 7, hvor de 3 er på straffe, men han har så ikke scoret i 2019, så det er ikke helt godt. Og han kommer ikke til at score flere foreløbig desværre. AK er en joke hvad angår at score, og Fester er mere eller mindre ikke en del af det længere.

                              Så der er egentlig ikke meget at hænge sin hat på.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment



                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Tjaa, Kadrii har, med 8 mål.
                                Det er sådan set det, af hvad der kan kaldes fornuftigt.

                                Så er der også Helenius med 7, hvor de 3 er på straffe, men han har så ikke scoret i 2019, så det er ikke helt godt. Og han kommer ikke til at score flere foreløbig desværre. AK er en joke hvad angår at score, og Fester er mere eller mindre ikke en del af det længere.

                                Så der er egentlig ikke meget at hænge sin hat på.
                                Hvis man trækker straffespark fra så har Helenius scoret et mål hver 380. minut.

                                Med AK er det 1/ 813

                                Kadri : 1/200

                                JBL : 1/431

                                Kløve : 1/941

                                JJT : 1/456

                                CN : 1/760

                                Eske og Greve har endnu ikke scoret med hhv 1067/671 min på banen.


                                Så man kan vel godt påstå uden at fornærme nogle at vores offensiv er meget lidt målfarlige.

                                Kadrii har et okay snit , JJT og JBL er også godkendt grundet deres placeringer på banen, resten er ret inkompetente foran mål.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X