Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Frimann vil have Tverskov til BIF fucking

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Frimann vil have Tverskov til BIF fucking
      Jeg tror han vil til udlandet, ville også være federe at følge ham der.
      Jeg synes han er en fed spiller der desværre nok lige begår lidt for mange fejl og mangler de der spidskompetencer bortset fra det tekniske/overblikket, til at kunne blive en stabil landsholdsspiller.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Frimann vil have Tverskov til BIF fucking
        Og forudså også lidt vrede i vores lejr:-) Kaldte ham samtidig Suppens bedste midterforsvarer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Jeg tror han vil til udlandet, ville også være federe at følge ham der.
          Jeg synes han er en fed spiller der desværre nok lige begår lidt for mange fejl og mangler de der spidskompetencer bortset fra det tekniske/overblikket, til at kunne blive en stabil landsholdsspiller.
          Alle vil jo gerne til udlandet men de fleste har svært ved at komme det mm det er Norge eller Island.
          Tverskov er uden tvivl en af de bedste i superligaen. Men er det nok når man spiller for OB? Vi må se

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

            Og forudså også lidt vrede i vores lejr:-) Kaldte ham samtidig Suppens bedste midterforsvarer.

            Med rette

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Alle vil jo gerne til udlandet men de fleste har svært ved at komme det mm det er Norge eller Island.
              Tverskov er uden tvivl en af de bedste i superligaen. Men er det nok når man spiller for OB? Vi må se
              Tænker da sagtens han ville kunne gøre sig gældende i Holland eller Belgien, hvis vi lige sorterer toppen af toppen fra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Frimann vil have Tverskov til BIF fucking
                Desværre helt vildt oplagt med den måde, de spiller på. Hvis jeg var Ebbe Sand, så ville jeg også gå efter Tverskov; en forudseende og boldsikker midterforsvarer har været deres helt store mangel (sammen med en defensiv midt, der kan vende spillet hurtigt). Jeg håber helt vildt, at Tverskov har større ambitioner end BIF

                Comment


                  Hvis det er rigtigt at Grytebust allerede er på plads i FCK, må han selvfølgelig bænkes resten af sæsonen. Han kan komme ud i nogle interessesituationer. Jeg mener ikke at han havde dens samme udstråling i søndags. Han skulle være skiftet til udlandet.

                  en anden ting er, at OB ikke må havne i situationer hvor FCK, Brøndby eller Midtjylland bare kan plukke spillere. Det burde klubben være for stor til.



                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Alle vil jo gerne til udlandet men de fleste har svært ved at komme det mm det er Norge eller Island.
                    Tverskov er uden tvivl en af de bedste i superligaen. Men er det nok når man spiller for OB? Vi må se
                    Holland og Belgien kan han helt sikkert begå sig i og også andre steder i lidt mindre klubber i de respektive lande.
                    Når Kasper Larsen og Daniel Høegh kan så kan Tverskov også, han er helt sikkert ikke dårligere end dem og langt bedre end Kasper Larsen, i mine øjne også end Daniel Høegh, men det er måske fordi jeg er glad for spillertypen :D?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Tjah, det ville da ikke undre, hvis vi sender Tverskov til København for verdens mindste pose penge eller ingenting. Det er jo næsten blevet Jesper Hansens signatur og noget af det eneste, som han egentlig kan finde ud af.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Tjah, det ville da ikke undre, hvis vi sender Tverskov til København for verdens mindste pose penge eller ingenting. Det er jo næsten blevet Jesper Hansens signatur og noget af det eneste, som han egentlig kan finde ud af.
                        Har vi sendt nogen transferfrit til FCK udover Falk? Og så evt. Gryte? (Så kan man diskutere om vi har sendt dem derover). For ellers er 2 eksempler sgu ikke meget at bygge en signatur på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                          Har vi sendt nogen transferfrit til FCK udover Falk? Og så evt. Gryte? (Så kan man diskutere om vi har sendt dem derover). For ellers er 2 eksempler sgu ikke meget at bygge en signatur på.
                          Nu det vel også de eneste 2 spillere der har været noget værd de senere år. Det skulle helst ikke blive sådan, at hver gang OB laver nogle spillere der kan noget, så ryger de til FCK, Brøndby eller FC Møg.

                          Har OB ikke ambitioner om at blive de bedste i Danmark? Det ville jeg da have hvis jeg havde magten med milliarderne

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Frimann vil have Tverskov til BIF fucking
                            Frimann har med garanti mange våde drømme når det kommer til Brøndby. Håber Tverskov har større ambitioner, hvis/når han skal væk fra OB.
                            Mht. OB, så bliver det spændende om rygterne omkring Kasper Engelhart har noget på sig.
                            Andre spillere som jeg mener kunne være interessante for os er Alexander Bah fra Sønderjyske og så bør vi holde øje med ham Ukrineren fra Vejle. Han har set vanvittig eksplosiv ud.
                            En type som Pål Kirkevold kunne vi også godt bruge, så vi forhåbentlig kan få scoret på flere af alle de chancer vi spiller os til.
                            På målmandsposten mener jeg vi skal give Oliver C. chancen og hvis Gryte har skrevet med en anden superligaklub, så mener jeg roligt vi kan smide Oliver på kassen med det samme.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Nu det vel også de eneste 2 spillere der har været noget værd de senere år. Det skulle helst ikke blive sådan, at hver gang OB laver nogle spillere der kan noget, så ryger de til FCK, Brøndby eller FC Møg.

                              Har OB ikke ambitioner om at blive de bedste i Danmark? Det ville jeg da have hvis jeg havde magten med milliarderne
                              Men så kunne man vel ligeså godt sige at JH's signatur er at sælge unge angribere til udlandet for 2 cifrede millionbeløb (Zohore og MJ.)

                              Jeg tror ambitionen pt. Er at blive fast top 6 hold, og med 6. Største budget er det vel også meget fair.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Hvis det er rigtigt at Grytebust allerede er på plads i FCK, må han selvfølgelig bænkes resten af sæsonen. Han kan komme ud i nogle interessesituationer. Jeg mener ikke at han havde dens samme udstråling i søndags. Han skulle være skiftet til udlandet.

                                en anden ting er, at OB ikke må havne i situationer hvor FCK, Brøndby eller Midtjylland bare kan plukke spillere. Det burde klubben være for stor til.


                                Hvilke interessekonflikter kunne det være ud over i kampen mod FCK selv? Og når FCK står langt fra FCM så er selv i denne kamp intet at vinde for Gryte med en dårlig præstation. Derudover tror at Gryte er en ambitiøs sportsmand med vindervlije. Så ser ingen interessekonflikt som kunne blive et problem.
                                Det er mere at det ville være godt at give Oliver spilletid for at få hår på brystet i hensigt af næste sæson. Men vi spiller om bronze, et europaventyr, mange penge for klubben og vores flere år skadet fansjæl. Mange argumenter for at stille op med det bedste hold.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X