Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jeg tror snart, vi alle bliver meget klogere ;)
    Det lyder godt! Med skadessituationen i forsvaret for tiden er det vel heller ikke helt usandsynligt at han kan få nogle minutter i den kommende tid.

    Comment


      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/obbekj...f0K6i9WTMv3FRs

      Så er det officielt. Fuldtidskontrakt til Obbekjær.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
        Medmindre der er tale om en meget sofistikeret aprilsnar? ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Medmindre der er tale om en meget sofistikeret aprilsnar? ;)
          Jeg tror - og håber - at de har holdt sig til den med Jesper Hjort... :-)

          Comment


            Når nu Entusiastens hele tiden har været så sikker, så bliver man jo nærmest helt i tvivl, om man tør regne med det, man selv hører... Eller ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Jeg tror - og håber - at de har holdt sig til den med Jesper Hjort... :-)
              Omvendt ville en gigantisk statue af hans støvle være et OK plaster på såret.
              SLO

              Comment


                https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...uperligaprofil

                Det ulmer stadig i gløderne
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Når nu Entusiastens hele tiden har været så sikker, så bliver man jo nærmest helt i tvivl, om man tør regne med det, man selv hører... Eller ikke
                  Inden vi skyder Entusiastens helt i sænk, vil jeg lige sige, at jeg også har hørt hvisken om
                  interesse fra Italien, og om at han i hvert fald på et tidspunkt havde det som førsteprioritet.

                  At jeg så også synes, det er lige frisk nok at kalde det “mirakuløst”, hvis vi skulle skrive kontrakt med et af vores egne talenter, er en anden sag.
                  SLO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Når nu Entusiastens hele tiden har været så sikker, så bliver man jo nærmest helt i tvivl, om man tør regne med det, man selv hører... Eller ikke
                    Det har jeg aldrig været, jeg kunne kun udtrykke at meget tydede på at han ville noget andet ... kan desværre ikke finde alle udtalelser da søgesystemet her er noget mystisk.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                      Inden vi skyder Entusiastens helt i sænk, vil jeg lige sige, at jeg også har hørt hvisken om
                      interesse fra Italien, og om at han i hvert fald på et tidspunkt havde det som førsteprioritet.

                      At jeg så også synes, det er lige frisk nok at kalde det “mirakuløst”, hvis vi skulle skrive kontrakt med et af vores egne talenter, er en anden sag.
                      Det er helt okay, jeg lyver konsekvent aldrig ... om folk tror på det eller ej er deres sag :).
                      Her er der tydeligvis noget der har ændret sig, siden efteråret ... der har nok ikke helt været den forventede interesse, hvilket jeg må sige er overraskende.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Vi har snakket med både Obbekjær selv og U17-træneren Ivan Poulsen om dagens nyhed.

                        http://obstruktion.dk/obbekjaer-det-er-en-drengedroem/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Hellere FCK end Brøndby.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            "Der ligger en aftale, som bare lige mangler en sidste underskrift eller godkendelse. Jeg ved ikke 100 procent, hvad det er, der mangler. Men jeg hører fra folk omkring FC København, at aftalen har ligget klar i et godt stykke tid. Jeg har ikke skrevet den endnu, fordi jeg gerne ville have en kontraktlængde eller høre, at kilder med sikkerhed sagde, at han ender i FCK."
                            Lyder lidt som at FCK vil men at Gryte holder døren åbent for noget andet. Så håber stadig at Grytes rejse går sydpå.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Inden vi skyder Entusiastens helt i sænk, vil jeg lige sige, at jeg også har hørt hvisken om
                              interesse fra Italien, og om at han i hvert fald på et tidspunkt havde det som førsteprioritet.

                              At jeg så også synes, det er lige frisk nok at kalde det “mirakuløst”, hvis vi skulle skrive kontrakt med et af vores egne talenter, er en anden sag.
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er helt okay, jeg lyver konsekvent aldrig ... om folk tror på det eller ej er deres sag :).
                              Her er der tydeligvis noget der har ændret sig, siden efteråret ... der har nok ikke helt været den forventede interesse, hvilket jeg må sige er overraskende.
                              Hmmm, måske var der ja stor interesse fra Italien men ham valgte hellere den ægte traditionsklub med edn gyldne fremtid... og hvem vil til Italien? De har ja endnu større trafikproblemer der i Roma og Turin end i Odense! ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har snakket med både Obbekjær selv og U17-træneren Ivan Poulsen om dagens nyhed.

                                http://obstruktion.dk/obbekjaer-det-er-en-drengedroem/
                                Dejlige nyheder. Nu mangler vi bare at Grubbe også får en fuldtidskontrakt

                                Comment

                                Working...
                                X