Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg tror ikke at han er bænket, fordi at han vil væk. Enten er han bænket fordi han ER væk eller også er han sat af. Vi ser ham tilbage i start-11'eren igen, hvis ikke at han er solgt ved transferudløb og han er bedre end Lund. Lige igår tror jeg at JM har vurderet at Lunds forcer på dødbolde var at foretrække, frem for Barrett som har bøvlet med en skade og ikke helt har ramt niveauet fra sidste sæson endnu.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg tror ikke at han er bænket, fordi at han vil væk. Enten er han bænket fordi han ER væk eller også er han sat af. Vi ser ham tilbage i start-11'eren igen, hvis ikke at han er solgt ved transferudløb og han er bedre end Lund. Lige igår tror jeg at JM har vurderet at Lunds forcer på dødbolde var at foretrække, frem for Barrett som har bøvlet med en skade og ikke helt har ramt niveauet fra sidste sæson endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Dem de evt vil sælge bliver dog nok dyre og jeg tænker ikke at mange danske klubber kan være med. Specielt ikke hvis kvaliteten ikke afspejler prisen
Comment
-
Tipsbladet skriver vi er interesseret i AGFs Thøgersen som vb:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...resse-agf-back"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-agf-back/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Med JBL, Lund og en Madu til prøvetræning lyder det lidt søgt ... kunne de ikke forhøre sig på en centerback i stedet ..
JBL har lige meldt ud, at han ikke vil forlænge. Det er ikke utænkeligt, at han kan blive solgt - og selv hvis han ikke gør er det da naturligt, at man nu begynder at kigge efter næste VB. Oliver Lund er en af mine favoritspillere i den nuværende trup, men jeg kan ikke forestille mig, at man ser ham som den langsigtede løsning på venstre back.
Og så er der Madu som lyder nogenlunde spændende, men reelt er det vel mindre end hver 10. prøvespiller vi skriver kontrakt med. Jeg tænker ikke han får kontrakt.
Comment
Comment