Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlægLund?
Han bliver aldrig færdig med nogetTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Men en 3. Målmand skal også være en akademispiller. Men hvorfor kun 2 år?
Comment
-
Så holdet næste sæson kunne godt blive følgende
MÅLMÆND
Mandé
OC
HC
FORSVAR
Ryan
Desler
Tverskov
Ramon
M Lund
Ludwig
Barret
MIDTBANE
Kløve
Drachmann
Eskesen
JJ
Casper
Greve
Harboe
Vacek(Hvis han vender tilbage)
ANGREB
Kadrii
Helenius
AK
Frøkjær(som jeg tror omskoles til noget angriber lign pt)
Så tænker at kontinuitetekortet trækkes til sommer og at det bliver et stille vindue mm der kommer nogle gode bud på nogle af vores spillere. Så skal de selvfølgelig erstattes. En forlængelse med Oliver Lund og bum så behøver man ikke at bruge penge.
Denne trup burde kunne klare sig næste sæson i laget 5-8 ca. Problemet er bare at 8-10 mand har kontrakt udløb i 2020, så for at undgå den store udrensning burde man begynde til sommer med at forlænge med de bedre spillere og sælge dem der gerne vil videre.
Comment
-
Bliver godt nok en spændende sommer. Top 6 er sikret og pengene strømmer ind for første gang i mange år.
Tv penge og stadion indtægter vil være en del millioner højere end sidste sæson. Vi har solgt for 16-19 mill kroner allerede uden at have svækket vores hold nævneværdigt.
Et salg af Christian Eriksen fra Tottenham til Spanien vil kunne indbringe 8-10 mill ydeligere uden at røre en finger. Ikke urealistisk
Salg af Tverskov,Barret og Casper kan også blive aktuelt til sommer uden dog at jeg tror alle 3 ryger. Men der kan man sagtens også forestille sig at der kommer 5-10 mill mere i kassen. Måske et salg mere fra Akademiet?? EL kampe??
25-40 mill ekstra i kassen er ikke overvuderet på nogen måde. Men hvad vil OB gøre med den her økonomi??
Ydeligere faciliteter? Akademiet? Store indkøb til Superligatruppen? Gemme dem til dårligere tider?
Jeg kunne sagtens forestille mig at man kun henter 3 spillere til sommer mm at andre end Tverskov sælges. 2 til bagkæden/Backs (hvor den ene kunne være forlængelse af Lund) og 1 til den offensive del af banen. Håber bare det er spillere der løfter os og ikke billige reservespillere fra SdJ,Randers og Horsens.
Bliver spændende.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver godt nok en spændende sommer. Top 6 er sikret og pengene strømmer ind for første gang i mange år.
Tv penge og stadion indtægter vil være en del millioner højere end sidste sæson. Vi har solgt for 16-19 mill kroner allerede uden at have svækket vores hold nævneværdigt.
Et salg af Christian Eriksen fra Tottenham til Spanien vil kunne indbringe 8-10 mill ydeligere uden at røre en finger. Ikke urealistisk
Salg af Tverskov,Barret og Casper kan også blive aktuelt til sommer uden dog at jeg tror alle 3 ryger. Men der kan man sagtens også forestille sig at der kommer 5-10 mill mere i kassen. Måske et salg mere fra Akademiet?? EL kampe??
25-40 mill ekstra i kassen er ikke overvuderet på nogen måde. Men hvad vil OB gøre med den her økonomi??
Ydeligere faciliteter? Akademiet? Store indkøb til Superligatruppen? Gemme dem til dårligere tider?
Jeg kunne sagtens forestille mig at man kun henter 3 spillere til sommer mm at andre end Tverskov sælges. 2 til bagkæden/Backs (hvor den ene kunne være forlængelse af Lund) og 1 til den offensive del af banen. Håber bare det er spillere der løfter os og ikke billige reservespillere fra SdJ,Randers og Horsens.
Bliver spændende.....
Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.
Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen
Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJa det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
Men men, mon ikke Thorborg skal have sin andel, og hvor meget bliver så kanaliseret til indkøb.? Jeg tror ikke vi vil kaste om os med penge til indkøb. Det håber jeg egentlig heller ikke. Risikoen er for stor for vildskud.
Som du selv nævnte (tror det var dig) så lød det i forrige afsnit af SFÅ, som om at der var skrevet med Enghardt allerede. Så han er måske en del af kabalen
Er der desuden nogen der ved hvordan det går med Molberg i Hobro? Er det mit romantiske OB-hjerte der løber af med mig når jeg tænker på ham?
EDIT: Kan se at lejeopholdet er forlænget til juni: https://www.fjordavisen.nu/molberg-f...-england/39413
Kan desuden se på transfermarkt at han har spillet sådan nogenlunde fast på deres u23-hold.Last edited by driflin; 21-03-2019, 15:39.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJa det er mega spændende og ja, umiddelbart flere penge end i mange år til rådighed. Vi skal heller ikke længere betale til KN og Kep.
Men jeg håber bare ikke sommerens vindue hedder Gryte,Tverskov,Festersen, “Desler” og Casper ud og Bernat,Enghardt,Lund og 2 middel superliga spillere ind.
Så tror jeg vi får store problemer med Top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg mener ikke JH er den rette mand for en klub i opgangstider (ikke at jeg mener han har været den rette i de sidste 9 års sump). Der skal noget mere karisma til.
Vi skal bare huske at JH er en del af et sportsligt udvalg hvor de fleste beslutninger bliver truffet. Og de spillere der kommer til virker enten som om det er ønsker fra træneren, noget Ole Spion finder eller noget man får tilbudt fra agenter..
Så som arbejdshest tror jeg at han er fin nok. Thorborg er ihvertfald mere end tilfreds med ham..
Men det med at sælge OB udad til og virke visionær er han godt nok ringe til.
Det ligner dog at der er et arbejde igang med at lave en ny strategiplan for fremtidens OB og den vil jeg gerne høre først inden jeg udtaler mig mere om OBs sportslige ledelse. Forventer at den bliver præsenteret engang inden den nye sæson
Comment
Comment