Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ærgerligt han ikke sagde ja. Hans niveau er ikke til en top 6 klub, som vi senest så i søndags.
    Enig!
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Sidder de fleste på bænken ... er det noget du har noget dokumentation på, eller er det en fornemmelse?
      Det er min helt klare fornemmelse. Og jeg plejer at have en ret god fornemmelse

      Comment


        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...g-er-faerdige/

        Billige :-D
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Lige netop

          Hvis markedet ved, at vi, sidst på vinduet, "desperat" leder efter en angriber og har eksempelvis 15 millioner til rådighed.... så kan jeg forestille mig, at mange spillere lige pludselig stiger til det leje
          Tror så ikke vi får rabat fordi JH møder op
          i slidt jakkesæt og ser fattig ud.

          De spillere vi plejer at jagte har ikke en kvalitet der gør at de sælgende klubber kan hæve priserne voldsomt.

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Tror så ikke vi får rabat fordi JH møder op
            i slidt jakkesæt og ser fattig ud.

            De spillere vi plejer at jagte har ikke en kvalitet der gør at de sælgende klubber kan hæve priserne voldsomt.
            Suuuuk.... gider ikke kommentere mere på din kommentar, som er åbenlys dum(-smart)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nej, Billing

              Comment


                JH var på Silkeborg stadion i dag. Dog tror jeg ikke man skal ligge så meget i det. Han virkede til at hygge sig, med nogle ubekendte personer. Mon ikke han besøgte sin gamle ven, Kent osv.

                Hverken Horsens eller Silkeborg har spillere som vi kan bruge, dog er der nogle boblere. Okkels og Mads Emil ser spændende ud. Luka Pripp og Hallur Hanson fra Horsens måske, ellers er der vel ikke rigtig det store. Meget flot stadion de har fået sig, pånær plastikbanen selvfølgelig....

                I øvrigt er jeg vildt taknemmelig for, at Ronnie Scwartz ikke spiller i OB, nuj en doven luksusspiller!!

                Comment


                  Der har været åbent for salg hele tiden, men kan der ligge et skjult budskab. Kom tilbage til bordet, prisen er faldet
                  Hobro-sportschef Jens Hammer er klar til at sælge Edgar Babayan, Emmanuel Sabbi og Pål Alexander Kirkevold.

                  Comment


                    Barret overlader sin fremtid til agenten Sikke da noget vrøvl

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-til-agenten

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Barret overlader sin fremtid til agenten Sikke da noget vrøvl

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-til-agenten
                      Det er vidst det man kalder en fralægger. Men det er vel meget tydeligt, hvad der foregår her. Barrett forsøger at udsætte kontraktsnak, fordi at planen er at spille resten af sæsonen i OB, og så score en højere løn og stort signon-fee ved at skifte på fri transfer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det er vidst det man kalder en fralægger. Men det er vel meget tydeligt, hvad der foregår her. Barrett forsøger at udsætte kontraktsnak, fordi at planen er at spille resten af sæsonen i OB, og så score en højere løn og stort signon-fee ved at skifte på fri transfer.
                        Ja det lyder desværre sådan. Derfor gætter jeg også på at den “hemmelige” position de leder efter en spiller på er VB. Men vil ikke sige det fordi man ved det bringer uro og unødvendig snak i krogene

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Det er vidst det man kalder en fralægger. Men det er vel meget tydeligt, hvad der foregår her. Barrett forsøger at udsætte kontraktsnak, fordi at planen er at spille resten af sæsonen i OB, og så score en højere løn og stort signon-fee ved at skifte på fri transfer.
                          Ståle leder efter en VB til FCK .. tænker at de stiler højre men de har forespurgt på en i Sverige så syntes ikke at det er helt udelukket ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Skulle det være en norsk angriber?

                            https://www.godset.no/nyheter/marcus...vslutter-i-sif
                            Ville ikke genere mig men noget uklart hvor meget tid han skal bruge til at genoptræne hvilken skade. Det ville jo ikke være første gang at JH hentede en skadet spiller og sundhedssektoren fik ham op og køre .. dog nok ikke en løsning her og nu men som afløser for AK ..
                            Kadrii, AK, Sander og Marcus plus et talent så tænker jeg at OB kan være tilfreds med angrebet i denne sæson...
                            Kan ikke være så dyr at Signe og så give JBL og Tverskov et tilbud de ikke kan sige nej til ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-i-broendby/

                              Kunne vel principielt også være OB ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Mister man ikke bare håbet så småt og forventer at hvis der kommer noget så bliver det noget sekunda agtigt noget....suk suk

                                Comment

                                Working...
                                X