Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hører fra en bekendt at AK skulle være på vej tilbage til Aalborg
    Giver ingen som helst mening. Noget Silkeborg eller Efb tror jeg mere på hvis det er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Giver ingen som helst mening. Noget Silkeborg eller Efb tror jeg mere på hvis det er
      Kan vel godt give mening. Han bliver næppe forlænget hos os, og hvis han gør så bliver det til en anden løn. Tilbage til Aab er vel en af mulighederne, han kommer næppe udenlands, og slet ikke nu hvor der ser ud til at være langt til spilletid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Kan vel godt give mening. Han bliver næppe forlænget hos os, og hvis han gør så bliver det til en anden løn. Tilbage til Aab er vel en af mulighederne, han kommer næppe udenlands, og slet ikke nu hvor der ser ud til at være langt til spilletid.
        Aab har rigeligt med angribere i truppen og har intet at bruge ham til. Jeg kan sagtens tage fejl men tror slet slet ikke på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Indtil videre et meget fornuftigt vindue på mange parametre, vigtige forlængelser, fine salg og interessante indkøb - Jeg mangler dog en venstrebenet back-up på VB og udviklingsprojekt på HB, vores backs er vigtige for spillet og jeg mener ikke at hverken Kløve eller Lund har gjort det godt nok på de pladser når de er blevet spillet der. Lund har ikke indlægsevnerne og Kløve bruger for mange sekunder på at lægge bolden til rette til sit højre ben.

          Jeg håber yderlig at der bliver arbejdet på en løsning med Jonatan Harboe, en udlejning til 1. div ville være perfekt, manden er færdig med gymnasiet og er derfor ikke bundet af det.
          Er det ikke lige hurtigt nok at afvise han islændingen på HB eller tænker du ikke helt så meget udvikling?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Aab har rigeligt med angribere i truppen og har intet at bruge ham til. Jeg kan sagtens tage fejl men tror slet slet ikke på det.
            Gaarde har flere gange fremhævet AK som den bedste handel han har lavet i sin AaB-tid. Så måske der er noget gammel kærlighed der ikke helt er rustet der. AaB er jo også klart det sted, hvor AK har præsteret bedst, så jeg tænker i hvert fald nok, at han skal være interesseret. Jeg er heller ikke helt enig i, at de har rigeligt med angribere. De har to reelle 9ere, van Weert og Kaufmann, og Kaufmann har endda spillet kant i de seneste kampe. De spiller selvfølgelig også kun med én, men 2 er nu heller ikke mange, og de har jo reelt heller ikke en angriber på bænken i dag, da van Weert bliver skadet.

            Jeg vil slet ikke afvise, at AK kunne ryge dertil på en fornuftig aftale for dem. Der var jo heller INGEN af os der have gættet på, at Helenius ville skifte til AGF, når de også kun spiller med én angriber og ligesom AaB allerede har én erfaren spids (Mortensen) og ét spændende talent (Ammitzbøll)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              Er det ikke lige hurtigt nok at afvise han islændingen på HB eller tænker du ikke helt så meget udvikling?
              Tænker du på Teitur Magnusson? For så vidt jeg ved, anser de ham som udpræget stopper, og i hvert fald slet ikke en wingbacktype.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Gaarde har flere gange fremhævet AK som den bedste handel han har lavet i sin AaB-tid. Så måske der er noget gammel kærlighed der ikke helt er rustet der. AaB er jo også klart det sted, hvor AK har præsteret bedst, så jeg tænker i hvert fald nok, at han skal være interesseret. Jeg er heller ikke helt enig i, at de har rigeligt med angribere. De har to reelle 9ere, van Weert og Kaufmann, og Kaufmann har endda spillet kant i de seneste kampe. De spiller selvfølgelig også kun med én, men 2 er nu heller ikke mange, og de har jo reelt heller ikke en angriber på bænken i dag, da van Weert bliver skadet.

                Jeg vil slet ikke afvise, at AK kunne ryge dertil på en fornuftig aftale for dem. Der var jo heller INGEN af os der have gættet på, at Helenius ville skifte til AGF, når de også kun spiller med én angriber og ligesom AaB allerede har én erfaren spids (Mortensen) og ét spændende talent (Ammitzbøll)
                Bottom line... Jeg tror ikke på det. Uanset hvad

                Comment


                  Han ryger da i hvert fald ikke til udlandet, da han er ret bundet til Odense pt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Tænker du på Teitur Magnusson? For så vidt jeg ved, anser de ham som udpræget stopper, og i hvert fald slet ikke en wingbacktype.
                    Det kan du godt bilde mig ind, jeg havde bare fået indtrykket af at han kunne kunne begge dele.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                      Det kan du godt bilde mig ind, jeg havde bare fået indtrykket af at han kunne kunne begge dele.
                      Så vidt jeg ved skal Teitur spille midtforsvarer for U19.

                      Der imod har man stadig et godt øje til Jonas Skytte som spiller HB på u19 og det kan ikke udelukkes at han måske har chance for kontrakt efter denne sæson. Vi må se hvordan han klarer sig den kommende tid

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                        Det kan du godt bilde mig ind, jeg havde bare fået indtrykket af at han kunne kunne begge dele.
                        Det skal jeg heller ikke kunne sige, at han ikke kan, det er bare ikke det indtryk jeg har fået. Jeg ved bare, at Jonas Skytte har været højre back på U19 i sidste sæson, og han kom også ind mod SønderjyskE som højre back, og har spillet det i reserveligaen, så jeg vil tro, at man fortsætter med ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så vidt jeg ved skal Teitur spille midtforsvarer for U19.

                          Der imod har man stadig et godt øje til Jonas Skytte som spiller HB på u19 og det kan ikke udelukkes at han måske har chance for kontrakt efter denne sæson. Vi må se hvordan han klarer sig den kommende tid
                          Tjekkede lige op på det og han har åbenbart tidligere spillet hb, men de siger også specifikt at det nok skal være i en 4 back kæde...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Han ryger da i hvert fald ikke til udlandet, da han er ret bundet til Odense pt.
                            Han har heller ikke spillet til en kontrakt uden for Danmark. Men naturligvis kan han ende i Norge eller Sverige.
                            Måske er problemet, at det er for komfortabelt i Odense.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Han har heller ikke spillet til en kontrakt uden for Danmark. Men naturligvis kan han ende i Norge eller Sverige.
                              Måske er problemet, at det er for komfortabelt i Odense.
                              Er vinduet overhovedet åbent i Norge/Sverige?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Er vinduet overhovedet åbent i Norge/Sverige?
                                Ja, det er de.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X