Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne det have forbindelse med den 3 eller 5 årige JH og JM snakkede om forleden? Altså at hvis han skal lejes ud skal der forlænges først?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis du mener at agenten og Eskesen vil have en forlængelse i stand inden et evt. udlån så kan det da ikke udelukkes når der står at han vil prioritere OB
Men i min optik skal Eskesen ingen steder. Han skal bare genfinde sin form. Så skal der nok være spilletid i vente. Så mange 8`ere har vi heller ikke i truppen der er gode nok
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg har ellers hørt vores sportsdirektør udtale igen og igen at klubbens fundament skal være egne talenter. Godt det ikke er et hus vi bygger her, for et fundament bestående af en målmand og en midtbanespiller, på en god dag, synes en smule usikkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
Hvis man vil i top 6 er kvaliteten der bare ikke. Jeg synes hverken, at Greve eller Eskesen rigtigt har vist, at de kan bidrage til at lykkes med top 6.Så må man være kynisk, som JM heldigvis (min optik) er og bruge de bedste spillere. Nu får Greve chancen fra start mod et hold, som han bør kunne vise noget imod.....OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tænker mere at det er OB der vil have en forlængelse hvor Eske lejren så har foreslået 3 eller 5 år.
Men i min optik skal Eskesen ingen steder. Han skal bare genfinde sin form. Så skal der nok være spilletid i vente. Så mange 8`ere har vi heller ikke i truppen der er gode nok
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Jeg er enig. Men jeg er træt af spin når det gælder OB, politikere og erhvevsliv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVi skal i hvert fald snart til at passe lidt på, med hensyn til truppens bredde. Vi kan ikke både sælge/leje Greve ud, leje Eskesen ud, afhænde AK, sælge Ludwig uden at få nyt ind.
Har dog fået nys om, at vi er på udkig efter en midterforsvar... som i: at det prøver vi hårdt på at lande!
Kan heller ikke forstå at Eskesen over ejer at tage videre. Han skal nok få mere spilletid og jo mere på plads han kommer kan han også lægge på og formentligt udkonkurrere Greve, JJT og evt. Opondo.
Har han ikke fået spilletid til vinter så kan man snakke on det ..
Ser hellere et salg af Greve a la Desler ..
Tror næppe at Ludwig eller Marco sendes aftes uden at der kommer en ind .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Lyder spændende.
Kan heller ikke forstå at Eskesen over ejer at tage videre. Han skal nok få mere spilletid og jo mere på plads han kommer kan han også lægge på og formentligt udkonkurrere Greve, JJT og evt. Opondo.
Har han ikke fået spilletid til vinter så kan man snakke on det ..
Ser hellere et salg af Greve a la Desler ..
Tror næppe at Ludwig eller Marco sendes aftes uden at der kommer en ind ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Vi jagter en forsvarsspiller...
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ituation-i-ob/
Comment
Comment